Top Advocaat!

Bart heeft mij zeer goed geholpen in mijn scenario. Hij heeft eerst een pragmatische oplossing voorgesteld wat er voor gezorgt heeft dat mijn probleem is opgelost met zo min mogelijk juridische werkzaamheden. Daarbij had hij naast de pragmatische oplossing ook andere diverse oplossingen gesuggereerd wat mij rust gaf door te weten dat er altijd iets nog achter de hand lag. Door het hele process heeft hij mij meerdere malen gecontacteerd waardoor hij goed betrokken was.

• Betrokkenheid

Een advocaat die er voor jou is!

Bart is direct en doeltreffend. Hij weet waar hij het over heeft. De situatie wordt goed door hem uitgelegd. Bovendien licht hij de mogelijkheden en de consequenties goed toe en van de uiteindelijke keuze die je maakt. Hij geeft snel en duidelijk terugkoppeling en is prettig in de omgang, erg toegankelijk. Bart heeft z'n uiterste best voor mij gedaan. Hij had het niet beter kunnen doen. Hij is een uitzonderlijk bekwame advocaat. Dat hij zo goed zijn best voor mij heeft gedaan, gaat mij zeker helpen met het verwerken en afsluiten van een zware periode.

• Betrokkenheid

Had geen betere advocaat kunnen wensen.

Er werd met mij meegeleefd en goed met me nagedacht. Adviezen waren deskundig en accuraat. Mijn zaak is tot een goed einde gekomen dankzij de hulp die werd geboden. Had niets anders kunnen hopen en ben erg tevreden met het eindresultaat.

Prettig, scherp en kundig

Met Bart is het prettig schakelen. Hij reageert snel en vakkundig. Heeft een pragmatische aanpak en is een scherpe en duidelijke advocaat.

Prettig, scherp en kundig

Aanrader

Heldere uitleg, duidelijke strategie. Hij laat zijn ervaring spreken.

• Betrokkenheid

Kundig en adequaat geholpen, prettig contact.

Dhr Burger heeft mij uitstekend geholpen, en snel naar een oplossing toe gewerkt. Hij neemt alle tijd om waar nodig extra toelichting te geven. Snelle duidelijke manier van communiceren en direct op het doel af.

• Betrokkenheid

Hij heeft mij heel goed geholpen in het proces

Vanaf het begin stond hij me goed en professioneel te woord. Hij dacht goed mee en we bespraken de verschillende juridische scenarios. Het resultaat was een schikking die boven m'n minimum uitkwam. Het enige wat misschien nog had gekund is de berekeningen omtrent het scenario ook via de mail sturen. Dat maakt de onderhandeling nog wat makkelijker. Al met al uitstekend!

• Betrokkenheid

Rust en oog voor de mens

Bart bracht rust in de chaos. En gaf passend advies bij mijn situatie

• Betrokkenheid

Kundig, betrouwbaar en goede communicatie

Uitstekend geholpen! Goede en duidelijke communicatie, Er wordt goed gekeken naar de kansen en er worden geen valse verwachtingen gewekt, en prima eindresultaat.

• Betrokkenheid

Heeft iets onplezierig’s te weten om te zetten in EEN enkele brief

Heb alleen maar goede ervaringen met dit advocaten bureau

Uitstwkwnd

Horen en zien, dhr. Burger is een vriendelijke man, zeer betrokken en uiterst prettig in contact.

Stadsring 77 3811 HN Amersfoort

06 - 11 13 14 43