Niet

Heb al 2x de opmerking van mevrouw. V Gils gehad dat ik ik me aan moest melden bij de balie terwijl ik dat wel gedaan had.Die communicatie zou wel wat beter kunnen.Ook dat er niet gedaan wordt wat er op de begroting staat zoals het trekken van 2tanden.Heb dat met mevrouw. Van Gils overlegd met het antwoord heb ik dat niet gedaan.Vind ook dat het zo gehaast gaat allemaal.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dankbaar voor de goede en lieve zorg

Snel en liefde vol geholpen bij onverwacht trekken van een kies

Prima uitleg en verzorging

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts Rada is een prima tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het plaatsen van de implantaten door mevr. van Gils ging vlot en kundig. Wat ik wel mis is een folder met duidelijke uitleg over de behandeling, follow-up en mondhygiene over implantaten en brugopbouw.

Duur

7 x 5 min gebitsverzorging??? Hoe wordt dit berekend want 110 euro vind ik toch wel een beetje veel voor je tanden te laten reinigen. Zeker als er wordt gezegd het valt wel mee. Nou dan wil ik niet weten wat voor rekening je krijgt als het erg is... Buiten dit goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes uitgelegd,en behandeling rustig gedaan.tevreden over

Fijne praktijk

Een fijne praktijk met aardig personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijk, goed en naar tevredenheid geholpen

vriendelijk, ,vakkundig/goed en naar tevredenheid geholpen.

Slecht nakomen afgesproken tijd

Ik begrijp dat in de loop van de dag er wel eens iets uit kan lopen. Maar dat je om 8:50 uur afspreekt en dan al bijna 3 kwartier te laat geholpen gaat worden gaat er bij mij niet in. Volgens mij is er dan gewoon iets mis met de ingeplande tijden die er aan een patient besteed mogen worden, kwnstiteit boven kwaliteit. De behandelingen zijn tot dus ver altijd goed verlopen, maar het is beslist niet de eerste keer dat ik zoveel te laat geholpen ben.

Tevreden

Ik ben heel tevreden met mijn tandarts

Snelle goede behandeling

Wachttijden niet meer te lang, goed en met zorg behandeld!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks dat me verstandskies er moeilijk uit wil heb ik wel een top tandarts en super lieve assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen tot hier toe.

Manon is zeer kundig en precies

redelijk

behandeling was wel goed maar of ik ooit aan het kunstgebit zal wennen , denk het niet, is naar mijn mening te groot

Goed en snel geholpen

Ik had pijn klachten aan een kies, kon een paar uur na afspraak maken al langskomen. Werd goed ontvangen, en na een goede uitleg van het probleem met foto’s, uitstekend behandeld. Zeer positive ervaring.

De afspraak was 15.45 op donderdag 18april

Uw bewering ,dat de afspraak om 15.25 uur was ,klopte helemaal niet!!. Kijk uw administratie maar eens goed na!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een uitstekende praktijk met deskundige artsen en medewerkers

Netjes, professioneel op alle gebieden

ruim voldoende

Ruim voldoende

….

Vriendelijk personeel

Je wordt vriendelijk behandeld en op je gemak gestelde

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hoefde niet lang te wachten, snel geholpen

Altijd goed en kundig!

Top bedrijf

Streuvelslaan 16 4707 CH Roosendaal

Over Videnti Streuvelslaan

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.