Geen ervaring mee

Voor ons is het nieuw het boeken ging gemakkelijk, weten nog niet hoe het met de hond gaat , die kan wel een paar uur alleen in de caravan maar geen hele dag . Kon in de boeking niet vinden lid ASCI of niet en we zijn lid

Goede informatie

Goede informatie waar ik mee verder kon om een reis te boeken.

Prima en snel geholpen goed advies ontvangen

Op een goede en snelle manier geholpen met vragen over het boeken van een ACSI kampeerreis.

Goede ervaring en zin in de reis

Goede info gehad over de reis die we gaan maken maar ook over een andere reis n.l.de toppers van Europa waar we ook interesse in hadden

Duidelijk, op de toeslagen na

Je leest wel over de toeslagen, maar kan het nergens aanvinken Bij opmerking dacht ik dat het bij de contactpersoon thuis hoorde.

Goed georganiseerd!

Ik vond het een hele opgave

Gelukkig hielp onze dochter ons, er kwamen veel onverwachte vragen waar we even voor moesten zoeken of over nadenken. Maar uiteindelijk is het prima gelukt.

Inspiratiedag een aanrader, in Dordrecht

Hoop dat de nieuwe reis beter (voor 2024) gaat, dan de reis Albanië van 2023

----

----

Soepel

Op ACSI reuniedag al een optie genomen. Hierdoor definitieve boeking relatief eenvoudig

onze reis veel plezier aan beleefd.

Actieve Groepsreis Donau en Moldau gemaakt. En deze was prima verzorgd en gezellig.

Betaald, boekingsnummer niet bekend

Om in de app te komen moet je een boekingsnummer hebben maar die is niet bekend

redelijk tevreden

Laatste reis iets minder

Is goed geregeld

Goed en duidelijk

Snelle en juiste reactie

Snelle en juiste reactie op mijn vragen

Boekingen gaan zowel met bellen als via de website soepel

Geen toelichting nodig

Goede ervaringen

Goede service conform de eigen regels.

de reizen zijn goed verzorgd

ik heb inmiddels 9 reizen gedaan met acsi dat zegt genoeg .

Heel goed geholpen. Personeel dat meedenkt. De reizen die we tot nu toe gemaakt hebben waren goed verzorgd.

Zeer fijne reizen gehad

Zeer tevreden zowel administratie ,en modeling contract, goede informatie over reizen en goed georganiseerd .

Mooie reizen

De reizen die ik gemaakt heb, zijn allemaal goed in elkaar gezet. De reisleiding bijna allemaal goed op de hoogte van de omgeving waar je op dat moment bent

Duidelijk en snel

Duidelijke website. Alle informatie aanwezig. Snelle respons op boeking

Geen contact gehad

Zelf via internet geboekt, al eerdere reizen gemaakt met ACSI . Niemand gesproken, dus…

Geurdeland 9

6673 DR Andelst

0488 792775

Over ACSI Kampeerreizen

Bij ACSI Kampeerreizen boek je een georganiseerde reis met caravan, camper of auto. ACSI is al zo'n 50 jaar gespecialiseerd in campings en kamperen. De organisatie biedt reizen met de mooiste routes, gezelligste campings en leukste excursies binnen en buiten Europa. Er worden verschillende soorten reizen aangeboden door ACSI Kampeerreizen. Dit zijn actieve rondreizen, winterzon, avontuurlijke rondreizen, thema-rondreizen, klein & fijn rondreizen en de standaard rondreizen. De thema-rondreizen houden bijvoorbeeld in dat je een korte reis boekt met een bepaald thema of rondom een speciaal evenement. ACSI Kampeerreizen is aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds. Zo kun je met een gerust hart de vakantie boeken. Het bezoekadres van ACSI Kampeerreizen is te vinden in Andelst. Medewerkers staan telefonisch voor je klaar om te helpen bij vragen of het boeken van een leuke kampeervakantie.