zorgeloze behandeling

Indien je een tandartsangst hebt opgelopen, loop over die drempel en maak een afspraak met deze praktijk! Ik ben het levende bewijs dat je hier zonder angst naar binnen loopt, ook voor de mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk personeel, fijne tandarts en mondhygiëniste

Ik ben bij tandarts Atenea geweest en bij Fatima mondhygiëniste geweest. Het is een prettige praktijk, goede sfeer, kundig en vriendelijk personeel.

Vakkundig , aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Prachtig

Geweldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben lang niet geweest maar bij Meike voelde ik mij op mijn gamak

Was blij met uitleg en het meedenken, was niet opdringers als de vorige tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en prettige behandeling!

Goede en prettige behandeling!

Friendly and nice

Friendly and efficient behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zowel persoonlijk als tandtechnisch een hele fijn de en goede behandeling, nogmaals dank.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

... en daar heb ik niets aan toe te voegen.

Rustige en kundige tandarts

Tandarts Maike heeft me goed geinformeerd en volkomen gerustgesteld voor de behandeling.

Heel vertrouwd en goed

Meike geeft ons altijd een solide goed gevoel. Zeer goed èn prettig sociaal communicatief.

Op tijd Professional Goede communicatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vriendelijk en vooral eerlijk over de kosten

' I

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede zorg, duidelijk en rustig

Voorgesteld behandelplan werkt

Erg tevreden

Fijne tandarts

Fijne tandarts!

Gewoon goed en duidelijk. Bedankt

Zie vorige zin

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk, altijd snelle service en goede zorg/ behandelingen

op zich altijd goede ervaring mee. Heb twee gaatjes gevuld, alleen de pijn wordt er niet minder op. de vullingen zijn erg gevoelig .. soms moeilijk met koud water, koffie, en kauwen af en toe gevoelig. ik wacht even af tot de volgende afspraak.

Prettig, vriendelijk, kundig.

Prettig, vriendelijk, kundig.

Heel vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wij zijn blij met de overstap naar jullie! Aardige tandarts, en zo ook de dame achter de receptie. Je voelde amper dat de tandarts in je mond bezig was, alles werd netjes uitgelegd, en zeker niet onbelangrijk mijn zoontje van 5 voelde zich ook erg op zijn gemak.

top!

Fijne mensen en goed geholpen. Deze praktijk is een aanrader.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen op een zachte wijze

Deze tandarts behandeld je zo zacht (beheerst) dat de behandeling minder vervelend is.

Over Tandzorg Voorburg Savalle

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook en daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.