Bekwam en netjes

niet wat ik had verwacht

De klus was niet juist afgerond na het eerste bezoek. Tot 5x toe is de vervolg afspraak door jullie afgezegd (wel heb ik meerdere keren vrij moeten nemen), en ineens stonden er 3 man op de stoep zonder afspraak. Een van de werkzaamheden was dat de oude luchtgaten nog gevoegd moesten worden. Bij het eerste gat dacht ik: dit ziet er goed uit. Er moest ook nog wat in de spouw gebeuren, Ik liep met 1 van de 3 mannen naar boven om korrels in de spouwmuur te gieten. Toen ik weer beneden kwam waren de andere luchtgaten eerst met pur gevoegd wat al een rare actie is, nadat de pur uitgezet was en te ver uit de muur kwam kon het verdere voegen weer beginnen. Met de voegspatel is de pur een beetje weggedrukt en wat voegmiddel er overheen gesmeerd. Op dit moment is er nog pur zichtbaar en valt de voeg er weer uit. Daar komt nog bij dat ik me toch verbaas over het feit dat er heel weinig roosters zijn geplaatst t.o.v. hoeveel er zaten en hoeveel er bij de buurman zijn aangebracht door jullie. Dit heb ik wel aangegeven aan de monteurs maar daarvan werd gezegd dat dit voldoende is.

Prima service , zowel van tevoren als de uitvoering

Goede service ! En ook bij de factuur een A4 met tips om subsidie bij het RVO aan te vragen . Erg handig.

Prijs kwaliteit

Leuk team

zeer goed

goede voorlichting en zeer goed service

Prima geregeld

Wij hebben onze dak en spouwmuur laten isoleren. Op een digitale bijeenkomst (ivm corona maatregelen) via een collectieve "regeling" via de gemeente, hebben wij ons laten informeren over de mogelijkheden. Het was een prima voorlichting, via de chat konden vragen gesteld worden, deze zijn snel en verhelderend beantwoord. Afspraak gemaakt voor een inspectie en advies, ook prima verlopen, direct een prijsopgave ontvangen. Vervolgens een afspraak gemaakt voor het uitvoeren van het werk. Communicatie via de mail verliep ook prettig. Het uitvoeren van de klus verliep ook vlot en zonder problemen. Dus al met al: vlot, duidelijk en correct.

Prettig en vakkundig

Alle afspraken werden nagekomen prettig personeel

Zeer goed.

Geschikt personeel. Goede planning. Netjes achtergelaten.

Accuraat, netjes volgens afspraak

Zie boven

Alles goed geregeld

Tja...wat kan ik er over zeggen? Ging gewoon allemaal goed. Reactiesnelheid tijdens hele traject ook super. Ook bij vragen naderhand in verband met de subsidie aanvraag.

Netjes , correct , op tijd , komen afspraken goed na

De werkwijze is zeer goed . Klantvriendelijk , komen afspraken na .

Goede nette service voor een nette prijs

Geen ervaring zij hebben nog geen nieuwe afspraak gemaakt

Dat ze geen nieuw afspraak hebben gemaakt wat ze wel hebben gezegd

Redelijk tot goed

Ik moest achter die afdekkapjes aanbellen die waren ze vergeten en helaas kon ik geen subsidie krijgen.

Snel en vakkundig werk uitgevoerd. Heel tevreden met de werkzaamheden en ook met het resultaat.

Super team, werkt netjes.

Er wordt keurig gewerkt door het aanwezige team. Voor zover er rommel wordt gemaakt wordt alles weer keurig opgeruimd achtergelaten.

Zeer goed bedrijf, doet precies wat afgesproken is