Ik werd precies op tijd geholpen, heel aardige tandarts die de tijd neemt ook om je vragen te beantwoorden. De kamer is klein, zeer hygiënisch en okee

Altijd goed!

Altijd goed, zeer tevreden. Deskundig en vriendelijk. Toppie!

Fijne competente mensen

Ik ben prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke mensen een gevoel van rust.

Vriendelijke mensen, goede uitleg overzicht via de foto’s waar je op mee kan kijken en na behandeling goeie tips gekregen dus prima voor elkaar daar.

Helemaal goed

X

correct ontvangen

ik wacht nog op uw afspraak onthodontie in afwachting prijsopgave whitening dank voor uw antwoord mvg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima tandzorg en zeer vriendelijke mensen

Prima tandzorg en zeer vriendelijke specialisten.

Toegankelijk en kindvriendelijk

Wij waren hier met onze dochter van twee jaar. Er werd ruim de tijd genomen om haar op haar gemak te stellen en uitleg te geven. Dit maakte haar eerste ervaring met de tandarts zeer positief.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben tevreden over de mondhygiëniste maar ik zou tijdens de behandeling willen horen wat zij ziet en/of doet. Misschien kan dat niet omdat ze geconcentreerd is maar ik zou het wel fijn vinden.

prettig en direct geholpen

dit is het

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ghayd is altijd even geduldig en probeert me op m’n gemak te stellen. Verder is ze heel duidelijk in wat er gaat gebeuren en wat er moet gebeuren.

zeer goed

kon snel terecht voor een pijnlijke mond

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Iedereen is daar lief en zorgzaam. Ik ben altijd nerveus maar wordt zo goed opgevangen. Een perfecte ervaring. Wordt vertelt wat er gaat gebeuren. Top tandartspraktijk

Gewoon goed

De aanmeldzuil was defect, dat maakte me onzeker of ik bij de balie moet melden of niet Verder was alles goed geregeld, vriendelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Moeite om lokatie te vinden in industrie gebied

Dame uit verre oosten cq Friesland erg vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg.

Professioneel en vriendelijk

Goed georganiseerd en kundig

Fijne sfeer.

Dit was mijn eerste keer bij deze tandarts. Goed ontvangen, prettige sfeer, goede communicatie. Weet gelijk wat er gedaan gaat worden. Tijdens de behadeling wordt ook alles goed gecommuniceerd. Dus allemaal plussen. :-)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

altijd prima bezoek, vriendelijk en professioneel

Wachttijden afspraak en behandeling

Wachttijden voor afspraak en behandeling zijn verschrikkelijk lang.

Ik wordt goed geholpen

Vriendelijke,

Prettig en een relaxe sfeer

Goede ervaring

Na mijn jarenlange angst voor de tandarts ben ik vrijwel van mijn angst af. Er wordt echt naar me geluisterd!

Over Tandzorg Heiloo

Vindt u een gezond en sterk gebit belangrijk? Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de mondhygiëniste of preventieassistente.