nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, vertelde wat ze ging doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon in dit geval heel snel terecht voor een afgebroken kies. Waarschijnlijk mazzel door een uitvaller

Goede ervaring deskundig

Goede service en een snelle goede behandeling

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was heel fijn!! Ik ben nogal angstig en dat bleek helemaal niet nodig.

Ze tandarts en assistente waren rustig. Gaven goede uitleg en hebben mij goed geadviseerd over een verdoving.

Snel geholpen

We waren snel weer buiten. Snel geholpen.

Prima geholpen

Enige kritiek was dat het 20 min. Uitloop tijd was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede controle van het gebit

De mondhygiëniste heeft met zorg en ruim de tijd gebitreiniging gedaan!

Prima geholpen

Vriendelijk geholpen. Geen lange wachttijd in de wachtkamer.

persoonlijke aandacht

daar ik toch redelijke angst heb ben ik op mijn gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

een complete professionele tandartsen zorg

ik ben welkom geheten door een dame zonder mondkapje. Binnen was er een dame met mondkapje. het was raden, wie de echte tandarts was, maar de samenwerking was aanwezig.

Vakkundig personeel

De ontvangst is vriendelijk van zowel baliepersoneel als tandarts. Tandarts is vakkundig en is vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundige en aardige tandartsen en assistenten

Geduldig. Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne mensen, tandarts en mondhygiënist.

De mondhygiëniste had aan de binnenkant tanden naar mijn gevoel te weinig weggehaald. Maar misschien ligt dat aan mijzelf.

Fijne ervaring

Zoals altijd een fijne ervaring vriendelijk personeel en àlles rustig tijdens behandeling

Netjes en duidelijk

Hij liep nooit uit was vaak al klaar op de tijd dat ik de afspraak had. En me vragen werden altijd goed en duidelijk beantwoord. En zijn uitleg was ook heel duidelijk

Goede tandkundigen,

Uitstekend en alles na wens gedaan,

Super goed

Deskundig geholpen door de Tandarts. Zij had tijd over om mijn gebit te renigen. Veel fijner als zij dit zelf doet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er worst serieus geken naar je gebit.

Het is fijn dat er op een serieuze manier naar je gebit wordt gekeken en er worden geen onnodige behandelingen uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben erg tevreden met de deskundigheid van Naila.

Een buiten rokende mondhygiënist vind ik dan wel weer jammer.

Snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een fijne tandarts en idem assistenten

Op de afgesproken tijdvond de behandelig pkaats. De behandeling werd duidelijk uitgelegd en vond snel en goed plaats. Een relaxe sfeer hangt er, waardoor ik me in de behandelstoel op mijn gemak voel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk te woord gestaan, op zeer korte termijn afspraak kunnen maken.

Sochtends gebeld vw kiespijn, assistente was vriendelijk en kon op zeer korte termijn een afspraak maken. Behandeling naar tevredenheid voldaan.

Ontevreden

Iedere keer een andere tandarts,mondhygiëniste

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Over Tandzorg Vlaardingen

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.