Een duidelijk behandelplan. Planning was zeer cliëntgericht. Resultaat naar volle tevredenheid

geweldig

perfect

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

heel snel ad hoc geholpen bij een acute klacht

Een klein pijnlijk eenslintertje stak uit de boivenkaakden ik kon dezelfde dag nog terecht bij een collega.

prima behandeling

kwaliteit, zorg, correct en daadkrachtig

Professioneel en plezierig

Goed.

Plezierig, professioneel

xxxxx

Fine behandeling

Werd gezellig en hartelijk ontvangen . Je bent totaal geen nr . Wordt uitgelegd wat ze doen, en wat er gedaan moet worden. Heel.prettig !

geweldig

Vriendelijk, Bekwaam

Efficiënt,vakkundig en vriendelijk

Prettig ontvangst bij binnenkomst op afgesproken tijd behandeld

fantastisch

Alle mensen waren heel vriendelijk. Dat begon al bij de receptie. De dokter was top.

geweldig.

Fijne ontvangst en goede behandeling. Prettig contact van receptie tot aan de behandelaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dit was alleen een controle bezoek.

Afgelopen maandag was een controle bezoek van de op 8 April geplaatste implantaat. Er werd een foto gemaakt en de hechtingen zijn eruit gehaald, alles bleek goed te zijn en toen werd het tot over 3 maanden. Prima gelopen tot nu toe.

Goede deskundige behandeling

De tandarts geeft goede aandacht en gaat deskundig te werk. Geeft duidelijke opties qua behandeling en overlegd dit met de patiënt. Vriendelijk en toegankelijk.

Uitstekend en prettig

Prima!

Ik ben heel blij met de hele service van XQdent: zowel de assistentes aan de balie als de tandarts zelf. Altijd op tijd geholpen, vriendelijke bejegening, kortom: goed.

Ok

Tip- zorg dat je klanten kunnen parkeren vlakbij jullie praktijk. Heeft altijd gekund kan ineens niet meer. Kost tijd en ergernis! Of meld klanten aan zodat ze door kunnen rijden. De parkeerplaats bij jullie is vaak leeg! In huidige staat zou ik jullie om deze reden niet aanbevelen. Mondhygiëniste prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Margot mijn mondhygiëniste is super. Wil haar niet meer kwijt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Blij dat ik terecht ben gekomen

Deskundig zeer klantvriendelijk Op de afgesproken tijd dus geen uit loop en flexibel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was een goede en rustige behandeling

De preventie assistente legde alles zorgvuldig uit, gaf goede instructies en hield duidelijk rekening met wat ik aangaf. Ik heb de behandeling als plezierig ervaren.

Begrip & met aandacht

Mijn eerste bezoek aan deze praktijk/implantoloog was een opluchting! Ja het is mis , maar er werd zeer open en betrokken gecommuniceerd, met aandacht gekeken en behandeld en ik krijg vooral een gevoel van vertrouwen. Bij aankomst bleek dat ik niet voor niets een parkeerinstructie had ontvangen, nu ik geweest ben, begrijp ikook wat ik lees. De parkeer receptie was zeer behulpzaam, waardoor ik toch nog op tijd op de afspraak was.

Wordt vriendelijk geholpen

Kon heel snel even tussendoor komen om mijn probleem te laten zien, vond ik heel fijn,

Vriendelijke en professionele behandeling

Positief

Professor Bronkhorstlaan 10

3723 MB Bilthoven

Over XQdent - Bilthoven

Wist u dat sterke tanden en een goede mondgezondheid effect hebben op uw totale gezondheid? Dat ziet u, dat voelt u. Bij XQdent noemen we dat: Gezondheid op zijn mooist… XQdent is onderdeel van Samenwerkende Tandartsen. Naast een ‘gewone’ moderne tandartspraktijk, vindt u in onze kliniek vele specialismen. Bij XQdent kunt u terecht voor een uitgebreid pakket tandheelkundige en implantologische behandelingen. Met zorg en respect helpt ons team u bij uw keuze. XQdent beschikt over geavanceerde apparatuur en een eigen tandtechnisch laboratorium, genaamd XQlab.