We hebben een prachtige buscamper gekocht bij BI campers!

We zijn heel fijn en goed geholpen. Fijn en klein bedrijf. Er wordt alles gedaan om je goed te helpen. Ivo nam alle goeds ijs voor ons. We hier vast prachtige vakanties en uitjes mee beleven!

Camper kopen

Gewoon top

• Begeleiding

Fijn bedrijf komt zijn afspraken na

Zeer vriendelijke verkopers nemen alle tijd om te helpen niks is te veel en een goede aflevering

• Begeleiding

Ervaring en Kennis van campers is merkbaar door natuurlijke informatieve verkoop.

We zagen onderweg naar een ander adres, BI-Camper op de autoboulevard in Helmond. Zijn daar gaan kijken en werden gastvrij ontvangen. Bij betreffende camper kregen we zeer uitvoerige informatie. We konden bij wijze van spreken meteen op reis, hoe alles functioneerde. Voor enkele wensen hebben ze alles in het werk gesteld & is dit snel en correct uitgevoerd. De gastvrije behulpzame manier van werken, stellen wij zeer op prijs. BI-Camper = Best Investment. Met dank aan Ivo en Rob.

• Begeleiding

Beste Hans en Diny, Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Wij willen jullie ook bedanken voor de aankoop van de Bürstner. Maar ook voor het leuke gemoedelijke contact wat we hadden ten tijde van het gehele aankoop- en leveringsproces. In het bijzonder waardeerde we de warmhartige en zeer vertrouwelijke sfeer die jullie mee brachten. Wij wensen jullie heel veel reisplezier en de koffie staat altijd klaar ! Groetjes team Bi-Camper

Ervaring en Kennis van Campers is merkbaar door natuurlijke informatieve verkoop.

We zagen onderweg naar een ander adres, BI-Camper op de autoboulevard in Helmond. Zijn daar gaan kijken en werden gastvrije ontvangen. Bij betreffende camper kregen we zeer uitvoerige informatie. We konden bij wijze van spreken, meteen op reis hoe alles functioneerde. Voor enkele wensen hebben ze alles in het werk gesteld & is dit snel en correct uitgevoerd. De gastvrije behulpzame manier van werken, stellen wij zeer op prijs. BI-Camper = Best Investment Met dank aan Ivo & Rob.

• Begeleiding

Wij zagen onderweg naar een ander adres, BI- Camper op de autoboulevard in Helmond. Zijn daar gaan kijken en werden gastvrij ontvangen. Bij betreffende camper kregen we zeer uitvoerige informatie. We konden bij wijze van spreken, meteen opreis hoe alles functioneerde. Voor enkele wensen hebben ze alles in het werk gesteld & is dit snel en correct uitgevoerd. De gastvrije behulpzame manier van werken, stellen wij zeer op prijs. BI-Camper = Best Investment

• Begeleiding

Wij zagen onderweg naar een ander adres, BI -Camper op de autoboulevard in Helmond. Zijn daar gaan kijken en werden gastvrij ontvangen. Bij betreffende camper kregen we zeer uitvoerige informatie. We konden bij wijze van spreken, meteen op reis hoe alles functioneerde. Voor enkele wensen hebben ze alles in het werk gesteld & is dit snel en correct uitgevoerd. De gastvrije behulpzame manier van werken, stellen wij zeer op prijs. BI-Camper = Best Investment

• Begeleiding

Ervaring en Kennis van Campers, is merkbaar door natuurlijke informatieve verkoop.

Wij zagen onderweg naar een ander adres, BI-Camper op de autoboulevard in Helmond. Zijn daar gaan kijken en werden gastvrij ontvangen. Bij betreffende camper kregen we zeer uitvoerige informatie. We konden bij wijze van spreken, meteen op reis hoe alles functioneerde. Voor enkele wensen hebben ze alles in het werk gesteld, dit snel en correct uitgevoerd. De gastvrij behulpzamme manier van werken, stellen wij zeer op prijs. BI-Camper = Best Investment