ge woon goed

Snel en vriendelijk

Altijd vriendelijk ontvangen, snel geholpen, nooit lang hoeven wachten. Prettige tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben tevreden over mijn bekwame behandeling door de tandarts.

Ontvangst door baliemedewerkers is zeer correct. De tandarts heeft weer goed advies gegeven over de verwijzing naar de specialist (chirurg).

Was goed

Korte wachttijd,assistente hielp mij ( foto)zodat de tandarts deze alvast kon bekijken en daarna eea bespreken.

Prima gehlopen

Duidelijke uitleg wat er gedaan werd. Rust en tijd was er voldoende

Deskundig en mensvriendelijk

Kleine praktijk, persoonlijk en mensgericht, flexibel en deskundig.

2e keer weer geen gaatjes

op tijd geholpen gezellige boel helaas wel mondhygienist wat ik overigens niet elk jaar 2 keer gaat doen maar dat ligt aan mij :) groeten Marco

Vriendelijk en duidelijk

Je kan meekijken wat er aan de hand is. Ze zijn altijd vriendelijk en duidelijk en je bent vrij snel aan de beurt.

Geen vervelende behandeling

Vriendelijk en goed behandeld

Vriendelijk en goed behandeld

Oke

Oke

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardig uitstekend behandeld iedere keer weer

goede mondhygienist en tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele goede tandarts en assistente!

Ik ga met een gerust hart naar tandarts Alodia, zij is zeer kundig en stelt je op je gemak.

Over Tandzorg Hoek van Holland

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.