Goede ervaring prima begeleiding!

Zie boven

Goede begeleiding

Leuk, geweldig en vriendelijke hulp

Leuke mensen

Fijne sportschool ga er graag heen!

Voel me fitter en mooi wat vet kwijt! Wel verslavend om te sporten!

geweldig

IN 1 WOORD: GEWELDIG. GOEDE BEGELEIDING, VRIENDELIJK, BEHULPZAAM EN RESULTAAT GERICHT

Goed en leuk

Goed personeel en een fijne sportschool

Super tevreden

Ik heb een heupoperatie gehad en tot de laatste week voor de operatie doorgetraind. Na de operatie ongeveer 6x fysio gehad en daarna na ongeveer 7 weken hier weer gaan trainen, het gaat super de super goed De leg press op mijn niveau afgesteld en rustig opbouwen Een aanrader om voor een heupoperatie je spieren sterk te maken om de operatie in te gaan

Fijne sportclub

Sinds november 2022 is er ook een sportclub gevestigd in het dorp waar ik woon. Het concept, de apparaten, de aangeboden lessen en de medewerkers zijn top. Je wordt echt gemotiveerd om elke keer weer te komen sporten. De enige reden waarom ik geen 10 geef, is de beperkte ruimte, waardoor er maar 8 E-gym apparaten beschikbaar zijn. Er komen steeds nieuwe aanmeldingen bij, wat goed is natuurlijk, maar daardoor kan er soms een opstopping ontstaan voor de krachttraining. Ook voor het geven van een groepsles is niet echt ruimte beschikbaar.

Fijn…

Ik ben geen sporter, nooit geweest… na een intensieve periode in mijn leven ben ik toch iets te zwaar geworden, kwam op internet deze sportschool tegen. Geen Tarzan’s en Jane’s maar “gewone” mensen. Goede intake, fijne begeleiding en na 3 weken merk ik al een significante verbetering van mijn fysieke gestel. Ik sta weer soepel op uit bed, en merk dat ik spieren heb op plekken waarvan ik het bestaan niet van bevroedde. Ik voel me energieker, dat wat vroeger vanzelfsprekend was, ik voel me serieus 15 jaar jonger. Heb er zelfs plezier aan om te gaan, wie had dat ooit gedacht (ik zeker niet!) Vandaag naast een meneer getraind van 77! jaar die zijn conditie wilde verbeteren, chapeaux! Dus… zeer toegankelijk, geen excuus meer om het niet aan te pakken, een tijdinvestering die de moeite waard is! (ik heb geen aandelen, en sta niet onder dwang deze review te schrijven ;-)

Top sportschool

Fijne sportschool, goede begeleiding, kleinschalig en ideaal dat de apparatuur het juiste programma en gewichten voor je instelt. Kortom:”Alles is TOP”!

Lekker ongedwongen

Het bevalt prima kan lekker gaan wanneer ik wil. Ik val alleen nog niet af

Gezellig en laagdrempelig

Het kleinschalige spreekt mij aan, toegankelijk!

Erg fijn , begeleiding top ze weten je te motiveren op een goede leuke gezellige manier!

Gedreven personeel

Medewerkers die hun best doen om de klant zich thuis te laten voelen. E-gym is lekker gemakkelijk. Ik hoef niet na te denken over wat ik moet doen. De computer geeft alles aan.

Gemoedelijke sfeer, behulpzaam team.

Fijne club waarbij persoonlijk welbevinden voorop staat. Je sportprogramma wordt afgestemd op je persoonlijke situatie. Je prestaties zijn te volgen in een overzichtelijke app. Het team is behulpzaam en geven je tips voor de juiste voeding en life style.

Fitness

I would like to work also with the other gym room! You have there new wellnes staff!

Fijne sfeer, laagdrempelig en goede begeleiding

Fijne sfeer, laagdrempelig en goede begeleiding

super fijne sportschool met erg fijne sfeer

je kan er heel fijn sporten en vooral aan jezelf werken wat heel fijn is en daarnaast is er ook nog een hele goede sfeer en kun je altijd hulp ontvangen als je die nodig hebt

Prima voor elkaar

Wel duur. Maar 24-7 open is heerlijk. Persoonlijk contact is ook goed. Leuke sfeer!

Fijn

Klein schalig en erg fijn,aandacht voor iedereen die er komt

Goede sportschool 24/7

Movado is een goede sportschool met moderne apparatuur, al kan het soms een beetje vol zijn. Voordeel hierbij is dat in Holten de sportschool 24/7 open is. Het jammere hierbij is dat de kleedkamers en het interactieve buikspier/sport gedeelte ook wel reaxing genoemd niet open is als er geen personeel is. Jammer want juist hiervoor kom ik, de andere oefeningen kan ik bij elke willekeurige sportschool doen. En bij de basic fit zijn ze ook 24/7 open en kan ik wel gewoon omkleden en douchen. Ik vind dit een gemiste kans, medewerkers kunnen daarnaast ook niet goed uitleggen waarom reaxing moet worden gesloten als ze naar huis gaan.

Uitstekende begeleiding, zeer motiverend

Goeie apparatuur waardoor je altijd de goeie houding en gewichten hebt. Altijd een aanspreekpunt voor uitleg en ondersteuning.

Goede begeleiding en gezellig

Prima sportschool, leuke mensen die je goed begeleiden en weten te motiveren.

Geweldige begeleiding door fabio

Ik ben 79 jaar heb polio gehad in de oorlog de andere been max.90 graden buigen