Top advocaat

Ik ben zeer tevereden van mijn advocaat Leijla Ibisevic , Kost tijd maar uitslag was perfect. We zijn echt dankbaar.

• Geholpen door: mr. Lejla Ibisevic

Hele goede support van hun

Ze hebben mij geholpen met de rechtszaak omdat vriendin al twee keer werd afgewezen voor haar toeristen visum, ze had het heel goed voorbereid en we kregen gelijk van de rechter het heeft mij niets gekost. Bij het aanvragen van een MVV heb ik het via haar laten lopen en de wonderen zijn de wereld niet uit binnen een maand heeft de IND uitspraak gwdaan dat ze haar MVV mag opgalen, ze heeft mij ook geholpen met het invullen van het document wat de Surinaamse Ambassade vraagt.

• Geholpen door: mr. Margot Vennik

Margot Vennik is een specialist op het vreemdelingenrecht

Margot Vennik heeft mij en mijn toenmalige vriendin in 2018/2019 uitstekend geholpen toen de IND haar eerste Schengen visum weigerde af te geven. Mijn vriendin is nu mijn vrouw en bij de aanvraag procedure voor de MVV heeft zij mij in 2023/2024 wederom heel goed bijgestaan. Zoekt u een advocaat in een geschil met de IND is zij degene die u uit de brand kan helpen. Ze is een zeer betrokken en kundig advocaat.

• Geholpen door: mr. Margot Vennik

Snel, flexibel, vriendelijk en resultaat

Vriendin, nu partner, zonder problemen door de IND geloodst.

• Geholpen door: mr. Lejla Ibisevic

Uitstekend geholpen met het verlengen/wijzigen van verblijfstitel

Mijn partner en ik zijn Mr Vennik enorm dankbaar. Wij zijn uitstekend begeleid en geïnformeerd door Mr Vennik. Heel erg meedenkend en positief. Wij hadden ons geen betere advocaat kunnen bedenken!

Uitstekend!

We konden altijd terecht met onze vragen en zijn tot het laatste moment heel goed begeleid door mevrouw Margot. Hartelijk dank voor alles!

Top advocaat

Afwijzing van visum van ons Neefje, contact gemaakt met Advocatenkantoor. Heeft ons top geondersteund en uiteindelijk de visum toegekend gekregen. Dank hiervoor en zou haar zeker aanraden mr. Vennik.

Top advocaat

Weet wat ze doet en doet het heel goed!

• Geholpen door: mr. Lejla Ibisevic

Gaat de Extra Mile omdat ze dat wil, niet omdat ze moet. Aanrader!

Margot heeft ons bijgestaan in een lang slepende zaak waar de overheid in China niet mee wilde werken en extreme vertragingen in bij de IND ook niet hielpen. Margot is tijdens de hele periode zeer hands-on geweest, bv regelmatig bellen, heel snel antwoorden op emails, meedenken, emphatisch en vakkundig. Zelfs wanneer ziek of vrij. Ze heeft ook nog succesvol een dwangsom geregeld, waardoor financieel gezien we na aftrek juridische kosten we netto zelfs nog geld over houden. MVV is nu geregeld en we zijn heel blij dat we Margot hebben gevonden en zo ons heeft bijgestaan. Alles 5 sterren!

Positieve ervaring

Mijn man en ik zijn heel blij dat wij u gevonden hebben op het internet. Nadat wij onze situatie bij u hebben voorgelegd bent u meteen voor ons aan de slag gegaan. U heeft ons goed geïnformeerd en u heeft op tijd alle gevraagde stukken verstuurd. Wij zijn daarom ontzettend dankbaar en tevreden en zullen zeer zeker u aanraden aan mensen die uw hulp ook goed kunnen gebruiken. Dank u voor alles

• Geholpen door: mr. Lejla Ibisevic

Super goed en snel geholpen

Mevrouw Ibisevic was betrokken en deskundig en via what's app hadden we makkelijk en direct contact. We waren super blij met haar adviezen en zijn haar heel erg dankbaar voor de hulp bij de geslaagde MVV partner procedure

• Geholpen door: mr. Lejla Ibisevic

Fijne advocaten en goed bereikbaar

Voor het eerst hebben wij gebruik moeten maken van een advocaat voor het maken van een bezwaar. Wij wisten zelf niet waar we moesten beginnen. Heel fijn geholpen door mr. L. Ibisevic. Ook duidelijk verteld wat we moesten doen en wat we konden verwachten. Goed bereikbaar voor vragen. Overal een hele fijne ervaring!

Aanrader

Mr. Lejla Ibisevic is een absolute aanrader als je een professionele en kundige advocaat zoekt! Kwaliteit is uitzonderlijk hoog.

• Geholpen door: mr. Lejla Ibisevic

Zeer vriendelijke en professioneel!

Dit was de eerste keer dat mijn vrouw een aanvraag doet voor de kort verblijf visum en de visum was afgewezen. Ik had contact via de website gezocht SVK- advocaten. Ik werd dezelfde dag nog teruggebeld door mevrouw Margot Vennik, zij was zeer duidelijk wat ik van haar bemiddeling mag verwachten en wat ze voor mij kunnen betekenen. Ze gaf al vanaf begin dat de wachttijd bij IND enorm is. Mevrouw Vennik was altijd beschikbaar om mijn vragen te beantwoorden en mij door het proces te leiden. Vandaag ben ik gebeld door mevrouw vennik met het goeie nieuws dat IND ons bezwaar heeft goedgekeurd. Nogmaals bedankt voor alles!

Levensredden zijn jullie

Ik dank jullie vriendelijke met het redden van me vader. Hij had het niet gered daar in zijn eentje Hij is graag in Nederland met zijn familie Het is daar gek genoeg te warm voor me pa Hij is lieverd hier in de kou Ik ben net terug was voor mij hartverscheurend om hem achter te laten Ik dank jullie wel voor Jullie zet Hij krijgt een 2e kans en geloof me Hij gaat er van genieten Dikke kus van, ma ,zussen, schoonzonen.kleinkinderen en de achterkleinkinderen. Met vriendelijke groet, Sandra Helena Delgado Rodrigues

• Geholpen door: mr. Margot Vennik

Highly Impressed and Exceptional Legal Expertise.

I am extremely impressed with Mr. Vennik Service and her professional approach. Her communication was flawless and always timely. The legal advice she provided was not only accurate but also strategic, ultimately leading to a positive outcome for my case. Her dedication to her work and clients is admirable. I wholeheartedly recommend Mr. Vennik to anyone seeking high-quality legal assistance.

Van Harte Aanbevolen

Ik ben zeer tevreden met de diensten van Mr. Vennik. Haar communicatie was helder en efficiënt. Het advies dat ze gaf getuigde van diepgaande kennis en expertise. Haar betrokkenheid bij mijn zaak was opmerkelijk. Sterk aanbevolen!

• Geholpen door: mr. Margot Vennik

Een Baken van Deskundigheid, Snelle Juridische Ondersteuning.

Ik heb onlangs hulp gekregen van de heer Vennik en ik ben zeer tevreden over de ervaring. Haar uitstekende communicatie sprong er echt uit; ze reageerde snel op mijn vragen en hield me op de hoogte van elke stap. Het advies dat ze gaf was niet alleen nauwkeurig, maar ook gemakkelijk te begrijpen, zelfs voor complexe juridische kwesties. Haar expertise was duidelijk merkbaar en ze benaderde mijn situatie met oprechte zorg en toewijding. Ik beveel de heer Vennik van harte aan vanwege haar snelle reacties, deskundig advies en oprechte steun.

Excelent and Empfohlen

Mr Vennik is an outstanding lawyer! Her quick responses and thoughtful recommendations made my experience incredibly smooth. Her expertise, professionalism, and dedication to clients set her apart. I highly recommend her legal services.

• Geholpen door: mr. Margot Vennik

Lejla is een jonge en energieke advocaat die goed haar best doet.

• Geholpen door: mr. Lejla Ibisevic

Ik ben zeer professioneel bijgestaan tot een tevreden resultaat. Ook zeer vriendelijke benadering en een goede uitleg.

beste advocaat

In meerdere zaken ben ik bijgestaan door advocaat mevrouw Ibisevic en ik raad haar in mijn hele omgeving aan. Iedereen is altijd tevereden. Ze is hoe een advocaat moet zijn. Ik vertrouw blind op haar advies en vertegenwoordiging en zou niemand anders willen. Uitkomst is ook altijd goed en dat komt sowiezo door haar.

Meer dan tevreden!

Scherp, kundig, duidelijk, betrouwbaar, vriendelijk en nog zo veel meer. Alle kwaliteiten heeft ze. Echt een advocaat die ik iedereen toewens.

Heel goed geholpen door Leila

Ik ben blij heel goed geholpen door Leila

• Geholpen door: N.v.t.

Kort en krachtig: wij hebben jullie service geweldig ervaren. De communicatie was duidelijk en jullie stonden altijd open voor vragen en dit per mail en telefoon. Mijn dank aan mr. Lejla Ibisevic is groot!

Over Advocaatscore.nl