Goede deskundige behandeling

De tandarts geeft goede aandacht en gaat deskundig te werk. Geeft duidelijke opties qua behandeling en overlegd dit met de patiënt. Vriendelijk en toegankelijk.

Uitstekend en prettig

Prima!

Ik ben heel blij met de hele service van XQdent: zowel de assistentes aan de balie als de tandarts zelf. Altijd op tijd geholpen, vriendelijke bejegening, kortom: goed.

Ok

Tip- zorg dat je klanten kunnen parkeren vlakbij jullie praktijk. Heeft altijd gekund kan ineens niet meer. Kost tijd en ergernis! Of meld klanten aan zodat ze door kunnen rijden. De parkeerplaats bij jullie is vaak leeg! In huidige staat zou ik jullie om deze reden niet aanbevelen. Mondhygiëniste prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Margot mijn mondhygiëniste is super. Wil haar niet meer kwijt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Blij dat ik terecht ben gekomen

Deskundig zeer klantvriendelijk Op de afgesproken tijd dus geen uit loop en flexibel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was een goede en rustige behandeling

De preventie assistente legde alles zorgvuldig uit, gaf goede instructies en hield duidelijk rekening met wat ik aangaf. Ik heb de behandeling als plezierig ervaren.

Begrip & met aandacht

Mijn eerste bezoek aan deze praktijk/implantoloog was een opluchting! Ja het is mis , maar er werd zeer open en betrokken gecommuniceerd, met aandacht gekeken en behandeld en ik krijg vooral een gevoel van vertrouwen. Bij aankomst bleek dat ik niet voor niets een parkeerinstructie had ontvangen, nu ik geweest ben, begrijp ikook wat ik lees. De parkeer receptie was zeer behulpzaam, waardoor ik toch nog op tijd op de afspraak was.

Wordt vriendelijk geholpen

Kon heel snel even tussendoor komen om mijn probleem te laten zien, vond ik heel fijn,

Vriendelijke en professionele behandeling

Positief

Prima adequaat geholpen. Duidelijke info

Prima adequaat en op tijd geholpen. Duidelijke info

Professionele en kundige zorg

Ik heb angst voor de tandarts maar door mijn goede ervaring bij deze tandarts wordt dit steeds minder. Ik word in alle rust geholpen en als ik iets wil vragen of de behandeling even wil pauzeren kan dit altijd. Daarnaast ben ik heel erg blij dat mijn gebit er weer netjes uit ziet en ik elk half jaar terecht kan voor een combi afspraak met de mondhygiënist en tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles werd uitgebreid besproken en uitgelegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige sfeer en deskundige behandeling

Prettig licht gebouw en behandelkamer. De toegestuurde informatie was van te voren al gelezen. De assistente en de implantoloog hebben goed werk geleverd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

XQdent heeft er versTAND van!

Controle implantaat. Wederom prima ervaringen! Tandarts Pepplinkhuizen is een vakman pur sang!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Precies op de afgesproken tijd.

Goed behandeld, prettig contact.

goed bereikbaar en vriendelijk

Goed bereikbaar vriendelijk en niet snel het alleen maar aan het geld denken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service en op tijd

De nieuwe tandarts is bijzonder aardig, correct en vakkundig

Geweldige tandarts!!

Zeer ervaren deskundige tandarts. Geeft eerlijke adviezen en is een heel Prettig iemand.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De afspraak, de controle en de vervolg afspraak en bevestiging daarvan zijn prima verzorgd

Zeer goede behandeling,top kwaliteit

snelle en adequate behandeling

goede communicatie

Snel en correct

Goed uitgelegd

Alles duidelijk

Over XQdent - Bilthoven

Wist u dat sterke tanden en een goede mondgezondheid effect hebben op uw totale gezondheid? Dat ziet u, dat voelt u. Bij XQdent noemen we dat: Gezondheid op zijn mooist… XQdent is onderdeel van Samenwerkende Tandartsen. Naast een ‘gewone’ moderne tandartspraktijk, vindt u in onze kliniek vele specialismen. Bij XQdent kunt u terecht voor een uitgebreid pakket tandheelkundige en implantologische behandelingen. Met zorg en respect helpt ons team u bij uw keuze. XQdent beschikt over geavanceerde apparatuur en een eigen tandtechnisch laboratorium, genaamd XQlab.