Geluids opbouw en afbouw ging niet helemaal volgens planning

onduidelijkheid over de prijs van opbouw en afbopuwen geluid.

Beste Danny, jammer om te horen dat niet alles volgens wens is verlopen. We hebben ons uiterste best gedaan om het voor je op te lossen.

Het contact vooraf liep vloeiend met Margriet en ook op de dag zelf was de tourmanager heel relaxed. Ook Sharon Doorson was super fijn om mee te communiceren. Niks op aan te merken.

Super om te horen, bedankt Mike!

Samenwerking in aanloop wat top met als hoogtepunt een top optreden van Joel Borelli

Voorafgaand aan het evenement een fijne vlotte communicatie. Joel Borelli was ons sluitstuk van de avond. Wat een show! Bedankt voor de samenwerking!

Dankjewel voor deze mooie review Jill!

Sympathieke boeker.Geeft graag te pas en te onpas tips over verbouwingen.

Fijn bedrijf. Hugo is een liever boeker. Versta hem niet altijd heel goed maar dat komt door de zachte g die in sommige delen van ons land zo nodig gebruikt moet worden. We hadden de Edwin Evers Band geboekt en die versta ik allemaal. Erg sympathieke en goede band en we willen graag een aantal opties plaatsen voor 2024.

Van alle markten thuis Erik! Op naar veel meer moois.

Goede communicatie

Goed om te horen, dankjewel Rudie!

Geweldige bedrijf met professionele mensen.

Altijd mee denkend in de wensen van de klant.

Dankjewel voor deze mooie review Carel.

Helemaal Fantastisch

Het was zoals verwacht. Helemaal fantastisch met onze gasten die ook helemaal euforisch waren over het optreden.

Dat horen we graag, bedankt Jos!!

Benz heeft bij onze bruiloft Elske de Wal geregeld. Uitstekend gedaan, goede communicatie en feedback, zelfs een wijziging in een betaand nummer was mogelijk. Zeer tevreden

Fijn dat je helemaal tevreden bent Roelof, dankjewel!

Wij hadden Renée Kouwenhoven geboekt voor ons verjaardagsfeest. Het was geweldig. Alles klopte bamaf de boeking tot aan het optreden. Wat een zangeres!!

Goed om te horen, bedankt Jan!

je hoeft niks te doen

alles wordt geregeld, keuze van artiesten, boekingen en randzaken er om heen, aan alles wordt gedacht gewoon 5 sterren waard!!

Wat een mooie review Wijnald, dankjewel!!

het beste feest voor een zeventig jarige

Geweldig trio dat goed inspeelt op het publiek. Het was een fantastische avond en alle aanwezigen hadden het goed naar hun zin. Dit feest blijft een aangename herinnering.

Heel fijn om te horen Rob, dankjewel!!

Fijn contact, afspraken en uitvoering kloppen perfect!

Onze ervaring met BENZ is heel prettig. Het contact verloopt soepel, we zijn tot een gezamenlijke wens gekomen mbt de dienst en kosten. De artiest die wij voor meerdere shows geboekt hadden is ontzettend professioneel, altijd op tijd en doet zijn absolute best om er elke keer weer een feest van te maken!

Wat een mooie woorden, bedankt Merel!

Prima geregeld

Dankjewel voor het schrijven van een review Frans.

Duidelijk en concreet

Samenwerking loopt soepel

Fijn om te horen, dankjewel Danny.

Alles top geregeld

Bedankt voor de positieve review John!

Fijne samenwerking met als eindresultaat een top show van Yes-R!

Het boeken van Yes-R verloopt altijd soepel, waarbij er continue wordt meegedacht over de mogelijkheden. Zowel tijdens het voortraject als de showdag is de communicatie snel, helder en vriendelijk. De performance is ook altijd top, waardoor wij graag samenwerken met Yes-R en BENZ

Goed om te horen, dankjewel voor je review Roel!

Senna was geweldig

Tijdens onze bruiloft heeft Senna Willems opgetreden. Vanaf het eerste contact met het boekingskantoor tot het einde van het optreden was het geweldig geregeld. Toen wij Senna zagen optreden op TV dachten wij die willen wij op onze bruiloft laten zingen. De manager en de technicus van Senna waren op de avond van de bruiloft super relaxed en Senna zingt in het echt nog beter dan op tv. Super!

Fijn om te horen dat je zo genoten hebt van het optreden van Senna. Dankjewel voor je boeking en deze mooie review!

Prima contact goede service vriendelijke crew en ook de artiest in questie wat niet altijd het geval is zeker niet met sommige tour managers. Daarbij een Tip stel niet meer van die bizarre hospitality eisen daar zitten de klanten niet meer op te wachten, dit bedoel ik voor sommige A/B artiesten in het algemeen. Tijden veranderen doe normaal back to the 70ties Groeten van Ome Willem PBN-Music & Events

Bedankt voor het schrijven van een review voor ons Wim!

Gewoon top!

Goede snelle professionele afhandeling. Flexibel op het moment dat het moest!

Bedankt voor de mooie review Jean-Paul, heel fijn!

Subliem entertainment!

The Originals hebben van het sluitingsfeest van mijn restaurant een onvergetelijke avond gemaakt.

Geweldig nieuws, dankjewel voor je review Freek.

Goed geregeld, geen gedoe en vriendelijk geholpen.

Mooi feest gehad en de artiest is professioneel geregeld door Benz. Aanrader!

Fijn om te horen, dankjewel Joost!

Top bureau!

Altijd een feest om met Team Benz samen te werken

Dat is wederzijds Martijn, bedankt voor de mooie review!

Nobody is perfect, but Benz Agency comes very close!

Wij hebben Jeroen van der Boom geboekt voor ons personeelsfeest. Dit ging vlot en soepel. We kregen zelfs een bericht dat de betaling ontvangen was. Waar maak je dat nog mee?

Wat een fijne feedback, dankjewel Anne Marie!

Top geregeld!

Goed contact, snelle reactie tijd en alle afspraken zijn nagekomen. Het trio "Roept u Maar" waren fantastisch! Ze hebben het feestje gemaakt :)

Fijn Sereni, bedankt voor je review!

Topfeest!

Goede band, heel professioneel en leuke bandleden. Ze voelden de sfeer uitstekend aan: er is gedanst vanaf het eerste nummer tot het laatste nummer. En, wat heel erg leuk was om te merken, de jonge garde danste ineens ook! Ze draaide op het juiste moment de goede nummers voor iedereen. Ze kregen ook alle feestgangers mee: mijn ouders, de buurvrouw van 81, maar ook de kinderen en alles daar tussenin: op blote voeten springend door het gras. Echt een superfeest. We hebben ook veel complimenten over de band teruggekregen.

Geweldig om te horen Carolien, dankjewel!

Velmolenweg 83 5401 HL Uden

Over BENZ Agency B.V.

BENZ Agency is een full service artiestenbureau voor het topsegment van Nederlandse artiesten en bands. Naast dat wij het exclusieve boekingskantoor zijn voor diverse Nederlandse artiesten en bands, kijken we ook breder zodat artiesten en events hun beoogde doelen kunnen bereiken. Ons toegewijde team gelooft dat verder denken dan traditionele kaders, in het belang van artiesten en events, het verschil kan maken.