Super goed geholpen door echte liefhebbers van mooie auto’s.

Na het rond kijken voor een bmw 5 touring bij verschillende bmw dealers, kwam ik terecht bij Schalk in Rijsbergen. Bij aankomst en ons gesprek waarin ik mijn voorkeur voor het type auto besprak voelde het gelijk vertrouwd aan.Ik werd al snel en netjes aan een mooie 5 serie geholpen waar ik heel blij mee ben.De aflevering van de auto was ook super goed ze nemen hier echt de tijd voorje . Ik zou hier weer een auto kopen.

Prima geholpen, service is top.

Mooi bedrijf en super auto’s

Perfect geholpen met mijn nieuwe BMW

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe auto ben ik uiteindelijk uitgekomen bij Schalk Trading Automotive. Na 1 leuk gesprek en een fijne proefrit ben ik overgegaan tot aankoop. Alles werd door de broers tot in perfectie voorbereid en uitgelegd.

Goede kwaliteit en service.

Mooie 1 serie mogen kopen bij Schalk. De heren werken erg professioneel. Goede ervaring, dus zeker een aanrader.

Betrouwbaar, klantvriendelijk en transparant.

De eigenaren en personeel van Schalk Trading Center doen hun werk met passie en zijn zeer professioneel. Bij het bezichtigen van mijn recent aangekochte Peugeot 308 zat het vertrouwen meteen goed. Ik kreeg een transparante uitleg over de historie en actuele staat van de occasion. Ook op het moment van de aankoop en overdracht klopten alles in detail. Hun passie voor BMW en Mini's is goed merkbaar maar de afhandeling van de peugeot die ik bij ze heb aangekocht doet daar zeker niet van onder. Ze denken met de klant mee en willen dat deze met een goed en tevreden gevoel de garage uit rijdt. Ik heb al wat auto's in het verleden aangekocht maar de service van deze mannen springen er bovenuit. Top bedrijf!!

Open en vertrouwelijk

Huiselijk ontvangst en een leuk gesprek gehad! Mooie Mini aangeschaft hier echt super blij mee

Super leuk bedrijf; zeer enthousiast en klantvriendelijk!

Geholpen door 2 vriendelijke, enthousiaste en kundige broers. Super toffe auto die netjes is afgeleverd, waarbij ze de tijd namen om het e.e.a. uit te leggen. En lekkere koffie.

Hele goede service

Gisteren kon ik mijn mini ophalen. Helaas was er bij de betaling een rabobank storing en kon ik niet betalen. Vanochtend heeft hij hem komen brengen . Super opgelost.

Leuke zaak!

Vlotte gasten, vriendelijk, mooie auto's. We hebben een probleempje met de achteruitrijcamera, dit wordt netjes opgelost.

Super team

Heel goed geholpen en geadviseerd bij aankoop mini countryman. Spontane en zeer bekwame eigenaren en medewerkers.

Enthousiast, enthousiaster, super enthousiast

Ik zag de Mini Cooper op ‘auto-trader’ staan, mooie foto’s met redelijke prijs en werd hierdoor enthousiast om mijn oude mini in te ruilen, maar voor mij een onbekende garage op een uur rijden. Daar aangekomen werden we ontvangen door 2 leuke jonge eigenaren met een wel heel blije hond, die alle tijd voor ons namen voor gezellige praat en geweldig uitleg over de Mini naar mijn keuze. Ik werd steeds enthousiaster. Dit zijn mensen met liefde voor de auto (Mini en BMW) en verstand van zaken! Na nog een proefrit voelde het helemaal goed; ik was verkocht en ben super enthousiast over mijn nieuwe Mini Cooper en de manier waarop jullie omgaan met je klant!!

Fantastisch geholpen

Bij de gebroeders Schalk een Mini John Works Cooper gekocht. Super goede service. Een Hartelijk ontvangst ,denken met je mee en nemen de tijd. Deze mannen hebben passie voor hun bedrijf . Echt een aanrader. Hartelijk dank

Prachtige Mini en leuke kerels

Fijne ontvangst en maken er een mooie belevenis van. Zijn correct komen afspraak na en zijn lekker enthousiast

Top bedrijf,ga zo door!

Klantvriendelijk,goede service,meedenkend! Ben blij met mijn auto!

Leuke gasten

Alles verliep erg soepel, vriendelijk en mee denkend top dus !

Passie voor auto’s en aandacht voor de klant!

Ondanks dat ik hier geen bmw maar een inruilen heb gekocht was daar niets van te merken in de aandacht en beleving! Jongens met een hart voor de zaak! Mocht je een mooie bmw of mini zoeken, hier moet je zijn a;-)

Vertrouwd gevoel bij het aankopen van een auto

Bij het kopen van onze Mini Countryman SE zijn wij zeer goed geholpen. Gestart met een rustig kopje koffie in een mooi kantoor. Wij kregen meteen een vertrouwd gevoel. De auto stond er mooi bij en we kregen voldoende uitleg voordat we begonnen aan een proefrit. We hadden opgemerkt dat er wat vocht bij een plastic sierring zat hierbij werd uitgelegd dat dit om een standaard kwaal ging en dat ze deze ringen op voorraad hebben om te vervangen voor aflevering, hieruit bleek wel dat ze echt een specialisatie hebben op het gebied van Mini en BMW. Bij het kopen werd er ook meegedacht aan het bestikkeren van de auto en ze hebben voor ons geregeld dat er 'racestrepen' op de motorkap werden geplaatst voor aflevering, top! Erg blij met onze aankoop en de service van Schalk Trading.

Betrouwbaar, klantvriendelijk, goede service.

Werd goed geholpen, erg klant gericht. Goede service. Snelle levering.

Persoonlijk en transparant

We hebben een schitterende MINI cooper S gekocht bij Schalk Automotive. En zijn zó enthousiast en transparant geholpen! Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te gaan kopen! Ze maken er een echte positieve ervaring van wanneer je je auto komt ophalen, wat ze onderscheidt van andere autodealers. Kortom: Wij zijn enthousiast over de geweldige auto, persoonlijke aandacht van de medewerkers én over de fijne service!

Passie voor auto’s

Gastvrije jongens die je ontvangen alsof je er al jaren komt en tijd maken voor een leuk gesprek. Na een proefrit in de Bmw 5 touring gelijk de volgende dag de knoop doorgehakt. Bij aflevering complete uitleg over de auto gehad . Ook na de aanschaf staan ze voor je klaar om je vragen te beantwoorden en een klein probleem wat ik ondervond gelijk op te lossen. Ga zo door mannen. .

Service, gastvrijheid en mooie auto's!

Het kopen van een andere auto is van begin tot eind zorgvuldig begeleid. Er wordt echt tijd voor je gemaakt en de mannen van Schalk Trading Automotive zijn gepassioneerd over hun auto's!

Mooi bedrijf om zaken mee te doen.

Had meteen een klik met Joeri en kwam snel tot zaken , hebben mooie jonge auto’s en eerlijke en duidelijke voorlichting …. Chapeau

Mijn eerste indruk is passie voor auto's.

Mijn ervaring was een goede en tevens Eerste ervaring met de broers Van schalk trading. Nette inruilprijs voor mijn auto gehad Kortom het was prettig zakendoen Met Xavier en Joeri. Ga zo door want ik weet volgende keer Waar ik moet zijn.

Fijn bedrijf met veel kennis van zaken

Afgelopen week onze mini clubman opgehaald na jaren van rijplezier in verschillende BMW's. De broers Schalk hebben veel kennis van zaken en het is prettig werken. Duidelijke communicatie en gezellige Branbantse gastvrijheid.

Over Schalk Trading Automotive

Bij Schalk Trading Automotive koop of lease je de nieuwe of gebruikte BMW, Mini of ander mooi automerk zoals jij ‘m wil. Op een fijne en faire manier.