Vriendelijk en kundig

Aangenaam geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nieuwe tandarts erbij en vlot en goed geholpen

Dankzij een nieuwe tandarts erbij , nu vlot geholpen

is ok

Had wel gedacht dat tandsteen tijdens de controle zou worden verwijdert echter dit was niet zo en moet daar een nieuwe afspraak voor maken, jammer van mijn tijd en die van jullie. Afspraken maken daar gaat jammer genoeg ook een lange tijd overeen, druk, druk en druk....wordt er gezegd, denk dat dat de uitdaging is voor alle bedrijven en dat is genoeg en kundig personeel. Hoop dat dit in de toekomst beter zal gaan, na het zien van zoveel onbekende gezichten, normaal was mijn vaste tandarts Erminio, echter een wachttijd van ik weet niet hoeveel maand om daarmee een afspraak te kunnen maken.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Uitstekende behandeling

Zowel tandarts als mondhygiënist hebben mij uitstekend behandeld.

heel goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg vriendelijk, neemt de tijd voor je als patiënt. Ik vind t erg knap hoe hij afstemde op m’n zoontje van 6 en hoe hij het gesprek met mijn zoontje voerde over dat hij zijn knuffel niet meer in zijn mond mag doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed wel wat lang wachten

En ik mis erminio wel want ben al bijna 40 jaar!! Klant bij hem. Dus ondanks dat mijn ervaring zeker goed was bij nieuwe tandarts, zou ik toch zo lang als mogelijk bij mijn oude vertrouwde tandarts blijven

fantastisch

goede uitleg gehad wat ze gingen doen en hoe controle tandsteen en natuurlijk was mij dochter erbij en voor kinderen word altijd wel een beetje extra gemaakt de uitleg die zij krijg ze zal bijna zelf tandartsassistente willen worden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn man laat weten dat hij de behandeling als positief heeft ervaren.

Bij doorvragen antwoordde hij dat hij het prettig had gevonden dat het speeksel/vocht regelmatig werd afgevoerd met een slangetje. Ook kon hij zijn hand opsteken als het hem even teveel werd, en daar werd goed op gereageerd. Wij zijn dan ook erkentelijk voor de goede behandeling en hopen en vertrouwen erop dat de volgende, ingrijpendere behandelingen ook zo relatief plezierig zullen verlopen. Met vriendelijke groet, Jan Cees van der Peijl (en echtgenote, die dit alles optekende voor u).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Te duur, voor even in de mond te kijken.

Mondhygiënist, nog geen 20 minuten: 127 euro, vinden we dit zelf ook niet veel. Wordt niet vervolgd.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er werd de tijd genomen om me te helpen.

De tandarts heeft de tijd genomen om me te helpen. Toen ik aangaf een klacht te hebben nam hij dit serieus en heeft hij foto’s laten maken. Hij zat ook niet langer dan 30 seconden in mijn mond wat mij de mogelijkheid gaf voldoende te slikken.

Vriendelijke en vlotte service

Ik heb snel een afspraak gekregen, en werd professioneel geholpen.

Deskundige behandeling

Professionele behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tegenwoordig duurt een gaatje vullen wel lang

Wel goed maar al die poespas om een gaatje te vullen! Vroeger was da maar even werk

Goede behandeling

Zorgvuldige behandeling van mijn gebit door Tandarts Millner.

Kundig

Kundig en zorgvuldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk en leggen alles uit voor ze starten.

zie hiervoor

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en snel geholpen (stukje van kies af)

Na een belletje werd er zo spoedig mogelijk een afspraak ingepland.

Alles naar wens

Goede behandeling

Goede behandeling. Goede uitleg

Tevreden

Fijn dat jullie me zo geruststellen. Een vleugje humor doet ook wonderen

Vriendelijke, rustige benadering.

Er wordt de tijd genomen voor me. Goede uitleg. Er wordt goed geluisterd naar patiënt en rekening gehouden met wensen. De behandeling heeft op een aangename manier plaats gevonden.

Mattias controleerde alles grondig

net zoveel vertrouwen als bij mijnheer Picavet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling gespannen, het voelde niet fijn , bruut , onpersoonlijk!

De binnenkomst goed, vriendelijk, de behandeling, kortaf, bruut, gespannen, niet fijn .Onpersoonlijk, onjuiste bejegening Klachten ? Hoe vaak poets je ? 2keer dgs elektrisch .Je poetst tekort ? hoe dan ik poets altijd lang , hoe kan hij dat weten? Het moet langer en rustiger. Hoofd mijn kant op , mond open. De behandeling was klaar en hij liet me gewoon in die stoel liggen zonder iets te zeggen. Nou je kan toch gewoon op een nette manier zeggen zo het is klaar, of het zit er weer op. Niet normaal. Het was de mondhygiënist, Sjahiem tann of zoiets ? ik heb inmiddels al contact hierover gehad met Joyce en aan de telefoon met Lotte.

Goed geholpen.

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.