Vakkundig geholpen

Goede raad voor verdere behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn behandeling werd efficiënt en snel uitgevoerd

In mijn ondergebit werden meerdere slijtageplekken opgevuld. Alhoewel het rubberen afdekmateriaal daarvoor belastend was gedurende de behandeling van bijna 1 uur, heb ik de behandeling niet als heel vervelend ervaren. De communicatie/voorlichting was steeds zorgvuldig en goed. Ook was ik erg te spreken over het resultaat. (Henk, Kapellebrug)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel aan de beurt, en behandeling ging ook snel, hoewel ik best nog ff lekker in die stoel had willen liggen

descundig

jammer van de lange wachttijden soms meer dan 40 min. voor je wordt binnen gevraagd

Professionele

Doet altijd hun best om te hulpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na aanmelding aan de balie was ik binnen 10 na afspraaktijd aan de beurt. Omdat het alleen controle betrof was ik ook weer binnen 10 in buiten.

altijd tevreden

Netjes en goed

Prima werk!

Goede communicatie met de patient!

heel goed

Alles prima zoals altijd

Ben zeer tevreden!

Heb het als heel positief ervaren.

Professioneel en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De kwalificatie 'professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht' wordt volledig waargemaakt!

Dit betrof ons - mijn vrouw en ikzelf - allereerste bezoek aan de praktijk. Toch best spannend. De deskundige, ontspannen en vriendelijke ontvangst door alle medewerkers die we spraken en die ons behandelden heeft ons erg goed gedaan!

goede behandeling

heel snel geholpen en heel tevreden weer naar buiten

Alles prima

Goede ervaring. Alleen vreselijk hoe de tuin eruit ziet. Das geen goede reclame. Vroeger zag t er altijd heel netjes uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne ervaring en voelde me op m’n gemak! Lieve assistente.

blij en dankbaar.

Was wel nodig .

Positief

Positief

Vlot en accuraat geholpen

Ik kwam voor een noodsituatie en dat is vakkundig verholpen.

Goed behandeld

Vriendelijk en kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vaak ben je later aan de beurt dan de vooraf afgesproken tijd

Er wordt grondig naar het gebit gekeken en goed advies gegeven

Altijd uitstekend!

Persoonlijk moeten wij er wel wat voor doen als je inmiddels in Lelystad woont maar wij komen graag voor de uitstekende en klantgerichte behandelingen én zullen dat blijven doen. Het gaat om je gebit en daar moet een mens wat voor over hebben.

Tragel 5

4564 BC Sint Jansteen

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!