Fantastisch familie gevoel

Klein schallig. Top medewerkers. Gewoon fantastisch. Ik gun elk kind en ouders dit.

Fantastisch familie gevoel

Een tweede thuis voor onze kindjes

Ruim 2jaar maken wij gebruik van jullie dienstverlening, we hebben onze kindjes vanaf dag 1 met een heel goed gevoel bij jullie achtergelaten, de kindjes hebben het nog nooit een dag niet leuk gevonden bij jullie.. dit komt vooral door de aandacht die jullie hebben voor alle kindjes individueel maar ook voor alle situaties/veranderingen die om hun heen gebeuren, jullie denken altijd heel goed mee met ouders en stellen ook vragen. Ook met ouders hebben jullie heel fijn contact, dat maakt het vertrouwd. De wisselingen van de leidsters waren een tijd niet prettig en daar kregen de kindjes last van maar nu het alweer een hele tijd stabiel is, is alles weer super! Al met al, bedankt voor al jullie zorgen!

• Veiligheid

Lieve leidsters, veel variatie in activiteiten aangepast op de leeftijd van het kind

Na bijna 4 jaar mn dochter 2x per week naar Minerva Kids te brengen kan ik niet anders zeggen heel tevreden te zijn! De leidsters zijn heel lief, er zijn veel mogelijkheden voor de kinderen om te spelen. Mooie buitenspeelplaats en ook de groepen binnen zijn erg mooi! Mijn dochter ging altijd met veel plezier spelen!

• Veiligheid

Super fijne en betrokken kinderopvang

Voor onze zoon bij Minerva Kids terrecht gekomen. En wat een fijne kinderopvang is dit. De leidsters zijn professioneel maar ook super leuk/lief met de kinderen. Ze nemen de tijd bij het wegbrengen en ophalen. Ook al zit je kindje niet in de groep, de andere leidsters kennen je ook, het is een betrokken en klein team. Elke dag krijg je een kleine update van de dag en regelmatig krijgen we super leuke fotos doorgestuurd. Onze zoon gaat met veel plezier elke dag naar de opvang. Ook de service dat je kindje mee kan eten is ideaal. Het enige nadeel is misschien de locatie. Hierdoor zie je niet gelijk wat voor fijne plek het is. Helaas moeten we wegens een verhuizing een andere opvang zoeken. Dit vinden wij als ouders heel erg jammer! Toppers van Minerva Kids ga zo door!

• Veiligheid

Zeer fijne betrokken opvang.

• Veiligheid

Zeer fijne betrokken opvang.

Een fijne vertrouwde omgeving met professionele werknemers

Onze kinderen gaan met heel veel plezier naar dit kinderdagverblijf. Iedere maand hebben ze een thema waar ze doormiddel van spel/muziek en opdracht goed op inspelen. Enthousiaste medewerkers die alle kinderen persoonlijk kennen! Ik zou het iedere ouder aanraden

Een fijne vertrouwde omgeving met professionele werknemers

• Veiligheid

Super fijn kinderdagverblijf waar je je kind(eren) met een gerust gevoel kan achterlaten

Fijn kinderdag verblijf. Ze hebben een fijne werkwijze en onze kinderen gaan er nooit met tegen zin heen. Echte aanrader !!

• Veiligheid

Wij zijn ontzettend blij met Minerva kids!

Een fijne, deskundige opvang waar wij ons kind met vertrouwen naartoe brengen. Iedere keer weer met een lach! De locatie is wat achteraf gelegen, maar juist dichtbij de uitvalswegen, waardoor het - met de mogelijkheid tot verlengde openingstijden - een prettige locatie is voor werkende ouders. Dichtbij het bos, waardoor er ook uitstapjes naar het bos mogelijk zijn. Duidelijke communicatie over het verloop van een dag op de opvang via het ouderportaal, maar ook niet overdreven veel, waardoor die tijd naar de kinderen gaat. Uiterst tevreden over de zorg, meebewegend met wensen van ouders, maar ook flexibel en afgestemd op het kind. Wij zijn uiterst tevreden!