Een professionele, sympathieke geweldige service

De afgelopen weken moest ik in Mierlo zijn. Omdat ik een omvormer in onze camper wilde laten installeren kwam ik via google bij BI-Camper terecht. Het bleek een schot in de roos te zijn. Ik ging langs met mijn camper voor een 'intake' gesprek en werd hartelijk ontvangen door Rob. Hoewel ze eigenlijk geen tijd hadden werd er een afspraak gepland. Gisteren is de omvormer professioneel geïnstalleerd. Tijdens het werk ontdekte Rob ook een aantal mankementen die, niet ontdekt, vervelende gevolgen hadden kunnen hebben. De mankementen werden ook nog opgelost. IK wil Rob en Yvo nogmaals bedanken voor de uitstekende service. Dus als u een reparatie wilt laten uitvoeren, aarzel niet en neem contact op met deze jongens. En zoekt u een mooi camper, bezoek dan ook BI-Camper, ze hebben een grote keuze van buscampers tot integraalcampers. Ik wens Bi-Camper veel succes met hun mooie bedrijf.

• Begeleiding

Bedankt Frank voor deze goede en uitgebreide review. Ook wensen wij jullie veel succes met jullie plannen voor de toekomst. Groet Team BI-Camper

Snel en prettig zakendoen

Fijn familiebedrijf met kundige mensen die snel schakelen.

• Begeleiding

Bedankt Marianne, veel plezier en succesvolle interviews met de 'klusbus' Groet Team BI-Camper

Goed en deskundig advies

De medewerkers van Bi-camper denken met je mee en nemen de tijd. Alle vragen worden serieus genomen en men probeert te voldoen aan je wensen. Het hele aankoopproces hebben wij als zeer prettig ervaren.

• Begeleiding

Beste Peter bedankt voor de review, we wensen jullie veel plezier met de Knaus en als je in de buurt bent van Helmond dan zijn jullie altijd welkom voor een kopje koffie Team BI-Camper

Keurig geholpen

Goede ontvangst, en goede afwikkeling.

• Begeleiding

Beste Arie, bedankt voor de review. We wens jullie veel plezier met de Sunlight. Graag tot ziens in Helmond. Groet Team BI-Camper

goed deskundig bedrijf met veel keus

veel keus, goede uitleg

• Begeleiding

Bedankt voor de 10 Frits, wij wensen jullie veel plezier met de camper in jullie lievelingsgebied Scandinavië !

Vriendelijk en deskundig

Heel tevreden met onze mooie camper, alles werd goed geregeld, al duurde het beetje langer als gehoopt

• Begeleiding

Hoi Lia, bedankt voor de review en bedankt voor jouw opmerking. Er is altijd ruimte voor verbetering. Groet Team BI-Camper

Zeer tevreden over BI-Camper

Onlangs hebben we een Adria Twin Supreme camper gekocht bij dit bedrijf. We zijn erg tevreden over de uitgebreide uitleg en afhandeling van de koop door Ivo. Ook de technische kennis van Rob geeft veel vertrouwen.

• Begeleiding

Beste Roel en Karin, bedankt voor de review en de mooi beschreven toelichting. Wij wensen jullie veel plezierige momenten met de prachtige Adria Twin Supreme 600. Groet Team BI-Camper

Duidelijk, eerlijk en open.

Eerlijk advies, je krijgt ruim de tijd voor je vragen en ook om er thuis en eventueel bij andere dealers over na te denken voordat je een definitieve keuze maakt.

• Begeleiding

Beste Jan, bedankt voor de review en de goede omschrijving die erbij staat. We willen onze klanten goed adviseren en zeker niet onder tijdsdruk zetten. We wensen jullie veel plezier met de prachtige Westfalia Amundsen! Groet Team BI-Camper

Top. Eerlijk en goed advies

Geen druk op de verkoop. Neemt de tijd voor een goede uitleg en komt afspraken na.

• Begeleiding

Je kunt op je gemak in de showroom rond Kijken zonder dat er iemand je achter na loopt

Zeer goed bedrijf

Zeer goed bedrijf waar men verstand van zaken heeft, en de klant nog koning is

• Begeleiding

De klant staat bij Bi-Camper centraal!

Een zeer vriendelijke ontvangst. Ruime ervaring in jong-gebruikte campers. Het enthousiasme van het kleine team geeft je direct het gevoel dat je als klant centraal staat. Ook na het kopen en uitproberen bleef de service doorgaan. Vragen via app werden gelijk beantwoord, dus heel goede service. Een compliment voor “Bi-Camperteam”.

Wij hebben een uitstekende ervaring met BI CAMPERSEE

Een goed en betrouwbaar contact. Afspreken worden goed nagekomen.

positief

goede communicatie, eerlijke mensen, verstand van zaken, mooi bedrijf

• Begeleiding

Goede ontvangst, vertrouwen en duidelijk

We zijn zeer goed ontvangen en hadden meteen een goed gevoel. alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt de tijd voor genomen. Top bedrijf.

Betrouwbaar en behulpzaam

Sowieso worden afspraken gemaakt en nagekomen maar daarbuiten wordt ook meegedacht aan oplossingen die je zelf misschien niet ziet. Top. Laagdrempelig en betrouwbaar.

Mensen met jarenlange ervaring

We zijn goed geïnformeerd door vakmensen in de branche

Varenschut 11

5705 DK Helmond