zeer tevreden..

Vriendelijk en attent team en geven ook duidelijke uitleg over de behandeling.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Heel tevreden

Tandarts assistente Kelly is altijd zeer professioneel. Tandarts Claire voert de controles goed uit en geef meerdere opties indien van toepassing. Zeer te vreden.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Met zorg geholpen

Zeer kundig en gehlpen

Alles naar wens

Goed geholpen

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

gewoon goed

Vaak lange wachttijdj

Deskundig en vriendelijk

Door het niet terecht kunnen bij mijn eigen tandarts hebben ze toch tijd kunnen vrijmaken voor een behandeling van kiespijn die niet te doen was. Nogmaals bedankt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel aan de beurt en zeer vriendelijk geholpen door de assistente en tandarts.

Zeer tevreden.

steengoed

goed zo als ik gewend ben prima

Ik was gerustgesteld.

Ik heb al langere tijd pijn aan een kies waar een kroon op zit. De tandarts heeft er goed naar gekeken en ook een proef met warm en koud gedaan. Vervolgens heeft hij de uitslag hiervan en de foto met mij besproken. Ik ben nu gerustgesteld. Ook over de mondhygieniste ben ik tevreden

alles perfect in orde

Prettig

Ondanks mijn angst rustig behandeld.

alles perfect

ontvangst , reiniging en controle alles perfect .

Prima en snel geholpen.

Ik ben voor het eerst geholpen door de nieuwe tandarts Dr. Millner en die heeft mij prima geholpen , mijn dank daarvoor. M.vr.gr.: J.K.Kroon.

Vriendelijk en duidelijk.

Jammer dat je je fiets nergens vast kunt maken.

Leuke en professionele zorg

Er wordt altijd goed geluisterd en krijg uitleg indien nodig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en correcte bediening

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Iedereen is vriendelijk en de tandarts zorg was goed

Vriendelijk personeel

Tandsteen verwijdering is met zorg verricht.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Heel goed

Vriendelijke ontvangst en goede uitleg ivm de gepleegde behandeling.

Goede tandverzorging

Goede tandverzorging

Snel en netjes behandeld

Gebitsreiniging en controle klein gaatje alleen jammer dat je zolang moet wachten om t gaatje te vullen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na een miscommunicatie over de datum van de afspraak alsnog de dag zelf behandeld kunnen worden

Goed advies gekregen

We zijn zeer tevreden voor de goede service

Bedrijfsgegevens

Tragel 5

4564 BC Sint Jansteen

0114 312 084

[email protected]

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.