Ervaring en Kennis van Campers, is merkbaar door natuurlijke informatieve verkoop.

Wij zagen onderweg naar een ander adres, BI-Camper op de autoboulevard in Helmond. Zijn daar gaan kijken en werden gastvrij ontvangen. Bij betreffende camper kregen we zeer uitvoerige informatie. We konden bij wijze van spreken, meteen op reis hoe alles functioneerde. Voor enkele wensen hebben ze alles in het werk gesteld, dit snel en correct uitgevoerd. De gastvrij behulpzamme manier van werken, stellen wij zeer op prijs. BI-Camper = Best Investment

goed geholpen

Netjes geholpen, camper voldoet aan de verwachting

• Begeleiding

Beste Mark, Bedankt voor de goede review en de zeer prettige samenwerk. We wensen jullie veel reisplezier met de camper Groet Team BI-Camper

Geweldige service en klant vriendelijk

Zeer behulpzaam en goede service,

• Begeleiding

Ontzettend bedankt voor deze goede beoordeling. We wensen jullie veel plezier met de prachtige Knaus caravan!

We zijn heel prettig en vakkundig geholpen door het team

Op alle vragen die we hadden was een antwoord en anders werd het nagekeken of opgezocht. We kregen alle gelegenheid om een goede proefrit te maken. We zijn heel vriendelijk ontvangen en er was altijd koffie en er werd voldoende tijd genomen. H en H uit Assen

• Begeleiding

Beste Hilda en Henk, Bedankt voor deze goede review. Mochten jullie in de toekomst een camper willen kopen dan zijn jullie wederom van harte welkom. Groet, Team BI-Camper

Fijne zaak, met vriendelijke verkopers.

Wij zijn fijn geholpen bij onze zoektocht naar een camper.

• Begeleiding

Hele positieve ervaring met dit bedrijf

Onze camper met een goed en eerlijk gevoel ingeruild op mooie Hymer Camperbus. Begeleiding hierin super, alles tip top in orde geregeld. Alles precies zoals afgesproken. Ondertussen ons eerste weekendje met de camperbus weggeweest, helemaal blij mee!

• Begeleiding

Jos en Carla, bedankt voor de geweldige score die je ons toegekend hebt. Fijn dat de eerste trip goed gegaan is! Groet van het BI-Camper team.

Ik kan niet anders zeggen dat een camper kopen bij BI campers voelt als een warm bad. Rob en Ivo nemen alle tijd voor de verkoop, maar zeker ook voor de uitleg. Ik wens deze mannen alle goeds toe in deze branche.

• Begeleiding

Beste Rita en Rienie, ontzettend bedankt voor deze mooie bewoordingen! We wensen voor jullie heel veel plezierige reizen met de Carado T338. Groet Team BI-Camper

super goed service

wij hielden een interview en werden met open armen ontvangen voor het interview super bedankt

Bedankt jongens, succes met jullie opleiding! Groet Team BI-Camper

Een professionele, sympathieke geweldige service

De afgelopen weken moest ik in Mierlo zijn. Omdat ik een omvormer in onze camper wilde laten installeren kwam ik via google bij BI-Camper terecht. Het bleek een schot in de roos te zijn. Ik ging langs met mijn camper voor een 'intake' gesprek en werd hartelijk ontvangen door Rob. Hoewel ze eigenlijk geen tijd hadden werd er een afspraak gepland. Gisteren is de omvormer professioneel geïnstalleerd. Tijdens het werk ontdekte Rob ook een aantal mankementen die, niet ontdekt, vervelende gevolgen hadden kunnen hebben. De mankementen werden ook nog opgelost. IK wil Rob en Yvo nogmaals bedanken voor de uitstekende service. Dus als u een reparatie wilt laten uitvoeren, aarzel niet en neem contact op met deze jongens. En zoekt u een mooi camper, bezoek dan ook BI-Camper, ze hebben een grote keuze van buscampers tot integraalcampers. Ik wens Bi-Camper veel succes met hun mooie bedrijf.

• Begeleiding

Bedankt Frank voor deze goede en uitgebreide review. Ook wensen wij jullie veel succes met jullie plannen voor de toekomst. Groet Team BI-Camper

Snel en prettig zakendoen

Fijn familiebedrijf met kundige mensen die snel schakelen.

• Begeleiding

Bedankt Marianne, veel plezier en succesvolle interviews met de 'klusbus' Groet Team BI-Camper