Vriendelijk en goed geholpen

Goed service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts is uiterst vakkundig, patiëntvriendelijk met gerichte aandacht voor het welbevinden (pijn) tijdens de behandeling en uitstekende nazorg en advies.

Vriendelijke en moderne Tandartspraktijk

Vriendelijk en kundig personeel, moderne en verzorgde praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ga tegenwoordig met minder zin naar de tandarts

Ik beoordeel op basis van mijn ervaring met de voormalige praktijk aan de Marnixlaan. Het gebouw, de entree en de receptie geeft mij een hele onpersoonlijke indruk. Je kunt ook niet goed communiceren met de receptioniste door de glazen afscheiding i.c.m. met de rumoerige wachtruimte. Facturen kloppen niet. Op de stoel bij mijn mondhygiëniste (welke vandaag de dag blijkbaar schoonmaker wordt genoemd) blijf ik wel positief. Ook een combinatie afspraak mondhygiëniste/tandarts liep vloeiend in elkaar over. Ik kon gewoon op de stoel blijven liggen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Veel kennis

Goed, tijd voor gesprek en vragen, stelde de juiste vragen en had duidelijk veel kennis. Er wordt goed meegedacht!

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen en is voor mij de beste tandartspraktijk in heel Roosendaal

Kundig en klantvriendelijk

Prima ervaring. Rustige tandarts die vulling plaatsen zelfde dag nog inplande: prima service! Meedenkende Preventieassistente goed als altijd.

Goede ervaring.

Goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wordt altijd goed geholpen.

Wordt altijd goed geholpen en je vragen worden duidelijk beantwoord.

snel en goed geholpen

een vloote snelle afhandeling van de klacht!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Grondige behandeling door kundige tandarts

Tandsteen verw. behandeling gehad, heel grondig gedaan door een kundige, vriendelijke en humoristische tandarts, werd ook op tijd geholpen. Heel tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik word heel goed behandeld

Vriendelijk en kundig

In overleg afspraak op korte termijn kunnen inplannen. Jaarlijkse controle, kundig en vriendelijk geholpen

Vriendelijke behandeling.

Werd vriendelijk geholpen en gerustgesteld en mag binnenkort weer terugkomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles is naar wens gegaan

Personeel is klantvriendelijk en kundig in hun werk!!!

Zeer klantgericht

Nette ontvangst en behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Praktijk is te groot geworden

Wij waren in de Marnixlaan in goede en prettige handen! De grootschaligheid maakt het er nu niet prettiger op hier in de Streuvelslaan. Maar het moet kennelijk tegenwoordig zo.

Goed!

Mijn angst voor de tandarts is een heel stuk minder door de manier waarop alles uitgelegd en gedaan wordt.

Vriendelijk en prettig

Vriendelijke bejegening door alle medewerkers. Fijne tandarts, kan met m'n vragen terecht en legt alles goed uit.

heel goed

Behandeling vriendelijk en zeer deskundig uitgevoerd. Alles wordt heel goed uitgelegd

Goede ervaring.

Behandeling door mondhygiëniste Manon als altijd vakkundig en informatief.

Zeer vriendelijke medewerkster

Goed behandeld en advies gekregen

Zeer goede zorg.

Goed correct en beleefd.

Ongemakkelijke ervaring

Door te weinig verdoving was de behandeling pijnlijk en er mag wat meer naar de pijnen van de patient geluisterd worden sommige tandartsen proberen gewoon de signalen te negeren , misschien was de verdoving niet op de juiste plaats waar door de pijn ook na de behandeling nog veel pijn doet ook na een paar dagen nog ik eet nog steeds aan een kant het geneest langzaam. Heb ook nog om een tweede verdoving gevraagd dat liep ook niet zo goed veel te pijnlijk en kreeg knarsende schok waardoor de verdoving niet afegemaakt kon worden dus een halve verdoving . Verder was de afwerking van de kies goed.

Snel & vriendelijk geholpen

Ik kwam voor een CT scan, dus verder geen gesprek e.d.

Over Videnti Streuvelslaan

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.