Wij zijn blij met de overstap naar jullie! Aardige tandarts, en zo ook de dame achter de receptie. Je voelde amper dat de tandarts in je mond bezig was, alles werd netjes uitgelegd, en zeker niet onbelangrijk mijn zoontje van 5 voelde zich ook erg op zijn gemak.

top!

Fijne mensen en goed geholpen. Deze praktijk is een aanrader.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen op een zachte wijze

Deze tandarts behandeld je zo zacht (beheerst) dat de behandeling minder vervelend is.

Okay

Het is goed

Aangename controle

Vriendelijke

Voorzichtig goed advise

Prettige en rustige service

Het eerste bezoek aan tandzorg Voorburg was erg prettig.

Klantvriendelijk.

Klantvriendelijke tandarts en assistente. Keurige behandeling. Tarieven regulier. Geen opmerkingen. Echter, doorverwijzing naar mondhygieniste voor torenhoog tarief. Ik heb geen gaatjes gebleken na controle, dus om wat plekjes tandsteen te verwijderen voor EUR 1.200 is een senior advocaten salaris cequ Register accountant tarief. Verachting van de vele jaren studie die laatstgenoemde beroepsgroepen wel hebben geinvesteerd. Vandaar geen 5 ster maar 2 vanwege inschakeling mondhygieniste van adel. Voor de rest prima tandartspraktijk.

g

De tandarts heeft mij hartstikke goed behandeld.

Uitmuntend

Tandarts Baena Uruena stelt je gerust...goede rustige voorlichting. De Prothese Technicus S.Roeloffs zeer vakbekwaam. Ben zeer tevreden over hun begeleiding inzake de voorbereiding naar mijn nieuwe gebitsprothese.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben snel en vakkundig geholpen. Prettige tandarts en assistente. Eerste ervaringen na mijn overstap naar deze tandarts zijn zeer positief.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bekwaam en zeer vriendelijk!

Goede uitleg over de evt behandeling. Stelt je op het gemak! En zeer bekwaam.

Zeer prettig

Goed voor bange mensen Zeer vriendelijk en goeie uitleg wat ze gaan doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professionele, op het gemak stellende vriendelijke zorg

Professioneel Duidelijk overleg Goed bereikbaar Vriendelijk Ik voel me gesteund en gezien in mijn angsten. Endotoloog werkt rustig doch gestaag door. Ik voel mij in vertrouwde handen.

top mondhygienist !

heel professionel met goede adviezen

goed behandeld

Vriendelijke en goed behandeld.

Vriendelijk

Goeie tandarts

Prettig

Plezierige sfeer, en vakkundige behandeling

Alles gaat naar wens

Vragen worden goed beantwoord. Behandelingen zijn snel.

Tandarts top,mondhygiënist korzelig

Als nieuwe patiënt vond ik de informatieverstrekking goed, snel en volledig. Afspraak was snel gemaakt. Prettige mensen op de receptie. Snelle tandartsbehandeling. De mondhygiëniste wil ik liever niet meer meemaken. Ik werd paniekerig en dat vond ze zooooooo storend voor haar werk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne praktijk met goede zorg

Er wordt goed geluisterd en overlegt met de patiënt, welke behandel optie er is. als je bang bent voor de tandarts / behandeling kan je dat ook aangeven. Dan wordt er bijv.meer tijd ingepland voor je behandeling.

Vriendelijk en professioneel

Wederom een prettig tandartsbezoek. Gezellig ontvangst, op tijd geholpen. Ook weer even een gezellig babbeltje voor, tijdens en na de behandeling. Hier ben je geen nummer maar gewoon de persoon die bent. Ga zo door.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede communicatie en mede daardoor prettig en ontspannen contact

Ze gaat niet zomaar aan het werk. Eerst wordt duidelijk gecommuniceerd wat er gedaan gaat worden, waardoor ik weet wat ik verwachten kan. Ze werkt rustig en beheerst, waardoor ik me ook op mijn gemak voel.

Savellelaan 10 2273 JX Voorburg

Over Tandzorg Voorburg Savalle

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook en daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.