Ben erg tevreden met de deskundigheid van Naila.

Een buiten rokende mondhygiënist vind ik dan wel weer jammer.

Snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een fijne tandarts en idem assistenten

Op de afgesproken tijdvond de behandelig pkaats. De behandeling werd duidelijk uitgelegd en vond snel en goed plaats. Een relaxe sfeer hangt er, waardoor ik me in de behandelstoel op mijn gemak voel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk te woord gestaan, op zeer korte termijn afspraak kunnen maken.

Sochtends gebeld vw kiespijn, assistente was vriendelijk en kon op zeer korte termijn een afspraak maken. Behandeling naar tevredenheid voldaan.

Ontevreden

Iedere keer een andere tandarts,mondhygiëniste

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

op zich prima

een beetje opdringerig naar de mond hygiënist allerlei argumenten zoals diepe pockets maar bij de hygiënist kwam dit niet eens ter sprake en kreeg ik alleen maar complimenten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd Gezellig Goed en Klantvriendelijk.

Betrouwbaar en kwaliteit

Ik ben al 9 jaar klant van Naila. Dat is fijn, zeker voor mijn autistische zoon. We weten waar we aan toe zijn en we weten hoe Jaila en haar assistente werken. Het is elke keer weer een fijne ervaring waarbij er goede kwaliteit wordt geleverd en een gezellige sfeer aanwezig is.

Aardige mensen

Ik vind het jammer dat als je om 8 uur een afspraak hebt als eerste cliënt, dat je dan pas op 8.10u aan de beurt bent. Ik heb ook mijn best gedaan om er zo vroeg op tijd te zijn. Verder aardige mensen. Ik heb alleen geen idee door wie ik behandeld word.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen en vakkundig geholpen

Goede ervaring , vakkundig uitvoering , vriendelijk ontvangst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rebase bovenfrees: binnen de afgesproken tijd (telefonisch kontakt gehad wanneer reparatie

Behandeling uitstekend gedaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Adequaat op mijn hulpvraag geholpen

Ik kon snel na mijn melding van breuk in frame geholpen. Binnen dag kon ik gerepareerd frame ophalen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen. Goede aansluiting preventie-assistente en tandarts.

Uitstekend geholpen

Vriendelijke en deskundige mondzorg

Vriendelijk en deskundig, hoewel een bezoek aan de tandarts / mondhygiënist nooit een prettig vooruitzicht voor mij is, voel ik mij bij Kaan op mijn gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Iedere keer een andere tandarts

We hebben nu al een paar keer een andere tandarts gehad, zonder overleg overigens. Dat vinden we vervelend.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Prima én vakkundig behandeld

De diverse opties werden vooraf duidelijk besproken. Behandeling liep goed, er werd vooraf gezegd wat gedaan zou worden. 2 kronen plaatsen is me meegevallen Ik heb een naam ingevuld maar dat is denk ik niet juist. Ik weet de nasm niet

Goed met een min puntje

De kundigheid en vriendelijkheid van de behandelaars was prima. het min puntje: ik kwam voor een spoedafspraak voor een fistel aan de onderkaak met lichte pijn bij kauwen. ik had de indruk dat ze me wilden controleren voor een reguliere beurt. Ik kon mijn verhaal niet goed kwijt en werd direct naar de stoel verwezen. Ik heb toch doorgezet. De behandeling is verder goed en kundig uitgevoerd.

geruststellend

De mondhygiëniste was zorgzaam, kalm en vriendelijk.

Heel slechte ervaring

Ik had enorm pijn tijdens de behandeling , Voor paar dagen kunde ik niet makkelijke ete. Nu na een week mijn tandvlees nog rood en heel gevoelig. heel zwaar handen, niet meer bij hem .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kies afgebroken, eigen tandarts op vakantie, maar toch dezelfde dag bij collega tandarts geholpen.

Geen pijn de volgende dag dus zeer goed behandeld

Geen pijn de volgende dag dus zeer goed behandeld

Nu

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurige behandeling En altijd op tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk ontvangen en deskundig behandeld

De mondhygiëniste heeft mij goed voorgelicht en verteld wat er ging gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele vriendelijke en vakkundige mensen!

Ik heb al heel lang angst voor de tandarts, waardoor ik vaak mijn gebit heb verwaarloosd en pas naar de tandarts ging als ik heel veel last had en het al te laat was. Nu zit in denk ongv een jaar bij kate, zij houdt zoveel rekening , is rustig, verteld wat ze allemaal doet, ben zo blij met haar. Voel me echt steeds meer op mijn gemak bij haar en vind het steeds minder erg om naar de tandarts te moeten gaan. De rest van de collega's zijn ook heel vriendelijk.

Kopenhagenlaan 7 3137 NP Vlaardingen

Over Tandzorg Vlaardingen

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.