Prima tandarts

Zeer rustige en kundige tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden over de behandeling van mondzorg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts die goede tandverzorging waardeert

Tandarts weet nog info uit voorgaande controles, inclusief eerder gegeven goede advies. Eveneens prettig contact.

Snel en competent

Snelle controle, ging allemaal goed en competent.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig en in een fijne sfeer

Ik kreeg. Een andere behandelaar dan verwacht. Dit werd netjes uitgelegd. Verder een kundige dame. Alles in een prettige sfeer. Zou het bijna leuk gaan vinden !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Efficiënte controle, geen gaatjes.

Vriendelijk en relaxte behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb vroeger een nare tandarts gehad en ben nu op mijn gemak als ik naar Laia ga.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ervaring met het hele gezin

Wij hadden een controle afspraak met het hele gezin. De tandarts ging heel erg leuk om met onze dochter. Ze mocht ook een beetje helpen en vond het heel erg leuk. Onwijs goede ervaring.

Professioneel en kundig

Controle behandeling wordt professioneel uitgevoerd. Er wordt vooraf gevraagd of je zelf nog problemen hebt. Er wordt duidelijk gezegd wat er gaat gebeuren en waarom. Naar de tandarts gaan is niet mijn hobby maar bij deze tandarts voel ik mij op mijn gemak en wordt er naar mij geluisterd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke behandelaars maar prijs word steeds hoger

zie korte omschrijving boven Prijs voor tandhulp is niet in verhouding meer met normaal uurloon Als MBO"er moet ik een dag werken voor een behandeling van 45 minuten

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voelde me op mijn gemak.

X

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen aan afbrekende tanden aan een plaatje

Snel en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het bespreken van het behandelplan werd op een rustig en zeer professionele manier gedaan. Daarom een heel goed gevoel over de keuze voor Tandzorg Heiloo

Prima gebitscontrole

Zie hierboven

Vriendelijke en goede gebitscontrole

Zie hierboven

Prettige bejegening

Respectvol en deskundig en vriendelijk

Erg goed

Uitstekend geholpen, vriendelijk en deskundig

Perfect geholpen weer

Vriendelijk, professioneel en kundig

Snel, vriendelijk en open

Luisterend oor, gaat adequaat in op wensen of vragen en… geen greintje pijn.

Fijne mensen goede hulp

Wordt snel geholpen, altijd wel kort praatje

Tandarts uitstekend, assistente minder

Ik heb een prettige ervaring met mijn tandarts gehad. Ze is zeer accuraat, betrokken en sociaal. Een prettig persoon! De assistente echter maakt van de vijf drie sterren. Een sjacherijnig meisje met voornamelijk oog voor zichzelf.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle afspraak en adequate en uitermate professionele zorg

Zie boven.

Oke

Een vervolgafspraak over 2 maanden vond ik te lang.

Kundig en relex

Kundig en relext

Over Tandzorg Heiloo

Vindt u een gezond en sterk gebit belangrijk? Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de mondhygiëniste of preventieassistente.