Tandarts top,mondhygiënist korzelig

Als nieuwe patiënt vond ik de informatieverstrekking goed, snel en volledig. Afspraak was snel gemaakt. Prettige mensen op de receptie. Snelle tandartsbehandeling. De mondhygiëniste wil ik liever niet meer meemaken. Ik werd paniekerig en dat vond ze zooooooo storend voor haar werk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne praktijk met goede zorg

Er wordt goed geluisterd en overlegt met de patiënt, welke behandel optie er is. als je bang bent voor de tandarts / behandeling kan je dat ook aangeven. Dan wordt er bijv.meer tijd ingepland voor je behandeling.

Vriendelijk en professioneel

Wederom een prettig tandartsbezoek. Gezellig ontvangst, op tijd geholpen. Ook weer even een gezellig babbeltje voor, tijdens en na de behandeling. Hier ben je geen nummer maar gewoon de persoon die bent. Ga zo door.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede communicatie en mede daardoor prettig en ontspannen contact

Ze gaat niet zomaar aan het werk. Eerst wordt duidelijk gecommuniceerd wat er gedaan gaat worden, waardoor ik weet wat ik verwachten kan. Ze werkt rustig en beheerst, waardoor ik me ook op mijn gemak voel.

Uitstekend!

Je wordt er gezien en gehoord. Zowel door de arts als door de receptie medewerkers. Alhoewel je er natuurlijk niet voor de lol komt ga je toch met een prettig gevoel weer naar buiten. De deskundigheid van de arts die mij behandelde is uitstekend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend geholpen en aardige tandarts en assistent

Zeer goede ervaring voor de eerste afspraak.

Super vriendelijk en goed werk verricht

Super vriendelijk en goed werk verricht

Redelijk

Nieuwe prothese voor kiezen en 1 tand Het passen ging iedere keer niet goed. Heb er maanden over gedaan om de prothese eindelijk goed passend te hebben De tand vindt ik toch ietsje te kort vergeleken met de andere tanden. Dus nee ik ben niet tevreden

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goed maar kon beter omdat zij mij waren vergeten aan te melden waardoor de afspraken veranderd moesten worden. moest 2x om de e-mail vragen met de nieuwe afspraken. maar verder alles o.k.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed eerste behandeling en tweede keer goed geadviseerd

Omdat ik pas een nieuwe patient ben heeft ik nu een 8, misschien moest een 10 zijn omdat, reden, ik ben blij met de wortel behandeling en de goed advies om voor mijn gevoelige tanden te zorgen met een medicinale tandpasta.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Atenea en Fatima zijn aanwinst.

Niks is verplicht!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn dat ik bij kiespijn dezelfde dag terecht kon !

Kiespijn is vervelend, met slapen maar vooral met eten. Daarom fijn dat een telefoontje naar een van de behulpzame dames van de receptie genoeg was om dezelfde dag nog een afspraak te maken; Top dus !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige en adequate behandeling.

Je wordt met respect behandelt en voelt je op je gemak. Ga altijd met een blij gevoel naar huis. Genoeg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardige mensen en goed hulp

Goede behandeling

Wordt rekening gehouden dat ik bang ben. Vriendelijke mensen.

zijn attent.

Zij zorgen ervoor dat je geen afspraak mist.

Ik ben goed geholpen

Gevraagde behandeling normaal verricht,

Idem.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De afspraken verliepen prima optijd.

Professioneel

Goed georganiseerd, mondhygiëniste ook heel vrolijk.

Altijd vriendelijk

Top mensen daar altijd gezellig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke, bekwame tandarts met wat IT problemen

Ik werd vakkundig en redelijk vlot geholpen. Door IT problemen liep ik helaas wat langer rond met tandpijn dan nodig was, maar uiteindelijk ben ik erg tevreden!

Snel en vakkundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Herstel van kies bijzonder snel opgelost.

Savellelaan 10

2273 JX Voorburg

Over Tandzorg Voorburg Savalle

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook en daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.