Lijnrecht zet zich dubbel en dik in voor hun cliënten om zo een superresultaat te behalen!

Ik moest op het laatste moment een andere advocaat zoeken voor een enorm groot dossier. Lijnrecht had dus niet veel tijd om zich voor te bereiden maar ze spitten heel het dossier grondig uit en bereikten een fantastisch resultaat. Ze haalden een hele last van mijn schouders. Ik ben hen ongelooflijk dankbaar!

Juridisch advies op maat in een toegankelijk kantoor

Bij Lijnrecht bent u aan het juiste adres voor een diverse waaier aan juridische problemen of voor het inwinnen van juridisch advies. Lijnrecht staat garant voor een efficiënte oplossing op maat van de klant. Het kantoor en de medewerkers zijn erg toegankelijk. Door de brede waaier aan rechtsdomeinen kan u voor zo goed als al uw juridische vragen of problemen bij dit kantoor terecht. Professionaliteit, maar toch binnen een ongedwongen en erg klantvriendelijke sfeer is misschien wel de sterkste troef van dit kantoor!

no nonsense kantoor

Ze zijn straight to the point,winden er geen doekjes om. Goede expertise!

Altijd vlot geholpen

Eerst proberen bemiddeling is altijd de beste weg.

Super : Perfect in hun vakkennis en het opvolgen van het dossier

Heel hartelijk bedankt voor uw inspanningen en inzet van uw hele team. Wij zijn erg blij met het bereikte resultaat, te meer omdat dit in een zo´n prettige samenwerking tot stand is gekomen. We hadden meteen het gevoel een medestander te hebben die onze zaak op een professionele en deskundige manier heeft verdedigd.

Een zeer prettige manier van samenwerking. Het empatisch vermogen van de advocaat was uitzonderlijk goed te noemen. Het was precies wat ik nodig had. Heel veel dank hiervoor.

Zeer goed service

Zeer tevreden over de hulp van Guy Schiepers. Wij zijn zeer snel naar het kantoor mogen gaan. Waar wij direct op ons gemak konden gesteld worden. Nadien ook nog een goede opvolging van alles. Wij zijn zeer tevreden en indien nodig weten we zeker op welke plaats wij moeten zijn.

Zeker een aanrader te raden advocaat

Ben zeer tevreden. Stelde me altijd gerust tot het einde. Zeer professionele omgang.

Een aanrader

Eerlijkheid,snel

Klaar en duidelijk advies zonder franjes.

Dit kantoor werkt snel, zelfs in het weekend werd ik geholpen. Het eerste advies is gratis en er is geen druk om een zaak op te starten. Mails worden snel en persoonlijk opgevolgd door één enkele dossierbeheerder.

Mijn helden!

Na ruim 2 maanden gedoe te hebben met DIV om mijn auto te importeren heeft Lijnrecht Advocaat het na anderhalve week inzet voor mij geregeld. Ben ze heel dankbaar!

Warme en bekwame behandeling van onze zaak.

We zijn zeer tevreden over de kennis en de kunde van mevrouw Griet Mebis en haar team. Dank je wel voor de adequate hulp. Marijke V en Christiane V

Vooral eerlijk en snel.

Zeker een aanrader Uitleg is klaar met de nodige informatie van wat kan. Je krijgt ook de keuze hoe verder moet.Heel blij

duidelijke en professionele aanpak

Zeer professionele en correcte begeleiding en afhandeling van het dossier. Erg vlotte communicatie over het verloop ervan en eventuele vragen worden zeer snel en accuraat beantwoord. Ik kan dan ook alleen maar positief zijn over de juridische bijstand door Guy Schiepers en Stephanie Peeters.

Aangenaam, vakkundig, persoonlijk en zeer behulpzaam.

Ik ben in contact met Meester Vanormelingen Berthe van advocatenkantoor Lijnrecht, ingevolge mijn fietsongeval. Vanaf het begin ben ik goed geïnformeerd over wat me te wachten staat. Erg fijn en persoonlijk begeleid tijdens het lopende proces. Verder gedetailleerd op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van mijn zaak. Ik waardeer haar vakkundigheid en haar ervaring met letselschade en kan u Meester Vanormelingen Berthe van harte aanbevelen, zeer vriendelijk, zeer deskundig en neemt vooral de tijd voor je.

Na beknopte mail kreeg ik dadelijk telefonisch repliek.

Vond informatie die ik kreeg duidelijk en correct wat mogelijke resultaten

Uitstekend advies in nochtans delicate kwestie

Betwisting schade door renovatiewerk en bij buur.

Snel en correct geholpen

Niet lang na mijn contactname per mail werd ik telefonisch gecontacteerd. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en meteen doorverwezen naar een advocaat. Ik kreeg van haar al dezelfde dag gratis advies. Top dienstverlening!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ter zake kundig

Lijnrecht Law Firm heeft mijn Case goed behartigd, krachtig weggezet conform de feiten. De rechtbank heeft ons in alle punten in gelijkgesteld. Kan Lijnrecht Law Firm zeker aanbevelen.

Mijn verwachting was laag maar het resultaat is geweldig

Ik had de merknaam van mijn bedrijf vast gelegd bij het BMB maar ondanks dat besloot een een bedrijf in België om dezelfde naam te gaan gebruiken. Lijnrecht heeft ervoor gezorgd dat deze partij hiermee moest stoppen. Ik weet dat ondanks het vastleggen van een merknaam niet eenvoudig is, maar het is Lijnrecht gelukt. Erg bedankt!

snel, compentent en efficient

Lijnrecht Law Firm reageert snel op alle berichten en anwtoordt alle vragen op een zeer duidelijke manier (binnenn 1 dag!). Zij staan ook altijd klaar met advies, mocht u zelf niet zeker zijn hoe en wat alles verder moet zijn. Je ziet wel dat zij hun uiterste best doen om klanten tevreden te maken met hun dienst. Zeker een aanrader.

Heel goed geïnformeerd zal iedereen aanraden

Henisstraat 15 3700 Tongeren

+32 12 26 22 22