Snel en goed

Snel geregeld en volgens afspraak.

Niet betrouwbaar

Slecht contact, wordt niet terug gebeld en levering was 4 uur later. Excuses was een storing in de fabriek maar chauffeur gaf aan dat dat niet het geval was. Kortom onbetrouwbaar en veel extra kosten gemaakt.....

Snel en goed!

Snel beschikbaar, komt de afspraak na, helemaal tevreden!

Goede service, alles snel geregeld :))

Aardige mensen mooi optijd en super netjes werk geleverd.

Keigoed

Snelle service en meedenken met de klant.

Alles goed geregeld. Van het storten tor het afwerken

“Ervaring in 1 zin??” Ik kan het in 1 woord - Uitstekend!!

Online 2.5m3 beton besteld voor aanleg van een terras onder een overkapping. Online bestellen ging prima. Dag erna kreeg ik een email dat op de aangeven dag het beton zo rond 10.00 in de ochtend was gepland. Op de dag zelf waren de heren met de betonpomp een half uur van tevoren aanwezig - ze hebben de boel doorgenomen en wat aanwijzigingen gegeven. Beton kwam netjes vlak voor afgesproken tijd. Het stort/pomp proces verliep prima. Er was een klein beetje beton over dat op een andere plek kon worden gestort. Opruimen / afspoelen alles verliep netjes en de heren waren allemaal top!

Ik ben heel tevreden met hulp van bediening van de betonwagen

werd netjes, vriendelijk en correct geholpen

de levering van het beton kon niet worden geleverd op de dag die ik online had aangevraagd. werd daar netjes over gemaild en na een reactie kreeg ik snel antwoord. het was ook wel een logische reden dat het niet geleverd kon worden (hemelvaart). levering werd door zeer vriendelijke mannen gedaan. mijn eerste ervaring met beton storten is voornamelijk door dit bedrijf zeer prettig bevonden.

Goede nette service .

Netjes afgeleverd en goed advies over wat te doen en hoe je het kan doen

snelle afspraak en prima gestort

Betonnen vloer ligt er nu een maand en voldoet prima aan de verwachting. Afspraak was makkelijk gemaakt en kon op zeer korte termijn, netjes gestort en alles weer schoongemaakt.

Snel en goede service

Hiervoor ga je niet zelf beton maken en storten

Geen gezeur en vriendelijke chauffeur

Bij mij is de bereikbaarheid niet optimaal maar zoner haast of gezeur netjes de beton afgeleverd. Dankjewel :-)

Altijd top geregeld!

Voor de 2x beton besteld . Eerst even telefonisch contact opgenomen ivm mijn planning en er wordt gekeken of er een datum geprikt kon worden. Dat kwam dus allemaal perfect uit Maw zoek niet verder! Gr Marcel

Overzichtelijke site maakt het bestellen gemakkelijk!

Overzichtelijke site maakt het bestellen gemakkelijk!

Super goed en snel gedaan.

Meedenkende pompbediende alles op tijd.

Makkelijk bestellen. De site werkt matig wanneer je extra's aan wil klikken. Telefonisch overleg gaf duidelijkheid.

De uitvoering is echt heel goed gedaan, communicatie kan stuk beter.

Vloer netjes aangebracht , wel wat rommel en een bak met beton die achterblijft, dat is natuurlijk niet altijd handig.

Beste Sander, Bedankt voor je bericht. Na het verpompen moet de betonpomp worden schoon gemaakt. Dan blijven er ongeveer 1 tot 2 kuipen aan uitgespoeld zand en grind over. Deze kunnen we achterlaten en u brengt deze naar de milieustraat of u laat deze afvoeren door middel van een bouwcontainer. Als dit niet mogelijk is dan nemen wij deze mee. Er kunnen dan recyclingskosten van € 15 euro per kuip inrekening worden gebracht voor het ecologisch recyclen. Dit is als goed is in de offerte en bevestigingsmail gecommuniceerd. Wij wensen jullie voor de rest veel succes met de verdere bouw! Mvg Team Betonbestellen.nl

Goede en snelle service, aanrader!

Aanrader! Snelle en zeer goede service. Goede prijs en kwaliteitsverhouding. De man die de beton kwam storten was heel behulpzaam en vriendelijk.

Fijn bedrijf

Snel levering goede service betaalbaar Doe regelmatig zaken met hun nooit geen problemen top!!

Beton besteld voor een aanbouw aan onze schuur. Makkelijk bestellen, goede prijs, nette communicatie, snel geleverd en nette manier van levering! We waren met een half uurtje klaar. Zeer tevreden en het eindresultaat mag er zijn!

Netjes werken en op tijd

Beton kwam mooi op tijd Alleen net minder als wat ik had besteld

Hoi Robert, Bedankt voor je bericht. Het is belangrijk 0.25 kuub tot 0.5 kuub extra aan beton te bestellen. Er kan wat beton achter blijven in de betonmixer en de betonpomp, dit is helaas niet te voorkomen. Mvg, Team Betonbestellen.nl

Super makkelijk

Alles invoeren en klaar echt super makkelijk

Dit wil je!

Online geboekt, twee dagen later ingepland en binnen een uur was mijn fundering geregeld. Vakwerk, kan niet anders zeggen. Alles is schoon achtergelatene en wij konden na de droogtijd direct door. Het is dat ik nooit meer beton nodig heb, maar anders zou ik het zeker hier halen.

Ondernemersweg 4

4691 SL Tholen

Over BetonBestellen.nl

Betonbestellen is aanbieder en leverancier van constructie beton en levert door heel Nederland.