Eerlijk en betrouwbaar

Wij “moesten” snel een auto kopen vanwege een ongeval. Bij Manninck terecht gekomen waarbij we goed geholpen zijn door Alex. Mooie auto gevonden en zeer netjes en goed geholpen. Helaas bleek er na een aantal dagen toch wat mis te zijn met de auto. Maar dit is goed opgelost door zijn collega’s in de garage en niets was teveel. Ik zou Manninck 100% aanraden! Een betrouwbare garage met goede service!

Geweldige mensen. Staan altijd voor je klaar

Heel veel problemen met mn achteras van mn gehad. Maar Mannick blijft doorgaan net zo lang tot het goed was. Geweldig

Prima garage, aanrader !

Fijn en betrouwbaar bedrijf. Vriendelijke medewerkers .

Klant vriendelijke

Top garage

Jullie zijn toppers. Staan altijd klaar voor je.

In 1 woord : vertrouwen

Altijd belangstellend. Afspraak is afspraak.

Perfecte service klant vriendelijk

Nemen de tijd voor je en eerlijke prijzen

Goeie service

Erg vriendelijk en begripvol

Super goede vriendelijke service

Snel en goed geholpen!

Super Service !

Altijd wordt alles snel en goed geregeld. Kan niks anders zeggen dan dat ik 200% tevreden ben over de service. Kan iedereen aanraden hier zijn onderhoud van de auto te laten doen!

Top verkoper!!

Ik weet geen betere auto dealer als deze. Luisterd goed naar onze wensen en heeft uitstekende service!!

Betrouwbaar adres

Bij garage Manninck kom je niet voor verrassingen te staan. Dit kan ik verklaren na het onderhoud van meerdere auto’s in de afgelopen 5 a 7 jaar.

Altijd behulpsaam

Ik heb een oude camper maar Manninck heeft overal wel een oplossing voor en niets is Alex te veel. Hierdoor rij ik fijn en veilig in mn camper. Top garage.

Hele goede service bij aankoop van mijn auto

Na een aantal mailtjes en appjes, die erg snel werden beantwoord, een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. Vanwege de afstand was het mogelijk om buiten openingstijden langs te komen. Alex wist veel van de auto af en kon ons vragen goed beantwoorden. Hij weet wat hij verkoopt en stelt goede vragen zodat hij weet of de auto bij je past. Eerlijk, oprecht en zonder gladde verkoop praatjes. We zijn met een goed en tevreden gevoel de zaak uitgereden in ons nieuwe auto!

Prima, verrichten goed werk.

Betrouwbaar en goede communicatie . Nemen de tijd.

Door afspraak met dealer maken komt altijd goed uit,vertrouwelijke mensen

Vakgerichte monteurs service die verder gaat

Oh boy, ik heb een tijd geleden mijn auto laten repareren bij Garage Mannick en ik moet zeggen, wat een geweldige ervaring! Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld over het afgeven van mijn heilige koe aan iemand anders. Ten eerste, de naam alleen al, mannick, het klinkt als een superheld van de autowereld. En dat is precies wat ze zijn! De service is top notch en ze behandelen je auto alsof het hun eigen kindje is. Ik durf bijna te wedden dat ze 's nachts slaapliedjes zingen voor de auto's in hun garage. Maar serieus, het is echt geweldig om te zien hoeveel aandacht ze besteden aan elk klein detail. Van het checken van de bandenspanning tot het bijvullen van de ruitenwisservloeistof, niets is teveel moeite voor deze jongens. En het beste van alles is dat ze het allemaal doen met een glimlach op hun gezicht. Ik denk dat het geheim van hun geweldige service is dat ze zoveel plezier hebben in wat ze doen. Dus als je op zoek bent naar een garage waar de service hoog in het vaandel staat, dan is Mannick de plek waar je moet zijn. Niet alleen zullen ze je auto perfect repareren, maar ze zullen er ook voor zorgen dat je er een goede tijd hebt terwijl je wacht. Misschien moet ik mijn auto gewoon terughalen voor een onderhoudsbeurt, gewoon om weer bij die gezellige jongens te zijn!

Top bedrijf.

Goede service. Als er iets is bellen ze je eerst om te overleggen. Heel blij met ze.

Molenvliet 23

3335 LH Zwijndrecht