Ik ben top geholpen ga zo door Ik ben zeer positief

• Geholpen door: mr. Margot Vennik

Super tevreden met het resultaat

Mijn ouders zijn visum verplicht om naar Nederland te kunnen komen, hun visumaanvraag werd door Nederlandse ambassade afgekeurd. Dankzij Lejla kunnen mijn ouders nu met een visum naar Nederland komen. Hartstikke bedankt Lejla en heel veel succes in je carrière.

Geweldige ondersteuning

Vanaf het eerste moment tot het eind fantastisch geholpen. Jullie hebben me uit de brand geholpen. Fantastische ondersteuning begeleiding, advies en alles eat erbij hoort.

Uitmuntend

Duidelijke info verstrekking zowel via de mail als telefonisch.

Thank you so much for everything Lejla Ibisevic

First time I needed an attorney. I was very lucky to got in contact with Ms Lejla Ibisevic who did all she could for my case. She was honest and involved and got me home earlier than expected. I was really lucky.

• Geholpen door: mr. Lejla Ibisevic

Uitstekende communicatie en top geholpen

Advocate Ibisevic heeft mij geholpen bij een verhoor met de politie. Het verhoor verliep goed met de zeer goede hulp van mevrouw Ibisevic. Ze heeft mij van tevoren goed gesproken en voorbereid en tijdens het verhoor goed ondersteund en betrokken. Toen ik mevrouw Ibisevic tegenkwam online en mijn verhaal uitlegde was ze ook zeer behulpzaam en meedenkend. Mijn ervaring was top en voelde me goed in m’n huid.

• Geholpen door: mr. Lejla Ibisevic

ze zijn best en weten precies wat te doen

Visum voor kort verblijf van broer was afgewezen en ze hebben mij uitstekend geholpen met bezwaar maken en alle benodigde documenten ook bij leveren. Eindelijk ik kan mij broer zijn volgende maand. Super super superrrr blij mee. Heel erg bedankt iedereen

• Geholpen door: mr. Esther Schoneveld

Meer dan goed geholpen!

Meer dan goed geholpen !

De beste!!

Advocaat Mvr. L. Ibisevic doet al mijn strafzaken dat zegt genoeg!!

Laywer Ms. Ibisevic is amazing

Had the best experience with Ms. Ibisevic. She is the definition of a great lawyer. I will recommend her to anyone and everyone.

• Geholpen door: mr. Lejla Ibisevic

perfecte advocaat mr van der klaauw

was mn rijbewijs voor 1 jaar kwijt ,en met hulp van mr klaauw binnen 2 maanden weer teruggekregen . bedankt , mr klaauw

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: mr. Max van der Klaauw

Ik gun iedereen een advocaat als deze als er een advocaat nodig is............

Vanaf het eerste telefonisch contact werd ik op een persoonlijke en betrokken manier bejegend en van advies voorzien. Toen het werkelijk tot een zaak kwam, werd er onmiddellijk actie ondernomen; van elke stap/vooruitgang werd ik meteen in kennis gesteld. Ik ben heel blij dat de Ingebrekestelling van de IND n.a.v. een te late en onduidelijke afwijzing van mijn bezwaarschrift, een positief resultaat heeft opgeleverd. Dankjewel voor je inzet, Margot Vennik!

Skilled lawyer

She is a skilled lawyer and able to win the case.

Grondig, vriendelijk en professioneel

Onze dochter trouwde met een Costa Ricaanse en een verblijfsvergunning in Nederland bleek door omstandigheden lastig. Hierom maakte ze gebruik van de Europese route. De terugkeer naar Nederland moest uiteraard nauwkeurig en juist gebeuren. We hadden het idee dat we ongeveer wisten wat nodig was, maar de onzekerheid gaf de doorslag om de zaak toch aan een advocaat over te laten. Mw. Vennik bleek een schot in de roos. Het vormen van een sluitend dossier is een veel omvangrijker proces dan het op het eerste gezicht leek. Maar onder haar leiding is alles tot in de kleinste details geregeld. Gevolg afgelopen woensdag 18 januari werden we gebeld met het heugelijke nieuws dat alles rond was.. over de hele periode was het contact vriendelijk en hulpvaardig, altijd bereikbaar en bereidt om vragen te beantwoorden...kortom dik tevreden!

• Geholpen door: mr. Margot Vennik

Wat ben ik goed en fijn geholpen. Ik wist echt niet meer hoe ik het doen moest maar ze stelden mij gerust en een fijne goede communicatie. Ik ben echt heel erg dankbaar anders was het ons nooit gelukt. Als er in de toekomst weer problemen mochten zijn of ik weet het zelf niet meer dan zal ik zeker weer aankloppen bij deze mensen.

• Geholpen door: mr. Lejla Ibisevic

Heel goed geholpen en onze dossier heel professioneel werd behandeld

onze dossier serieus behandeld en we hebben positive resultat gekrijgen .zeer tevreden .

• Geholpen door: mr. Margot Vennik

Enorm goed en vakkundig geholpen door mevrouw Vennik.

Dankzij mevrouw Vennik is de aanvraag voor gezinshereniging in een keer goedgekeurd door de IND. Desondanks mijn zeer gecompliceerde situatie wegens de ziektewet, helemaal geen problemen gehad! Mevrouw Vennik is zeer vakkundig en bezit over de juiste kennis om haar cliënten zo goed mogelijk te helpen. Zonder haar hulp was ik niet herenigd met mijn echtgenoot. Duidelijke afspraken, neemt altijd haar tijd om al je vragen te beantwoorden en zeer goed bereikbaar. Alles is in een keer goed gegaan en zonder haar hulp was dit niet gelukt. Wat je situatie ook is, bij mevrouw Vennik zit je goed! Voor haar is niets te gecompliceerd dankzij haar expertise. Top advocate! Top kantoor! 10+

• Geholpen door: mr. Margot Vennik

Onze zaak in goede handen

Dik tevreden over mevr Vennik. Haar adequate handelen, informatie voorziening tijdens het bezwaar en haar volharding. Zo belde en mailde ze geregeld wat een gerust gevoel gaf. Ze is een kei op gebied van bezwaar maken omtrent afgewezen visa. Mocht u juridische hulp nodig hebben op dit gebied dan kan ik S C H O N E V E L D V E N N I K V A N D E R K L A A U W advocatenkantoor zeker aanraden.

Goede ervaring

Altijd bereikbaar, duidelijke afspraak. goede uitleg en zoeken naar oplossingen. Ook andere landgenoten die zelfde probleem hadden als ik, geadviseerd met dit advocatenkantoor contact nemen.

• Geholpen door: mr. Margot Vennik

Ik ben uiterst goed geholpen

Mijn buitenlandse vrouw haar kort verblijf visum werd in juni afgewezen in juni daarna heb ik contact gezocht met de advocaat bureau om in bezwaar te gaan tegen deze afwijzing, ze hebben mij direct intens geholpen om alle juiste documenten te verzamelen en vandaag heb ik te horen gekregen dat het gegrond is verklaard en mn vrouw visum heeft gekregen om nederland inte reizen voor 90 dagen, ik en mn vrouw zijn super blij

Professionalism

I applied for status from the IND and they turned me down and I had to leave the country. I asked for advice and help from Margot and with all her support and dedication to my case, we finally got the case and I now have the status of a citizen of the Netherlands. All praise for the dedication, patience and answers to all my questions. Very nice experience with Margot and of course I will always be grateful to her and her law firm.

• Geholpen door: mr. Margot Vennik

ik ben volledig ontzorgd.

Mevrouw Ibisevic heeft ons geholpen met de aanvraag van een verblijfsvergunning voor mijn Ghanese vrouw en haar dochter. Dat is buitengewoon fijn verlopen.

Uitstekende service!

Sinds ongeveer een jaar nemen wij regelmatig contact op voor juridische advies omtrent immigratie zaken met mr. Lejla Ibisevic. Zij heeft ons altijd geholpen en de juiste adviezen aangeboden. We vinden mevrouw Ibisevic erg klantvriendelijk, aardig en transparant. Zeker een aanrader!

Top advocaat

Meerdere keren bij gestaan door mevrouw Vennik goed contact, en altijd goed op de hoogte gehouden. En positieve uitkomst. Wij zijn het kantoor erg dankbaar voor hun inzet al die jaren zowel strafrechtelijk als het vreemdelingenrecht echt een advocaat om aan te raden.

10/10 the best

I want to thank Mr. Ibisevic for all her hard work on my case. It is truly a blessing to have you as my lawyer and I would recommend you to anyone.

Burgwal 91 2011 BC Haarlem

023 - 230 20 60