prettig en direct geholpen

dit is het

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ghayd is altijd even geduldig en probeert me op m’n gemak te stellen. Verder is ze heel duidelijk in wat er gaat gebeuren en wat er moet gebeuren.

zeer goed

kon snel terecht voor een pijnlijke mond

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Iedereen is daar lief en zorgzaam. Ik ben altijd nerveus maar wordt zo goed opgevangen. Een perfecte ervaring. Wordt vertelt wat er gaat gebeuren. Top tandartspraktijk

Gewoon goed

De aanmeldzuil was defect, dat maakte me onzeker of ik bij de balie moet melden of niet Verder was alles goed geregeld, vriendelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Moeite om lokatie te vinden in industrie gebied

Dame uit verre oosten cq Friesland erg vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg.

Professioneel en vriendelijk

Goed georganiseerd en kundig

Fijne sfeer.

Dit was mijn eerste keer bij deze tandarts. Goed ontvangen, prettige sfeer, goede communicatie. Weet gelijk wat er gedaan gaat worden. Tijdens de behadeling wordt ook alles goed gecommuniceerd. Dus allemaal plussen. :-)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

altijd prima bezoek, vriendelijk en professioneel

Wachttijden afspraak en behandeling

Wachttijden voor afspraak en behandeling zijn verschrikkelijk lang.

Ik wordt goed geholpen

Vriendelijke,

Prettig en een relaxe sfeer

Goede ervaring

Na mijn jarenlange angst voor de tandarts ben ik vrijwel van mijn angst af. Er wordt echt naar me geluisterd!

Heel professioneel

Goede ervaring, heel professioneel en kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super aardig personeel en fijne sfeer.

Snel geholpen, vriendelijk begroet en netjes uitgelegd de toestand van het gebit. Helemaal prima!

Prima geholpen!

Goede behandeling

Er wordt voldoende aandacht aan besteed

Gaatje

Er moest een gaatje gevuld worden. An sich geen ramp, is vaker gebeurd en de tandarts is kundig. Hoewel het rubber dekentje vervelend is (met name de scherpe klemmen die om onduidelijke redenen altijd in je tandvlees belanden), is dat te overzien. Ik had (bewust) gekozen voor geen verdoving. Misschien volledig normaal, maar wat ik als vervelend ervaarde was dat er geen enkele uitleg was over wat er ging gebeuren, maar er tot 6 of 7 keer toe opnieuw geboord werd - terwijl er voor mijn gevoel uiteraard al 3 volledige tanden weg waren geboord/gefeest/geslepen, de tandzenuw al herhaaldelijk geraakt was en ik dus elke keer dacht dat het klaar was (al is dat uiteraard mijn eigen schuld). Daarbij liepen er herhaaldelijk mensen de behandelkamer in en uit, bleef de deur open staan etc. De assistente - hoewel ze ongetwijfeld haar best deed - had met de afzuiging (tijdens het boren etc) met enige regelmaat mijn tong, wang etc te pakken, een vervelend gevoel. Te meer omdat het bij mij een soort kokhalsreflex opriep, hetgeen niet per se handig is, als je met je mond open ligt, een rubber dekentje je mond afdekt en er 4 handen in zitten...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling en goede sfeer

Op mijn gemak behandeld

Prettig

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Steeds weer super goede ervaring !!!

Vakkundige en nauwkeurige controle behadeling. Steeds weer zeer vriendelijk, persoonlijk !!, en goed contact,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel fijn ontvangen, relaxte sfeer en goede samenwerking tussen tandarts en assistente. Het inplannen van een nieuwe afspraak ging vlot en ik stond zo weer buiten met alle informatie die ik nodig had. Ook het sms-systeem werkt fijn.

De Strandwal 22 1851 VM Heiloo

072 533 1995

Over Tandzorg Heiloo

Vindt u een gezond en sterk gebit belangrijk? Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de mondhygiëniste of preventieassistente.