Fijne plek voor mijn kind

Mijn kind gaat iedere week met zeer veel plezier naar het kdv. Ze doen veel Leuke activiteiten en hebben fijne pedagogisch medewerkers

• Veiligheid

Fijne kinderopvang met betrokken, zorgzame en enthousiaste leidsters.

Fijne kinderopvang met betrokken, zorgzame en enthousiaste leidsters. Zij zorgen voor een veilige en gezellige speelomgeving, met persoonlijke aandacht voor het kind en leerzame en creatieve activiteiten voor de groepen. Via de app OuderPortaal word ik gedurende de dag op de hoogte gehouden en krijg ik regelmatig een fotootje door, zodat ik weet wat ze die dag hebben gedaan. Mijn kinderen waren er super snel gewend en gaan er met veel plezier naartoe!

Hele fijne kinderopvang

Altijd een goed en vertrouwd gevoel als de kindjes bij de opvang gaan spelen. Leuk en gezellig team met veel vaste gezichten op de groep. Dames zijn allemaal zeer vriendelijk en enthousiast. Ouderportaal wordt goed bijgehouden over de leuke activiteiten op de dag met af en toe een fotootje. Ook bij het ophalen en wegbrengen is er altijd tijd voor een praatje.

Ik vond Jullie super

Jullie denken goed mee met de ouders. En wat het belangrijkste is voor het kind.

Great experience with Minerva Kids

Minerva kids is a wonderful school. They take such pride in everything they do. Kids are well looked after and their needs are always met. Teachers are very creative, fun activities and educational learning. Teachers always provided detailed update throughout the day on what the children are doing, sleeping, eating or if they might of hurt themselves. Also, was lovely to get videos and pictures of your child everyday, so that I do not miss them too much :) Thank you to Simone, Brenda and Marthe for being second Mothers to our daughters!!

• Would you recommend us? Yes

Fantastische leidsters bij de konijntjes!!

Alles klopt, fijne leidsters, leuk programma, goede zorg voor de kids. We missen jullie!!!

• Veiligheid

Door onze situatie moesten wij op korte termijn een opvang zien te vinden. Minerva kids reageerde super snel. Vanaf het begin werd er zo fijn meegedacht. Daarbij hebben allebei mijn jongens het zo naar hun zin! De oudste moest enorm wennen maar door alle geduld en vriendelijkheid daar gaat hij elke keer met plezier naar de opvang!

Superfijne kinderopvang.

Goed georganiseerde thema's met leuke activiteiten. Altijd heldere en snelle communicatie. En vooral ook een heel gedreven, lief en betrokken team.

• Veiligheid

Creatief, de liefste juffen, betrokkenheid en buiten spelen

Ons zoontje (2 jaar), is nog nooit een dag met tegenzin naar "schooltje" gegaan. Hij is helemaal dol op de juffen. Een groot pluspunt vind ik alle activiteiten en thema's die ze telkens bedenken om met de kids bezig te zijn. Zowel toen hij baby was, en nu wat uitdagender uiteraard. Daarnaast spelen ze veel buiten zodra het weer het toelaat. Zo nu en dan een tochtje in de bakfiets, of de brandweer die op bezoek komt. Super leuk! De app die ze gebruiken om af en toe een foto te sturen of je op de hoogte te houden van de dag geeft nog een extra groot gevoel van vertrouwen. Hoe leuk om een foto van je kind te ontvangen als je op werk zit :) Ook word er tijd genomen voor de overdracht. Gelukkig duurt het nog even voordat onze kleine man naar de basisschool gaat en mag hij nog een paar jaar genieten van alle leuks bij Minerva.

• Veiligheid

Uitstekende kinderopvang met goede medewerkers

Momenteel gaat mijn tweede kind naar Minerva Kids. De locatie is ideaal aan de rand van Breda. Kinderen gaan met veel plezier naar de opvang. Er worden veel leuke en leerzame activiteiten ondernomen en het personeel is erg vriendelijk. Bij het ophalen krijg je altijd terugkoppeling van de dag en wordt er dagelijks in een app met tekst en foto's de dag beschreven dus dat is erg prettig. In vergelijking met een andere opvang regio Dorst waar mijn eerste eerder naartoe ging, is er bij Minerva meer structuur is er minder hectiek bij het ophalen en heb ik het gevoel dat er meer oog/aandacht is voor de ontwikkeling van kinderen.

Geweldige kinderopvang

De medewerkers zijn ontzettend betrokken, ook de leidsters van de andere groepen. Naast de betrokkenheid zijn ze altijd vriendelijk, lief en komen blij over. De opvang is kleinschalig wat een prettige sfeer geeft. Er wordt goed naar het niveau van het kind gekeken en daar wordt een activiteit op aangepast. Er wordt zoveel mogelijk naar buiten gegaan wat wij heel erg aanmoedigen!

Fantastische opvang

Vriendelijk, deskundig personeel. Organiseren leuke activiteiten. Ons zoontje gaat er elke week weer met veel plezier naartoe !

• Veiligheid

Hele fijne, warme medewerkers met oog voor alle kinderen

Mijn zoontje heeft het onwijs naar zijn zin in de groep. De medewerkers zijn betrokken, lief en geven hem elke dag een warm welkom. Zijn ontwikkeling wordt goed gevolgd, er is mogelijkheid om in gesprek te gaan. Er worden heel leuke, seizoensgebonden activiteiten gedaan met de kindjes.

Minervum 7092 A

4817 ZK Breda