goede tandarts

Drie amalgaan vullingen vervangen zonder verdoving, ging uitstekend. Dhr. Picavet is erg rustig en dat vind ik fijn. Hij neemt de tijd om vragen te beantwoorden. Wat mij wel stoort ( heeft niets met tandheelkundige zorg te maken) is de niet onderhouden tuin rondom de ingang.

Zeer kundige tandarts.

Al 40 jaar cliënt bij tandarts Picavet, heel tevreden over.

Na overleg tevreden

Mijn eerste consult beviel me niet, maar na telefonisch contact en uitleg hierover kon ik direct overstappen naar andere tandarts

Goede tandarts

Alleen steeds het gezeur over flossen etc van de assistentes, begin ik beu te worden. Er wordt steeds meer van de patiënt gevraagd! Goede tandarts! Allen de vraag is of de tijds eenheden die ik in de stoel lig en er niets gedaan wordt, een verdienmodel is geworden, in de bezettingstijd van de stoel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, nooit wachten en zeer professioneel!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vakkundige behandeling door patientvriendelijke tandarts en assistente

Een zeer lastige afgebroken kies is weer heel goed hersteld op een vakkundige manier.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondhygiënist is niet vriendelijk, ga er met bang hart naar toe.

Ik ervaar de behandeling als heftig. Wat hij verteld is op een niet fijne manier. Resultaat lijkt wel ok voor zover ik dat kan beoordelen, het is de manier waarop. Andere behandelingen zijn ok, ook de behandeling/contact met de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede praktijk en behandeling, alleen niet op tijd aan de beurt. 15 minuten te laat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed behandeld en een duidelijke uitleg

Snel, Netjes en beleefd behandeld

Snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk ontvangen door de dames van de receptie

Nieuwe vriendelijke tandarts

Heel vriendelijk en deskundig

Snel en goed geholpen.

Ik had een spoed geval en ik was snel en vriendelijke geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik ben zeer tevreden over tandzorg DeSteenseBrug

Zeer deskundig

super vriendelijk

vriendelijk en meedenkend

Voorlopig erg tevreden

Voorlopig reguliere controle gehad. Zeer tevreden over intense controle en akkoord met de gedane adviezen en uitgezette akties.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen, jammer van de wachttijd.

Zie hier boven.

goed geholpen

Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Ben alleen al 5 weken bezig om een vervolg afspraak te krijgen voor een wortelkanaal behandeling. Heb daar al een paar keer naar gevraagd (mail en via de website).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, geen wachttijden en leuk, professionele mensen.

Ok.

netjes behandeld

afspraak liep niet op tijd maar de behandeling was netjes

Vriendelijk

Word altijd goed geholpen

Tevreden

Controleren inplantte, wordt zorgvuldig gedaan, + tips voor onderhoud

zeer goed

ervaren en geweldig team

prima ervaring

Vriendelijk en vakbekwaam

Tragel 5

4564 BC Sint Jansteen

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!