Van het begin tot het eind voortreffelijk verzorgd.

Het eerste contact vond plaats op de dag van het overlijden. De volgende dag heb ik alle noodzakelijke zaken en wensen kunnen bespreken met de uitvaartleider. Daarna zijn in stappen de details besproken.en de puntjes op de i gezet. Op de dag van het rouwbezoek en de uitvaart ging alles geheel volgens planning. Tot slot mijn complimenten voor de uitvaartleider Thomas die op een unieke manier blijk heeft gegeven van organisatietalent en zijn persoonlijke betrokkenheid.

Zeer prettige ervaring, heel goed opgevangen

Fantastisch geregeld

Persoonlijk en nemen je zorg uit handen

Gepland maar toch onverwacht overleed onze moeder, en wat een zorgen komen er op de nabestaanden af. Ik heb vele uitvaartondernemingen gesproken en bijna allemaal waren ze heel zakelijk en veel te duur. Uiteindelijk kwam ik bij de 'Verbinding' uit en werd te woord gestaan door Christiaan. Christiaan gaf me het vertrouwen dat alles goed zo komen en dat de wensen m.b.t. de crematie van onze moeder uit zouden komen. We hadden dagelijks contact en hij was erg betrokken. Hij heeft alles boven verwachting goed geregeld, echt onze reddende Engel !!!

Behulpzaam, perfect tel.bereikbaar en snel

Midden in de nacht gebeld voor info omdat m'n man hard achteruit ging in t hospice. Werd meteen door Christiaan opgenomen en kreeg alle info en zeer vriendelijk. Prijzen op site kloppen met wat er staat. Duidelijke mooie site. Na tel overlijden alles perfect geregeld door hem. Kon hem altijd bereiken en hij belde nog om sterkte te wensen de dag voor de crematie. Echt top en alle lof.

Respectvol, niet beroepsmatig maar gemeend medeleven.

Zo'n twee maanden geleden zag het er naar uit dat mijn moeder niet lang meer had te leven. Dat was het moment om op zoek te gaan naar een betrouwbare uitvaartonderneming. Maar wat is betrouwbaar. Dat kun je pas achteraf zeggen. En dat is wat ik hier graag kwijt wil. Het eerste contact met Christiaan verliep meteen zeer prettig. Zo ook de diverse contacten daarna. Niets was hem teveel. Nam steeds de tijd voor je op welk uur van de dag je ook belde. Ook het vooraf regelen van de rouwkaarten was een prettige ervaring. Aangezien de aanstaande uitvaart in besloten kring, bestaande uit enkele personen zou worden gehouden hebben we samen de mogelijkheden besproken. Toen het zover was is mijn moeder laat in de avond van Gouda overgebracht naar een kleinschalig uitvaartcentrum in Delft om daar afscheid te kunnen nemen. Deze plaats had onze voorkeur en daar is netjes rekening mee gehouden. Dank zij de goede zorgen van Christiaan en zijn team kunnen wij terugkijken op een waardig afscheid en kunnen wij Uitvaartverzorging de Verbinding van harte aanbevelen. Christiaan, hartelijk dank voor de goede zorgen en medeleven. Met vriendelijke groeten, Ton den Ouden

Het was een mooi en gedenkwaardig afscheid.

Het was een waardig en mooi afscheid. Het personeel is zeer vriendelijk. Thomas, je hebt het fantastisch gedaan. Het begon al bij het gesprek thuis. Mijn schoonmoeder voelde zich echt gehoord. Het was een gesprek met een lach en een traan. Je bent een fijne gesprekspartner en een hele goede uitvaartbegeleider. Je hebt een passend afscheid voor mijn schoonvader Arie verzorgd. Wij zijn allemaal vol lof. We raden jullie dan ook bij iedereen aan. Mijn schoonmoeder heeft mij gevraagd deze review te schrijven.

Heel tevreden over de goede service en dienstverlening!

Mijn man is in oktober overleden met euthanasie. Je kunt je dan voorbereiden op de uitvaart. Via een vriendin in contact gekomen bij De Verbinding en wist meteen dat we hier goed zaten met onze wensen. Het contact, telefonisch of per email, was perfect. Er kwam altijd een snelle reactie. In het begin hebben we nogal getwijfeld over het soort afscheid. Maar Christiaan was altijd geduldig in het geven van aanvullende informatie en suggesties. Zodoende is het een prachtig afscheid van mijn man geweest! Geheel naar wens en behoefte van hem en van mij (zijn partner) en van zijn kinderen.

Mooie uitvaart met bijzondere begeleiding.

Christiaan is een betrokken en meedenkend persoon. Hij is ons bijzonder goed van dienst geweest en de uitvaart was erg mooi.

Beste familie Neijsel, Hartelijk bedankt voor de ontzettende lieve woorden. Wat fijn dat u onze dienstverlening heeft gewaardeerd. Wij wensen u heel veel liefde en kracht toe om dit verlies te kunnen gaan dragen. Hartelijke groet, Team Uitvaartverzorging De Verbinding.

Betrouwbaar en duidelijke communicatie

Ik vind het contact plezierig betrouwbaar en constructief

Beste Sebastiaan, Hartelijk dank voor je review. Wij streven ernaar om bij elk verlies een betrouwbaar gevoel achter te laten. Duidelijkheid in kosten betekend voor veel mensen dat ook het rouwproces kan beginnen. Doordat we doormiddel van duidelijkheid rust scheppen kan alle aandacht gaan naar de dag van het afscheid nemen. Wij hebben graag onze diensten aan je geleverd en hopen dat het goed met je mag gaan. Hartelijke groet, Team Uitvaartverzorging De Verbinding.

Geweldig, kan niet beter.

Met de afhandeling van zaken heel behulpzaam, waar we zelf niet uitgekomen waren. Heel correct gehandeld. Veel steun geboden, waar we heel dankbaar voor zijn.

Bedankt

Het voelt een beetje gek een review te geven over uitvaartzorg maar wij waren enorm tevreden. We zijn ontzettend goed en liefdevol begeleid en hadden hierdoor een waardig afscheid. Christiaan dacht goed mee en was zeer professioneel.

Beste Lena, Hartelijk bedankt voor je review. Wat was het verdrietig om te zien hoe jullie zoveel verdriet hadden om jullie dierbare. Wat zijn jullie sterk samen. Wij wensen jou heel veel kracht toe de komende tijd. Hartelijke groet, Team Uitvaartverzorging De Verbinding.

Geweldige begeleiding

Fijn en plezierig contact. De uitvaart was perfect geregeld van het begin tot het eind.

Beste Debbie, Het is al weer ruim een maand geleden dat de crematie van jou is oom is geweest. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijke groet, Team Uitvaartverzorging De Verbinding.

Zeer betrokken geregeld!

Christiaan is een fijne uitvaartleider, welke over zeer innemende eigenschappen beschikt. Hij denkt goed mee en deze uitvaartonderneming heeft een aanbod voor iedere portemonnee!

Beste Anoniem, Helaas weten wij niet wie je bent en bij welke familie jij hoort waarbij wij de uitvaart hebben geregeld. Wij vinden het fijn om te horen dat Christiaan jullie op een fijne wijze heeft geholpen. Bedankt voor je review en wij wensen jullie heel veel kracht toe voor de toekomst. Hartelijke groet, Team Uitvaartverzorging De Verbinding.

Een super service

Mij moeder is op 24 september overleden. Gelijk gaan zoeken naar een ondernemer. En met google werk kwam op deze uit. En het sprak me aan. Gelijk een offerte aangevraagd. En dezelfde dag nog was het zo goed als rond. Heel netjes en vriendelijke te woord gestaan. Mij moeder wilde heel graag een crematie in stilte en dat was mogelijk bij hun. Alles was heel snel geregeld en zijn de afspraken na gekomen

Beste Priscilla, Hartelijk dank voor de mooie woorden. Dit waarderen wij enorm. Wij wensen je enorm veel sterkte en kracht toe de komende tijd. Hartelijke groet, Team Uitvaartverzorging De Verbinding.

Perfect geregelde uitvaart.

Helaas heb ik al 4x een begrafenis moeten regelen, maar na de eerste keer met Christiaan de uitvaart geregeld te hebben, heb ik de andere 3 ook bij hem ondergebracht. De uitvaarten zijn allemaal in volle tevredenheid uitgevoerd en de prijs kwaliteit was perfect, ze zijn erg flexibel en er is in overleg veel mogelijk. Mocht er in de verre toekomst weer een plaats moeten vinden zou ik het weer bij De Verbinding onderbrengen. Bedankt voor de goede zorgen.

Beste Marco, Namens jou familie ben je al 4 keer bij ons terechtgekomen. Wij hebben alle uitvaarten met liefde, zorg en toewijding verzorgd. Wij willen je bedanken voor het gestelde vertrouwens in ons bedrijf. Hartelijke groet, Team Uitvaartverzorging De Verbinding.

Een eerbiedig en volledig afscheid

Een eerbiedig en volledig afscheid; dat precies is wat Uitvaartverzorging de Verbinding biedt en wie ze zijn. Ze zijn respectvol, bereikbaar en denken pro-actief mee.

Fijne ervaring.

Wij hebben met Uitvaartverzorging De Verbinding een fijne ervaring gehad nadat onze moeder is overleden. Lodewijk heeft ons goed bijgestaan.

Van Asch van Wijckstraat 55 3811 LP Amersfoort

Over Uitvaartverzorging de Verbinding

WIJ VERZORGEN IN HEEL NEDERLAND BETAALBARE UITVAARTEN MET ZORG EN AANDACHT VOOR DE NABESTAANDEN. De Verbinding is een uitvaartverzorging die volledig verzorgde diensten aanbiedt. We onderscheiden ons in het leveren van diverse uitvaartpakketten die de zorg en de inspanning uit handen van nabestaanden neemt en dat tegen een verantwoorde prijs. Het speerpunt van Uitvaartverzorging De Verbinding is: Een ieder wordt eerbiedwaardig en gelijkwaardig behandeld. Hierbij kijken wij niet naar geloofsovertuiging, financiële situaties of achtergronden. Onze professionele werkwijze is gebouwd op vele jaren van ervaring. Op een kundige en tactvolle manier dragen wij bij aan het verlichten van de zorgen die bij het overlijden en begraven of cremeren van een dierbare komen kijken. Wij hebben de beschikking over meer dan 20 uitvaartlocaties in Nederland, waar wij nabestaanden in alle rust kunnen ontvangen. Uiteraard komen we ook graag bij u thuis om persoonlijk kennis met u te maken.