Top tandarts

Fijne praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Word er altijd vakkundig en aardig behandeld

Aardige en vakkundige tandarts, die op een goede manier haar vak uit oefent.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk en goede zorg

We komen hier al een poos met het hele gezin en zijn nog steeds zeer tevreden over de vriendelijkheid en de goede zorg van ons gebit.

gewoon TOP

Ik kan niets anders zeggen, GEWOON TOP

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

snel geholpen, altijd aardig de tandarts

Goed werk geleverd

Er was een hoek van een kies afgebroken. De dienstdoende tandarts (naam ben ik vergeten, maar het was niet mijn reguliere tandarts Noemi) heeft het keurig gerepareerd. Hij vertelde ook steeds wat hij ging doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts geeft zeer duidelijke uitleg

Tandarts geeft zeer duidelijke uitleg en goede adviezen Tandarts was dhr. Lie, hieronder nvt aangevinkt want hij stond niet in het rijtje.

Prettig ervaren

Prettig ontvangst, vriendelijk receptioniste die mij bij mijn naam spreekt. Afspraak was keurig op tijd. Sfeer is goed en schoon. Behandelaar was vriendelijk en attent net zoals ik van haar gewend ben. Zij vroeg naar bijzonder omstandigheden en luister goed naar mij. Heb dit keer goed gepoets en daarom complimenten gekregen en onnodige schoonmaak afspraak werd geanuleerd. Dus een prima behandeling. Top.

Fijne rustige tandarts

goede behandeling en duidelijke uitleg

Prima.

Goed geholpen, wat ik ervaren hebis dat mijnondergebid goed is nagezien. Ik been dan ook zeeer tevreden..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts, hele goeie ervaring

Fijne tandarts hele goeie ervaring

Vriendelijk en deskundig

Welkom, goede uitleg over wat gedaan kan worden. Goede kleur gebruik om tand te repareren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen In een dag klaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Toppie...behandelde mij met veel geduld en warmte

Ze benaderde mij met heel veel geduld voor het plaatsen vd verdoving en daarna met boren steeds vragen of het goed ging.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze stellen je zo gerust dat je bijna is slaap valt.

Fijn personeel, er wordt goed uitgelegd en gerust gesteld dat het niet vervelend is om te gaan

altijd vrolijke tandarts

ik ben een echte schijterd. maar doordat ze zo vrolijk is en altijd goed verteld wat ze doet lig ik een stuk meer relaxed in de stoel

Geen klachten van pijn

Gastvriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel bang, maar ze zorgen zo goed voor mij dat het steeds beter gaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

top, eindelijk tandarts noami gezien, ik vind haar echt super!

ik had probleem met mijn tandvlees, noami heeft het duidelijk uitgelegd wat in de toekomst brengt en niet gelijk winst uit willen halen. Dat was wel bij ander filiaal geweest.

Erg goed

Mijn dochter moest een gaatje laten vullen. Onze tandarts Noémi heeft dit fantastisch aangepakt . Met veel empathie en goed kijkend en luisterend naar mijn dochter . Had het niet beter kunnen wensen

Uitstekend en klantvroendelijk

Zeer vriendelijke en kundig. Ik ben altijd erg tevreden over het resultaar

Duidelijke communicatie & goede zorg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel fijn en zeer professioneel geholpen

Ik weet niet of het hieraan heeft gelegen maar ik heb het gevoel dat Spaanse tandartsen mij in ieder geval beter kunnen helpen dan Nederlandse tandartsen. Dit heb ik tot nu toe in mijn 51 jaar dat ik leef kunnen ervaren. Dus ik zeg: maar Spaanse tandartsen!!!

Over Tandzorg Westland

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.