Vertrouwd gevoel bij het aankopen van een auto

Bij het kopen van onze Mini Countryman SE zijn wij zeer goed geholpen. Gestart met een rustig kopje koffie in een mooi kantoor. Wij kregen meteen een vertrouwd gevoel. De auto stond er mooi bij en we kregen voldoende uitleg voordat we begonnen aan een proefrit. We hadden opgemerkt dat er wat vocht bij een plastic sierring zat hierbij werd uitgelegd dat dit om een standaard kwaal ging en dat ze deze ringen op voorraad hebben om te vervangen voor aflevering, hieruit bleek wel dat ze echt een specialisatie hebben op het gebied van Mini en BMW. Bij het kopen werd er ook meegedacht aan het bestikkeren van de auto en ze hebben voor ons geregeld dat er 'racestrepen' op de motorkap werden geplaatst voor aflevering, top! Erg blij met onze aankoop en de service van Schalk Trading.

Betrouwbaar, klantvriendelijk, goede service.

Werd goed geholpen, erg klant gericht. Goede service. Snelle levering.

Persoonlijk en transparant

We hebben een schitterende MINI cooper S gekocht bij Schalk Automotive. En zijn zó enthousiast en transparant geholpen! Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te gaan kopen! Ze maken er een echte positieve ervaring van wanneer je je auto komt ophalen, wat ze onderscheidt van andere autodealers. Kortom: Wij zijn enthousiast over de geweldige auto, persoonlijke aandacht van de medewerkers én over de fijne service!

Passie voor auto’s

Gastvrije jongens die je ontvangen alsof je er al jaren komt en tijd maken voor een leuk gesprek. Na een proefrit in de Bmw 5 touring gelijk de volgende dag de knoop doorgehakt. Bij aflevering complete uitleg over de auto gehad . Ook na de aanschaf staan ze voor je klaar om je vragen te beantwoorden en een klein probleem wat ik ondervond gelijk op te lossen. Ga zo door mannen. .

Service, gastvrijheid en mooie auto's!

Het kopen van een andere auto is van begin tot eind zorgvuldig begeleid. Er wordt echt tijd voor je gemaakt en de mannen van Schalk Trading Automotive zijn gepassioneerd over hun auto's!

Mooi bedrijf om zaken mee te doen.

Had meteen een klik met Joeri en kwam snel tot zaken , hebben mooie jonge auto’s en eerlijke en duidelijke voorlichting …. Chapeau

Mijn eerste indruk is passie voor auto's.

Mijn ervaring was een goede en tevens Eerste ervaring met de broers Van schalk trading. Nette inruilprijs voor mijn auto gehad Kortom het was prettig zakendoen Met Xavier en Joeri. Ga zo door want ik weet volgende keer Waar ik moet zijn.

Fijn bedrijf met veel kennis van zaken

Afgelopen week onze mini clubman opgehaald na jaren van rijplezier in verschillende BMW's. De broers Schalk hebben veel kennis van zaken en het is prettig werken. Duidelijke communicatie en gezellige Branbantse gastvrijheid.

Gewoon uitmuntend!

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg, vind ik bij deze heren Schalk passen. Geen bla bla, maar echte professionals, die duidelijk en eerlijk zijn. Ik heb een geweldige mini bij hen gekocht en als je een man hebt die zeer kritisch is op bepaalde zaken, dan denken de heren Schalk uitstekend met je mee. Voor een goede en zeer betrouwbare auto ben je bij hen aan het juiste adres.

Zeer goed behandeld

Fijn zaken gedaan de jongens zijn zeer correct en fijne uit leg onze volgende auto zal zeker bij hen zijn familie broos

Goeie service en geduld

Als hierboven goeie service uitleg en geduld

Super zaak!

Top broers die samen een geweldig zaak runnen. Een warm welkom wanneer je binnen komt, vertrouwd. Alles perfect geregeld van verkoop tot het afhalen van je gekochte auto!

Mooi bedrijf

Twee enthousiaste broers die hun passie voor auto’s omzetten in handel. Altijd wat nieuws te vinden en helpen je graag. Top zaak

Betrouwbare verkoper

Prettig persoonlijk contact vanaf 1e moment. Meedenkend en goede service. Heeeeeeeeerlijke cupcakes, verrassende traktatie bij auto ophalen. Ga zo door!

Zeer betrouwbaar!

Hele fijne ervaring: snelle, flexibele en betrouwbare service. Ik ben mega blij met mijn MINI en weet dat ik met vragen nog bij Xavier terecht kan.

Zeer tevreden!

Via de mooie website van Schalk Trading heb ik mijn Mini gevonden. De heren van Schalk reageren snel en vriendelijk op berichten. Ze vertellen enthousiast over de auto’s en geven eerlijk advies. Van de aflevering van de gekochte auto maken zij een erg leuke ervaring , ze geven duidelijke uitleg over de auto, nemen echt tijd voor je en maken het feestje compleet wat lekkers! Met een vette smile reed ik in mijn Mini richting huis.

Fantastische service en mooie auto’s!!

Super auto via Schalk Trading Automotive!

Mini aankoop, maxi aanrader

Na een tijdje online oriënteren hadden we een duidelijke voorkeur voor een mooie Mini Clubman bij Joeri en Xavier. Vanwege de auto én vanwege de aantrekkelijke website, fotografie en reviews. We maakten een afspraak en gingen kijken. Persoonlijk ontvangst en alles keurig geregeld. Kijken werd al snel kopen en sindsdien zijn we de koning te rijk met onze Mini. Een maxi aanrader!

Zeer fijn geholpen!

Had bij Schalk een Mini gekocht, was er na tijdje toch niet heel blij mee…. Na een gesprek en bak koffie een zeer fijne en echt goede oplossing gezocht waar beide partijen tevreden mee waren. Ik heb nu andere Mini gekocht bij Schalk. Echt zeer tevreden en blij mee!! Mannen bedankt voor de echt hele fijne samenwerking!

Na 1 jaar zoeken naar onze droomauto uiteindelijk gewoon bij Schalk Trading Automotive. Zondags proefritje kunnen rijden wat ideaal is en deal snel gesloten. Super meegedacht er waren een paar kleine puntjes maar die werden mooi opgelost. Goede prijsverhouding en super mooie auto met veel opties en weinig kilometers. Wij raden de broers schalk zeer aan. Zeer grote passie voor het merk BMW. Nogmaals bedankt voor de goede ontvangst de proefrit op zondag de mooie deal en de zeer leuke aflevering. Tot de volgende keer.

Top service Van a to z Vriendelijk

Super fijn !

Super leuk geholpen . Twee leuke broers je voelde heel welkom en hard werkend . Kan iedereen aanraden om hier een auto te kopen . Ga zo door en de cappuccino was heerlijk . Dikke 10 voor jullie .

BMW530E

Mooi bedrijf van de gebroeders Schalk Trading Automotive. Leuke ontvangst en zéér professionele service. Heren nog maals bedankt voor de goede service

Uitstekkend geholpen met de aanschaf van mijn nieuwe auto

Gastvrije & betrouwbare autoverkopers

De Waterman 3

4891 TL Rijsbergen

Over Schalk Trading Automotive

Bij Schalk Trading Automotive koop of lease je de nieuwe of gebruikte BMW, Mini of ander mooi automerk zoals jij ‘m wil. Op een fijne en faire manier.