Uitstekend werk geleverd door vriendelijke vaklui

Eind 2021 hebben wij een nieuwe woning aangekocht waaraan nog het nodige verbouwd moest worden. Contact opgenomen met Barneveld Bouw en 1 dag later konden wij al terecht voor een kennismaking en het bespreken van onze bouwplannen. In het begin van dit jaar zijn we gestart met de verbouwing en we zijn zéér te spreken over eindresultaat en de weg hier naar toe. Duidelijke afspraken gemaakt, fijne communicatie met eigenlijke elke medewerker en vooral heel fijn dat werd meegedacht met kostenbesparende mogelijkheden voor en tijdens de verbouwing. Wanneer wij over enkele jaren de zolder hopen te verbouwen kiezen wij 100% weer voor Barneveld Bouw en onderhoud.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service

Cort van der Lindenlaan 34

1412 BZ Naarden