10/10 the best

I want to thank Mr. Ibisevic for all her hard work on my case. It is truly a blessing to have you as my lawyer and I would recommend you to anyone.

• Geholpen door: mr. Lejla Ibisevic

Vanaf begin tot eind zeer betrokken en een geruststellend gevoel

Dit was de eerste keer dat ik rechtsbijstand nodig had en mr. Lejla Ibisevic pakte het gelijk op een professionele maar ook persoonlijke manier op en dat gaf me een geruststellend gevoel. Zeer goede ervaring!

Goede begeleiding

Goede service en altijd bereikbaar

Ik kan alleen maar zeggen TOP TOP TOP

Ik heb met mw.Margot Vinnik drie mogelijke zakken gedaan en allemaal waren succesvol. Ik ben heel erg tevreden en dankbaar . Zij is echt expert in wat ze doet. Nogmaals bedankt.

Hele goede beleefde mensen

Ik hebt hele goede advokaten kantor gehad die mij heel erg goed geholpen tot het hele proses ben heel erg dankbaar aan mijn advokat genaam margot bedank voor alles

Hele goede beleefde mensen

Perfect.

Heeft ons perfect geholpen en met een goed eind resultaat. Persoonlijk betrokken en begripvol.

fantastisch!

Helaas de hulp nodig gehad van een advocaat i.v.m. weigering visum van mijn vriendin. Hierin alle tegenslag kunnen krijgen vanuit de overheid instellingen qua vertraging en onduidelijkheid. Echter, door de super ondersteuning van mevr. Vennik zijn we er toch doorheen gekomen. Niet alleen heeft mevr. Vennik ons geholpen met de zaak zelf, ze heeft zelfs daaromheen ons goed en duidelijk geholpen tot echt het geheel afgerond was. Ik heb op geen enkel moment het gevoel gehad dat we een nummertje of zomaar een 'geval' waren. We voelden ons serieus genomen, geholpen en ondersteund. Alle lof voor mevr. Vennik die ons door dik en dun heeft ondersteund. Ik heb geen enkele twijfel mochten er in de toekomst andere uitdagingen komen op dit vlak om direct mevr. Vennik te contacteren. Super op alle fronten en duidelijk begrip voor de cliënt.

Burgwal 91

2011 BC Haarlem