Duidelijk en helder

Goed en fatsoenlijk bedrijf en netjes geholpen

Persoonlijk, korte lijntjes en meedenkend

Vanaf het eerste moment heb ik het contact erg fijn ervaren. Bij vragen of onduidelijkheden kon ik een appje sturen en kreeg ik vrijwel meteen een reactie terug. De korte lijntjes zijn erg belangrijk. De heren zijn meedenkend en zeer vriendelijk. Ik kan niet anders zeggen dan een top kwaliteit en service!

Fantastisch geholpen

Kennis van zaken,netjes geholpen en vriendelijke jongens die graag willen verkopen! Service uitstekend

Heel goed geholpen

Heel goed geholpen . Duidelijke uitleg . Nemen de tijd voor je . Tot nu toe dik tevreden

Top!!

Super tevreden. Fijne mensen, alles goed en snel geregeld volgens afspraak.

Helemaal tevreden !!!

De mannen hebben verstand van zaken , en handelen het allemaal netjes af volgens afspraak !!!

Geweldig ontvangen en geholpen met veel enthousiasme

Een absolute aanrader wanneer u een Mini of BMW zoekt.

Topbedrijf!

Joeri had voor ons de perfecte auto gevonden! Na een hele prettige kennismaking ook besloten om onze Countryman definitief aan te schaffen. We hadden nog een lijstje met aanpassingen en dat hebben Joeri en Xavier keurig voor ons geregeld.

Fijn bedrijf met persoonlijke aandacht

Toen bleek dat mijn favoriete auto (mini chili)al verkocht was, stelde ze voor om mij op de hoogte te houden zodra een soortgelijke auto weer binnen zou komen. En ze hebben woord gehouden want ik ben inmiddels de trotse eigenaar van een peperwhite mini in Chili uitvoering. Wat een fijne mensen die nog de tijd nemen om een goede service te geven. Het voelde goed en vertrouwd aan, mensen met liefde en passie voor hun werk.

Professionals in de sector

Schalke trading is voor mij de beste autogarage van Nederland, vooral voor Duitse wagens als bmw/mini ! Iets daar voelt anders dan op andere plaatsen! De keuze aan auto's is altijd geweldig.De broers geven u een goed gevoel als u zaken met hem doet, u weet dat je in goede handen bent . Zeker als het gaat over import / bpm berekening van import wagens , Ik wens shalk trading het allerbeste toe ;-)

Goede service, fijne ervaring!

Dit weekend mijn BMW opgehaald bij Schalk Trading. Zeer vriendelijke mensen, nemen de tijd voor je en zijn zeer enthousiast. Bij sommige autoverkopers gun je ze geen verkoop, en hier wel :-) Aanrader!

Enthousiast team en hartelijk ontvangst!

Auto verkopen is een feestje voor deze enthousiaste jonge mannen. Als koper van een net geprijsde auto mag je dit feestje meevieren en wordt je verrast met lekkers, aantrekkelijke gadget en bij het verlaten van de zaak is de ambiance geweldig!

Deskundig en vertrouwd

Binnen een dag hadden ze de auto gevonden die ik zocht, ongezien, maar van hoge kwaliteit. Prima voor elkaar, begrijpen de klantvraag. Zou er zo weer een auto kopen.

Vriendelijk, eerlijk/betrouwbaar, goede service!

Mooi bedrijf, waar we geen verkeerd woord over kunnen schrijven. Alhoewel, wanneer het in Limburg zou liggen, zou t een 10+ zijn ;-)

Een hartelijk ontvangst

Een top bedrijf met jonge werknemers met een passie voor BMW.

Bedrijf met aandacht voor de klant en passie voor mooie auto’s.

Mijn ervaring was erg positief. Schalk Trading Automotive luistert naar je als klant zijnde waarbij extra wensen altijd in te willigen zijn. Niets is te gek als het technisch mogelijk. Ze zorgen ervoor dat er een mooie auto afgeleverd wordt. En nog een speciale vermelding voor de leukste medewerker van het bedrijf; hond Henk.

Hele vriendelijke mensen met enorme kennis van zaken, denken graag met je mee, en kennen hun weg in de automotive. Nogmaals, echt een aanrader.

Erg fijne ervaring, alle administratieve dingen worden uit handen genomen. Zelf hier totaal geen verstand van dus erg blij met de hulp en service. Ook erg blij met de auto en helemaal fijn dat hij thuis werd gebracht. Al met al top service.

Vriendelijk en professioneel bedrijf

Wij hebben een goed gevoel overgehouden bij de aankoop van onze mini, graag tot een volgende keer!

Eerlijk en prettig contact!

Voor alle lofpreken eerst een tip; probeer sneller te reageren op Whatsappjes (ik was bijna afgehaakt) Mss was het een uitzondering door drukte, maar ben blij dat het toch goed gekomen is. Verder erg prettig contact gehad, de broers zijn zeker geen gladde auto-verkopers, maar fijne gasten. Ze stralen zeker de passie voor auto's (BMW-Mini) uit. Ik zou hier zeker nog een keer een auto kopen.

Betrouwbaar, correct en doen wat ze beloven!

Leuke enthousiaste jonge ondernemers met hart voor auto's en hun relaties. Na een eerste contact snel tot een bevredigende deal kunnen komen. Mooi aanbod van zeer nette jonge (BMW) auto's in het midden en hogere segment. Aanrader om zeker eens binnen te lopen.

Hele positieve ervaring,

Via marktplaats bij Schalk Automotive terecht gekomen, in een warm bad mag ik wel zeggen, super vriendelijk ontvangst, goede inruil, snelle service! Wij hebben een stuk moeten rijden maar dit is zeker de moeite waard! Zou het iedereen adviseren!

Helemaal top!

Goede service.

Na een lange zoektocht bij de gebroeders Schalk terecht gekomen. Wat een verademing vergeleken met andere dealers. Zeer professioneel en klantvriendelijk geholpen, beter dan bij menig andere Mini dealer, een aanrader voor iedere auto liefhebber!

Vlotte, nette service

Fijn contact gehad van begin tot aflevering.

Over Schalk Trading Automotive

Bij Schalk Trading Automotive koop of lease je de nieuwe of gebruikte BMW, Mini of ander mooi automerk zoals jij ‘m wil. Op een fijne en faire manier.