Gewoon top!

Goede snelle professionele afhandeling. Flexibel op het moment dat het moest!

Bedankt voor de mooie review Jean-Paul, heel fijn!

Subliem entertainment!

The Originals hebben van het sluitingsfeest van mijn restaurant een onvergetelijke avond gemaakt.

Geweldig nieuws, dankjewel voor je review Freek.

Goed geregeld, geen gedoe en vriendelijk geholpen.

Mooi feest gehad en de artiest is professioneel geregeld door Benz. Aanrader!

Fijn om te horen, dankjewel Joost!

Top bureau!

Altijd een feest om met Team Benz samen te werken

Dat is wederzijds Martijn, bedankt voor de mooie review!

Nobody is perfect, but Benz Agency comes very close!

Wij hebben Jeroen van der Boom geboekt voor ons personeelsfeest. Dit ging vlot en soepel. We kregen zelfs een bericht dat de betaling ontvangen was. Waar maak je dat nog mee?

Wat een fijne feedback, dankjewel Anne Marie!

Top geregeld!

Goed contact, snelle reactie tijd en alle afspraken zijn nagekomen. Het trio "Roept u Maar" waren fantastisch! Ze hebben het feestje gemaakt :)

Fijn Sereni, bedankt voor je review!

Topfeest!

Goede band, heel professioneel en leuke bandleden. Ze voelden de sfeer uitstekend aan: er is gedanst vanaf het eerste nummer tot het laatste nummer. En, wat heel erg leuk was om te merken, de jonge garde danste ineens ook! Ze draaide op het juiste moment de goede nummers voor iedereen. Ze kregen ook alle feestgangers mee: mijn ouders, de buurvrouw van 81, maar ook de kinderen en alles daar tussenin: op blote voeten springend door het gras. Echt een superfeest. We hebben ook veel complimenten over de band teruggekregen.

Geweldig om te horen Carolien, dankjewel!

Prettig zaken doen

Benz Agency is een gewaardeerde collegabureau waar wij altijd prettig mee samen werken. Een mooie stal aan artiesten die wij graag inhuren voor onze klanten en er altijd toegewijd een feest van maken. Fijne collegas op kantoor ook.

Wauw, bedankt voor deze mooie review René! Graag tot de volgende keer.

Alles was prima geregeld

Alles was prima geregeld

Goed om te horen, dankjewel Stephan.

TOP

De kernwoorden: persoonlijk, snel en goede communicatie! En daar houden wij van bij Bruggen Eventmarketing!

Super, heel erg bedankt Dorine en tot de volgende keer!

De afspraken zijn volledig nagekomen en communicatie liep erg vlot.

Wij hadden de band "The originals" geboekt via BENZ en onze verwachting is volledig waargemaakt. Het was een groot feest en het publiek was uiterst tevreden. De band heeft zich exact aan de afgesproken speeltijden gehouden en waren erg correct naar ons als organisatie. Wij bevelen andere organisaties dan ook zeker aan om gebruik te maken van BENZ.

Heel fijn om te horen dat The Originals in de smaak is gevallen, Harold. Dankjewel voor de mooie review.

SUPER!

Naar alle tevredenheid hebben we via jullie Jeroen van der Boom geboekt. Alles is perfect gelopen. Van het contact met jullie kantoor tot de avond zelf. Optreden van Jeroen was ook super. Wat een sfeer bracht hij. Ook namens alle gasten alle complimenten voor Jeroen, wat een entertainer!

Wat een mooie woorden Frank, dankjewel en graag tot een volgende keer.

Uitstekend uitstekend en nog eens uitstekend

Duidelijke taal Denny, bedankt!!

Fijn om dit samenwerkingsverband samen te hebben

De communicatie met de boeker ervaar ik als zeer aangenaam met altijd een meedenkende oplossing. Met deze ervaring gaan wij voor een mooie samenwerking in de nabije toekomst

Dankjewel voor de mooie woorden Ricky, tot een volgende keer!

Weinig contact gehad met agency, maar boeking verliep prima!

Goed om te horen, bedankt voor je review Jacqueline.

Geweldige band, de Originals, ik zou ze zo weer boeken!!!

De band is geweldig goed in staat om de sfeer in de zaal te verhogen en om iedereen mee te laten doen. Alleen maar complimenten, ook van al onze gasten!

Super Silvia, dankjewel en tot een volgende keer!

We zijn goed geholpen door BENZ Agency en zowel de klant (Grozette B.V. ) als Keemink Entertainment waren erg tevreden over Pascal Redeker. Leuke show!

Fijn om te horen, Robert. Bedankt voor je review!

Altijd prettig samenwerken met BENZ Agency

Benz is al jaren een betrouwbare partner die onze events van de beste artiesten voorziet.

Superbedankt Robert, tot snel!

Ze kregen moeilijk iedereen op de dansvloer

De avond was demotiveren veel stonden buiten ivm warm weer, de dansvloer werd slecht bezocht

Hoi Coen, zoals ook telefonisch besproken vinden we het heel spijtig dat je niet tevreden was over de avond. We gaan het terugkoppelen aan de artiest. Hopelijk hebben jullie toch een fijne dag gehad!

band was top,

De band heeft goed gespeeld. Publiek vond het leuk, en de sfeer bij het publiek was goed. De band is zeker een aanrader voor op een Festival

Hoi Stefan, dankjewel voor deze positieve review! Hopelijk tot in de toekomst.

snelle vlotte samenwerking, zeer sociale artiest

enige wat ik jammer vind is dat er bij een locatie waar artiest al vanaf dat één regelmatig mag optrede niet wordt meegedacht in de gage.

Dankjewel voor jullie aanbeveling DJ service!

Super service en fijn samenwerken!

Al meerdere keren gebruik gemaakt van de expertise van BENZ. We hebben meerdere keren artiesten via BENZ geboekt en dit altijd top geregeld! Duidelijke, concrete communicatie en heel fijn samenwerken. We kijken uit naar de aankomende evenementen die we samen met BENZ Agency mogen realiseren. Absoluut een aanrader!

Bedankt voor deze mooie recensie Romy!

Super leuk trio. Zien er goed uit, makkelijk om mee te werken en lekkere muziek

Fijne snelle opvolging op kantoor.

Dankjewel voor je boeking en het schrijven van de review, Jeanine!

mooi feest en geweldig geregeld door BENZ

Alles in een pakket DJ en licht plus geluid. top geregeld.

Goed om te horen, dankjewel Rick!

Onvergetelijk feest!

Benz Agency heeft alles tot in de puntjes geregeld met onze feestorganisatoren. En dat voor optredens op een schip dat voor de 2 artiesten 2 keer zou aanmeren. Strakke planning, fantastische techniek en geluid en superoptredens, voor jong en oud.

Ontzettend bedankt voor deze mooie review Petra!

Velmolenweg 54 B

5404 LD Uden

Over BENZ Agency B.V.

BENZ Agency is een full service artiestenbureau voor het topsegment van Nederlandse artiesten en bands. Naast dat wij het exclusieve boekingskantoor zijn voor diverse Nederlandse artiesten en bands, kijken we ook breder zodat artiesten en events hun beoogde doelen kunnen bereiken. Ons toegewijde team gelooft dat verder denken dan traditionele kaders, in het belang van artiesten en events, het verschil kan maken.