ik wordt op vriendelijke en nette manier geholpen en je krijgt duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren

Zeer professioneel

Vakbekwaam en correct.

Men neemt de tijd om je vakkundig te behandelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en gebit mooi schoon gemaakt vanwege het feit dat ik al een tijd ziek ben. Mijn dank

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben erg angstig voor de tandarts. Dat is nog mild uitgedrukt. De tandarts die mij behandelde (ik weet de naam niet meer) was erg rustig nam de tijd en vertelde wat hij ging doen. En deed zijn best om mij rustig te krijgen. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Zo zouden alle tandartsen moeten zijn. Compliment aan deze man.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb twee keer een spoedafspraak gemaakt en kon dezelfde dag komen en ben goed geholpen.

Vriendelijke en kundige tandarts

Een nette praktijk met vriendelijke medewerkers. Geen lange wachttijden.

Vriendelijk en goed geholpen

Goed service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts is uiterst vakkundig, patiëntvriendelijk met gerichte aandacht voor het welbevinden (pijn) tijdens de behandeling en uitstekende nazorg en advies.

Vriendelijke en moderne Tandartspraktijk

Vriendelijk en kundig personeel, moderne en verzorgde praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ga tegenwoordig met minder zin naar de tandarts

Ik beoordeel op basis van mijn ervaring met de voormalige praktijk aan de Marnixlaan. Het gebouw, de entree en de receptie geeft mij een hele onpersoonlijke indruk. Je kunt ook niet goed communiceren met de receptioniste door de glazen afscheiding i.c.m. met de rumoerige wachtruimte. Facturen kloppen niet. Op de stoel bij mijn mondhygiëniste (welke vandaag de dag blijkbaar schoonmaker wordt genoemd) blijf ik wel positief. Ook een combinatie afspraak mondhygiëniste/tandarts liep vloeiend in elkaar over. Ik kon gewoon op de stoel blijven liggen

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Veel kennis

Goed, tijd voor gesprek en vragen, stelde de juiste vragen en had duidelijk veel kennis. Er wordt goed meegedacht!

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen en is voor mij de beste tandartspraktijk in heel Roosendaal

Kundig en klantvriendelijk

Prima ervaring. Rustige tandarts die vulling plaatsen zelfde dag nog inplande: prima service! Meedenkende Preventieassistente goed als altijd.

Goede ervaring.

Goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wordt altijd goed geholpen.

Wordt altijd goed geholpen en je vragen worden duidelijk beantwoord.

snel en goed geholpen

een vloote snelle afhandeling van de klacht!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Grondige behandeling door kundige tandarts

Tandsteen verw. behandeling gehad, heel grondig gedaan door een kundige, vriendelijke en humoristische tandarts, werd ook op tijd geholpen. Heel tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik word heel goed behandeld

Vriendelijk en kundig

In overleg afspraak op korte termijn kunnen inplannen. Jaarlijkse controle, kundig en vriendelijk geholpen

Vriendelijke behandeling.

Werd vriendelijk geholpen en gerustgesteld en mag binnenkort weer terugkomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles is naar wens gegaan

Personeel is klantvriendelijk en kundig in hun werk!!!

Zeer klantgericht

Nette ontvangst en behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Praktijk is te groot geworden

Wij waren in de Marnixlaan in goede en prettige handen! De grootschaligheid maakt het er nu niet prettiger op hier in de Streuvelslaan. Maar het moet kennelijk tegenwoordig zo.

Streuvelslaan 16 4707 CH Roosendaal

Over Videnti Streuvelslaan

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.