Vriendelijke zorgvuldige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kroon laten terug plaatsen. De tandarts vertelde precies wat ze ging doen, of deed. Was ik zeer tevreden over.

Super personeel

Zeer vriendelijk personeel, zeer kundig, duidelijk wat er gaat gebeuren, geduldig ook voor de angsthaas die ik ben. Zowel voor de mondhygiëniste, de tandarts en de dame aan de balie.

tevreden

Behandeling is goed gegaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het is goed, maar de afspraak moet niet worden afgezegd omdat een patiënt hierdoor in een crisis raakt en omdat de afspraak met de dokter ver weg is Het mag niet worden geannuleerd

Vriendelijk en duidelijke uitleg

.......

Fijne praktijk!

Het is een fijne praktijk met kundige tandartsen.

Tevreden

Fijne praktijk. Vriendelijke ontvangst. Hoef niet lang te wachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Videnti is videnti niet meer

Afspraken maken geen probleem Ben niet tevreden over de prothese die dit jaar geplaatst is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Videnti deelt mijn doel om zo lang mogelijk mijn eigen gebit te behouden

Erg fijn om te zien dat er bij Videnti wordt gestreefd naar het zo lang mogelijk behouden van je eigen tanden en kiezen. Tevens wordt er goed naar je geluisterd, en wordt je gerustgesteld. Voor mij is het heel erg belangrijk dat alle behandelingen in rust worden uitgevoerd. Mondhygiëne is zeer belangrijk voor de algemene gezondheid, en dit wordt nog wel eens onderschat. Vandaar dat ik zeer blij ben met de mondzorg van Videnti.

naar verwachting

werd netjes op de hoogte gehouden wat er ging gebeuren en mocht het te veel worden dat ik dit dan aan kaon geven

Goede tandarts praktijk

Aardig personeel bij de receptie prima tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd al een hekel gevonden om terug te gaan naar de tandarts

Maar heb gelukkig een heel aardige en lieve vrouwelijke tandarts aangeboden gekregen die precies weet hoe ze met nieuwe patiënten om moet gaan! Zeker een aanrader tandarts Barbara en bij de andere heb ik een zeer slechte ervaring ..

heel fijn

Wordt goed uitgelegd en goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, professioneel en alles gaat snel!

Kundig en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendel;ijk ontvangen en direct geholpern

perfecte behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede uitleg over wat ze doet en gaat doen

prima tandarts , mevrouw Unk

Zeer kundige behandeling

Vriendelijk ontvangst en zeer kundige behandeling door Manon, mond hygiëniste. Zij stelt je op enorm je gemak en werkt gestaag en rustig, top.

Excellent

Op een vriendelijke en goede manier geholpen zeer professioneel.

Fijn en snel geholpen

Vriendelijk en snel 2 gaatjes gevuld, was een fijne ervaring

PRIMA

HEB WEDEROM EENPRIMA ERVARING OPGEDAAN.

Altijd uitloop en wachten

Zelfs met een afspraak om 9 uur is er al 10 minuten uitloop.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3

pijnloos en goed behandeld

nog nooit zo goed mijn kanaalwortelonsteking opgelost aardige tandarts en assistente

Zeer vriendelijke behandeling

Middelmatig

Werd 15 min later binnen geroepen dan mijn afspraak.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Over Videnti Marnixlaan

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.