Boeking reizen

Het boeken van een ACSI groepsreis ging erg makkelijk en snel. Na het nemen van de noodzakelijke stappen kregen we binnen zeer korte tijd als een reactie van het ACSI team. Super

Boeken ging makkelijk

Dit is onze 2e reis . We hebben in 2022 Grand Tour Spanje gedaan. Heel goed. En nu Sardinië - Corsica . Heb wel een vraag..Heeft het nut om de fietsen mee te nemen?

Het boeken en gesprekken verliepen soepel

Super goed tevreden

Het is mijn eerste ervaring, wel een keer met de ANWB op pad geweest

Ik vind het lastig dat ik niet kan inloggen om de kijken wat de aanmelding van mijn reis is. Wanneer komen er overzichten van de campings ed. Heb daar nu geen zicht op. hopelijk komt dit nog. Heb wel inzagen wat er in de planning staat. De eerste dag starten we in Dousard. Weet niet welke camping. Dat soort dingen. Komt een een routeboek?? Vriendelijke groeten Jan van Wensveen

Vlot en makkelijk.

Vragen worden vlug beantwoord.

Nog geen idee we gaan voor eerst mee

Hoop heel goed

Er is snel en adequaat gereageerd op mijn e-mail.

Er moest in mijn aanmelding enkele aanpassingen gedaan worden en dat is snel gebeurd en ook snel gecommuniceerd.

Nieuwe klant, dus nog niet veel ervaring mat ACSI

Wij hebben onze eerste reis via ACSI geboekt, en hebben dus nog weinig ervaring omtrent de service. De website waar vanaf wij de reis geboekt hebben was goed en duidelijk.

Heb alles zelf ingevuld.

Ging goed, tot nu toe. Eerst de verdere uitwerking afwachten.

in 1x goed !

medewerker aan de lijn gehad die heel correct aanvraag reis goed behandelde en ons op een reserve lijst plaatste.

alleen online contact gehad

Tot nu toe prima verlopen

Tot nu toe prima verlopen!

Nog geen mening

Inschrijving goed verlopen ,verder nog geen oordeel.

Altijd leuke en gezellige reisjes

Wij gaan voor de derde keer mee op reis. Altijd gezellig en zien veel door de georganiseerde excursies.

vriendelijk personeel

Heerlijke onbezorgde vakantie's. leuke reisleiders.

Het boekingsproces verliep vlot.

Tijdens het boeken van de reis waren de noodzakelijk uit te voeren handelingen duidelijk en werd naderhand een door mij gestelde vraag snel beantwoord.

Professioneel

Na inschrijving snel en reactie en een goede app met relevante info.

Lieve betrokken medewerkers

Goed bereikbaar, elke stap in het proces wordt zorgvuldig gecommuniceerd. Wij hopen dat dit zich doorzet in de hele reis!

Gewoon goed

Juiste ondersteuning bij omstandigheden

Een goed geautomatiseerd aanmeldproces.

Wat prettig is aan jullie dienstverlening is dat die naadloos geautomatiseerd lijkt te zijn. Althans zo ervaar ik het als gebruiker. Wat ik als iets minder ervaar is de in mijn ogen ietwat summiere informatie over de reis die ik geboekt heb. Verder kijken we erg naar de reis uit en hebben er alle vertrouwen in dat die wat de organisatie betreft goed zal verlopen. De aanbeveling betreft alleen mijn ervaring met het inschrijfproces.

Boeken gaat eenvoudig

Boeken ging vlot, we hebben voor de rest nog geen ervaring met ACSI reizen. We hebben er wel enorm zin in. Ik heb nog geen idee of ik ACSI aan kan bevelen, maar vul voorlopig ja in.

Mijn vraag aan uw medewerkster is duidelijk en perfect beantwoord

Mijn ervaring is goed

De ervaring met ACSI is goed.

Nadat we vernamen dat na 5 keer met de ANWB kampeerreizen dit niet meer mogelijk was hebben we gekozen om een reis bij de ACSI te zoeken. Het georganiseerd caravankamperen is ons al de keren dat we dit zo deden goed bevallen. We zijn blij met de goede ervaring tot nu toe bij de ACSI.

Prima.

Correct en duideliijk

Geurdeland 9 6673 DR Andelst

0488 792775

Over ACSI Kampeerreizen

Bij ACSI Kampeerreizen boek je een georganiseerde reis met caravan, camper of auto. ACSI is al zo'n 50 jaar gespecialiseerd in campings en kamperen. De organisatie biedt reizen met de mooiste routes, gezelligste campings en leukste excursies binnen en buiten Europa. Er worden verschillende soorten reizen aangeboden door ACSI Kampeerreizen. Dit zijn actieve rondreizen, winterzon, avontuurlijke rondreizen, thema-rondreizen, klein & fijn rondreizen en de standaard rondreizen. De thema-rondreizen houden bijvoorbeeld in dat je een korte reis boekt met een bepaald thema of rondom een speciaal evenement. ACSI Kampeerreizen is aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds. Zo kun je met een gerust hart de vakantie boeken. Het bezoekadres van ACSI Kampeerreizen is te vinden in Andelst. Medewerkers staan telefonisch voor je klaar om te helpen bij vragen of het boeken van een leuke kampeervakantie.