Altijd een genoegen geholpen worden door Erminio

Het was wederom een plezierige hersteloperatie door Erminio, Lotte en een Amsterdamse tandarts (in opleiding?). Blijft het waard om hiervoor op en neer te rijden vanuit Lelystad.

Al jaren goede zorg.

Ik kom al jaren bij deze tandarts en heb er goede ervaringen mee, helaas was door ziekte de receptie de laatste keer niet bezet en was het wat rommelig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring was positief. Ik kon snel een afspraak maken en de dag erna terecht. Tandarts was vriendelijk maar de assistent was echt super aardig! Dit maakt de behandeling zoveel fijner.

Prettig en relaxt

Deskundig en vriendelijk benaderd. Tijd voor een praatje door de tandarts. Goede en duidelijke uitleg over de behandeling. Alleen jammer dat je vrijwel altijd minimaal 10 a 15 moet wachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak mogelijk op korte termijn

Redelijk positief

De mondhygiënist is nog jong en nog in ontwikkeling, heel eerlijk gaf zij dat ook aan. We moeten volgende keer naar de meer ervaren mondhygiënist toe. Ik was toch redelijk tevreden over de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We super netjes geholpen.

Super netjes geholpen door zowel de mondhygiëniste als het tandarts als de tandarts assistenten.

Was goed

Wacht tijd iets te lang

Correcte behandeling en vriendelijk

Kwaliteit 10!

Al 20 jaar lang topzorg (professioneel en persoonlijk) ontvangen van tandarts Picavet en assistentie! 60 jaar en mijn tanden kunnen dankzij nog een hele tijd mee!

Redelijk

Ben altijd bij tandarts Picavet en laatste consult wordt ik bij andere tandarts gezet zonder overleg..ik wil gewoon tandarts Picavet.Vroeger ging ik naar tandarts en die verwijderde ook tandsteen,nu moet ik terug naar mondhygiëniste om tandsteen te laten verwijderen omdat dat niet gedaan werdt tijdens mijn normale halfjaarlijkse afspraak.

Vakwerk

Zeer tevreden over behandeling, super professioneel. Punt van aandacht is de , naar mijn mening, enorme wachttijd. Had afspraak om 11.10 uur en werd uiteindelijk om 11.50 uur geholpen. Ik vind dit niet kunnen!!!!!!!!!!!!!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was blij mijn tandarts weer te zien, we hebben de draad in een nieuwe omgeving weer opgepakt. Ziet er goed uit, ook al moet ik nu ruim een uur rijden om er te komen. Mathias Millner heeft gaat me ook hier weer prima helpen!

Goede zorg

Vlot geholpen,

Slecht verstaanbaar

1e bezoek aan de deze tandartsen praktijk, werd geholpen door een wel aardige tandarts en assistente alleen niet te verstaan. Er werd heel zacht Duits gesproken. Niet fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

veel te lang in wachtkamer gezeten (50 MINUTEN)

dit komt heel vaak voor . tip iets meer tijd inplannen .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Klaar en duidelijke uitleg over mijn gebits probleem

Zeer goed en vakkundig

Erg goed , snel , goed advies

Zeer professioneel team daar

Altijd netjes geholpen zonder onnodige poespas

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer dat eigen tandarts er niet was, wel ok behandeld door collega

Ben even de naam kwijt van vervangende tandarts

geweldig top

tandarts zijn naam ben ik vergeten, maar werkt alleen dinsdag, zijn tempo is top, vakmanschap top, niet te flauw, resultaat nieuwe brug top .

geweldig

een geweldige tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke fijne en correcte praktijk

Tragel 5

4564 BC Sint Jansteen

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!