Goed.

Goed gevoel overgehouden.

Zeer ervaren personeel

Zeer goed en rustig onderzoek en behandeling en goed advies

Was op zich redelijk.

Werd binnen geroepen door de tandartsassistente en mocht in de stoel gaan zitten. Vervolgens enige tijd gewacht op de tandarts. Helaas zocht de tandartsassistente tijdens het wachten geen contact met mij, dit gebeurde alle andere keren wel, is jammer.

redelijk

tandarts is zeker vriendelijk maar probeert teveel haar zin door te duwen en is het niet eens met mijn keuze. desondanks is ze erg lief en geduldig.. dyonne unk is echt een lieve meid en snapt mijn angst

Netjes en op tijd

Afspraak om 10.45 bij mondhygienste, netjes op tijd geholpen en vriendelijk als altijd

Deskundig vriendelijk

Adequate zorg

Leuke, professionele tandarts die goed informeerd en actie onderneemt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goede reeele beoordeling gebit

Vriendelijk en goede uitleg

Vriendelijk met goede uitleg over de toekomst van mijn gebit.

Een professionele organisatie

Redelijk onduidelijk wie nu de behandelaar is Het gevoel van een eigen tandarts is weg na het vertrek van tandarts Voets

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en goed geholpen

De mondhygiëniste heeft uitgebreid de tijd genomen om uit te leggen hoe ik beter kan poetsen. Een aantal ragers en een nieuwe tandenborstel (zacht omdat dit voor mij beter is) mee gekregen. Bijna aansluitend de controle door de tandarts.

Deskundig, ervaren èn betrokken

Ik kom al jaren bij Videnti. Ik ben altijd zenuwachtig, angstig zelfs. Deze keer was ik er voor een behandeling bij de mondhygiëniste. Zij weet mij altijd op mijn gemak te stellen, zodat ik mijn zenuwen onder controle kan krijgen en de angst minder wordt. Ze is betrokken, kan zich goed in de patiënt inleven, is ervaren èn deskundig. Bovendien is ze erg vriendelijk.

Heel erg zakelijk

Niet zeer vriendelijk

Gewoon goed

Alles precies volgens afspraak

Correct en vakkundig

Mondhygiëniste, voor zover ik kan oordelen, zeer kundig. Misschien zou het verstandig zijn om doorgestuurd te worden naar een orthodontist Tandarts vond mijn gebit oké Misschien in de toekomst toch een kies verwijderen ipv orthopeed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt vriendelijk ontvangen, de mondhygieniste neemt alle tijd en legt rustig alles uit en geeft tips. Ook de tandarts Dyonne, supervriendelijk.

Slecht

Ik ben in februari begonnen met nieuwe protese en frame, deze begin juni gekregen, maar is nog steeds niet in orde.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, vriendelijk en profesioneel .

N.v.t.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles werd duidelijk uitgelegd. Ik kreeg tips hoe ik in vervolg het anders kon doen. En ze was vriendelijk en lief.

fijn en geruststellend

Ik heb Barbara voor de 1e keer gehad als tandarts, ik zal mijn best doen om ze ook de volgende keer weer te krijgen. Met deze opmerking hoef ik verder niet te gaan. Ik was 100 % tevreden. AAnsluitend op de latste vraag: Dit was Barbara

Prettig geholpen

Goed geholpen en eerlijk advies

Over Videnti Marnixlaan

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.