Gewoonweg geweldig!

In twee dagen alle kozijnen 8 stuks) van de bovenverdieping vervangen (van hout naar kunststof) tegen een hele nette prijs. Monteurs keurig op tijd en zeer netjes. Hadden er zelf geen omkijken naar. Was niet eens nodig om spullen te verschuiven. Alles perfect geplaatst en super netjes afgewerkt. Alle rommel opgeruimd en meegenomen. Binnenkort laten we de benedenverdieping ook door hun doen. Je kan zo zien dat het vakmensen zijn. Een zeer tevreden klant.

Gewoonweg geweldig!

In twee dagen alle kozijnen van de bovenverdieping vervangen tegen een nette prijs. Monteurs keurig op tijd en zeer netjes. Hadden er zelf geen omkijken naar. Was niet eens nodig om spullen te verschuiven. Alles perfect geplaatst en super netjes afgewerkt. Alle rommel opgeruimd en meegenomen. Binnenkort laten we de benedenverdieping ook door hun doen. Je kan zo zien dat het vakmensen zijn. Een zeer tevreden klant.

Geweldige vakmensen zeer tevreden

Goede en betrouwbare vakmensen zou het aan iedereen aanbevelen

Geweldige vakmensen zeer tevreden

Goede en betrouwbare vakmensen zou het aan iedereen aanbevelen

Leuke mannen, echte vaklui

Het Kozijnenhuis heeft 3 kunststof kozijnen, openslaande deuren en 3 screens geplaatst. De communicatie verliep vlot en vriendelijk. De mannen die de ramen en deuren hebben geplaatst zijn zeer vriendelijk, vakkundig en denken goed mee (zelfs als je zelf ergens even niet bij stilstaat). Alles bij elkaar een zeer positieve ervaring.

Prima ervaring

Wij zijn uiterst tevreden over het Kozijnenhuis. Na offerte te hebben opgevraagd is het inmeten en plaatsing van de kunstof Schuco schuifpui snel geregeld. De monteurs zijn prettig in omgang en hebben de klus prima geklaard. Alles is netjes en schoon achter gelaten. Wij bevelen het Kozijnenhuis van harte aan.

Heel goed!

Ik kwam in eerste instantie bij het kozijnenhuis in Groningen uit omdat zij een handige budgetplanner op de website hebben.  Dat hielp mij enorm want ik had nauwelijks kennis van de branche en de moderne mogelijkheden. Er moesten bij mij in totaal 7 kozijnen in verschillende groottes worden vervangen. Een afspraak met de verkoop was snel geregeld en het bezoek aan huis verliep erg prettig. Op basis van wat ik wilde werd er vanuit de beschikbare producten en expertise heel goed en deskundig meegedacht. De keus viel o.a. op kunststof in 2 klassieke kleuren, "traditionele ramen en verbindingen", en relief. Glas: HR++. Hierdoor passen die nieuwe kozijnen zo goed mogelijk bij het bestaande. Eerder dan gedacht konden de kozijnen worden gemonteerd. Ze hebben hun eigen team, en ook hier valt op dat ze met kennis van zaken nieuw met oud weten te combineren. In een oud huis stuit je altijd op problemen, maar alles werd binnen de geplande tijd opgelost.  Stof en rommel is niet te vermijden, maar er werd met respect en aandacht voor mijn huis en inboedel gewerkt. De overlast werd tot een minimum beperkt. Alles werd na afloop netjes opgeruimd. Het eindresultaat is in alle opzichten geweldig! Mooi geplaatst, geen tocht meer, lekker warm, en het dempt ook geluiden erg goed.  Wat in de bouw bijzonder (uniek) is: ze zijn telefonisch goed te bereiken en/of bellen altijd terug!!!  Ik ben erg tevreden en kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Top werk afgeleverd. Vakmanschap

Klantvriendelijk, meedenkend en pracht resultaat

We zijn erg blij met de communicatie en het meedenken van Chieljan en de rest van het team van Kozijnenhuis. De monteurs werkten hard en erg netjes en waren vriendelijk. We zijn erg blij en tevreden met het eindresultaat.

Kunststof kozijnen laten plaatsen door het Kozijnenhuis. Uitermate tevreden over het gehele traject, vanaf het eerste contact tot de vakkundige afwerking!

J

Jj

Keurig werk geleverd, schoon en netjes achter gelaten

Heel positief. Betrouwbaar bedrijf met zeer bekwame werknemers.

Uitstekend van begin tot eind.

Snelle reactie. Ruimte voor vragen en suggesties. Eerlijk over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Werken volgens afspraken en komen die prima na. Uitstekende en vriendelijke monteurs. Keurige afwerking en goede afwikkeling.

Zeer tevreden over Kozijnenhuis! Prima service en goede kwaliteit.

Zeer tevreden over Kozijnenhuis! Prima service en goede kwaliteit.

Zeer snelle levering. Contact onderling was goed Ook de monteurs hebben goed werk geleverd.

Zeer tevreden met kunststof kozijnen

Scherpe offerte ontvangen, fijn contact gehad. Plaatsing zoals afgesproken uitgevoerd. Heel tevreden over!

Goede en duidelijke communicatie

Vanaf het oriënterende gesprek tot de plaatsing van de kunstof kozijnen, de communicatie was altijd top! Chieljan is goed te bereiken en staat klaar voor al je vragen.

Over Kozijnenhuis

Het Kozijnenhuis is leverancier van hoogwaardige gevelelementen van het Duitse topmerk Schüco. Wij leveren kozijnen op maat en staan garant voor een vlotte service, vakkundig advies en concurrerende prijzen.