Super service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandelingen zijn veel te moeilijk in te plannen door te weinig tandartsen.

Over de behandeling door Erminio ben ik altijd heel tevreden! Hij een zeer ervaren en goeie tandarts al die jaren dat ik door hem in behandeling ben! Maar de afspraken die nu zo acuut nodig zijn worden te laat ingepland, wegens plaats gebrek!! Ik moet nu zelfs 1 1/2 dag vakantie nemen gezien mijn klachten voor me te laten behandelen wat te gek voor woorden is eigenlijk! Door de grote drukte in de praktijk steeds en de zeer lange wachttijden voor een afspraak te kunnen maken, zit ik nu met grotere en duurdere behandelingen die nodig zijn helaas!

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Goed rustig

Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lange zit 2:15 uur, bijna in slaap gevallen. Maar probleem is opgelost!!!

Wortelkanaal behandeling met zorg en kunde uitgevoerd. Goede uitleg, met verdoving. Moeilijk te vinden 4e kanaal toch gevonden, deels door extra foto's en meekijken van een 2e arts. Daardoor langere behandeling nodig dan ingepland. I.p.v. mij te laten terugkomen voor een nieuwe afspraak van 30 min. bestond de mogelijkheid (deels door afzeggingen) om hun planning aan te passen en mijn behandeling (met korte onderbrekingen voor andere afspraken/verplichtingen) toch af te maken; dat heb ik zeer op prijs gesteld. Ik lag op mijn gemak en moest waken om niet in slaap te vallen ondanks dat lapje over mijn mond...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professionele behandeling en een goed advies

Bovenstaande zin dekt de lading.

Toptandarts

Heel goed geholpen, vriendelijk, behulpzaam, ervaren. Al met al een echte aanrader.

Met bijpraten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

'S morgens gebeld dat ik 3mnd eerder had gebeld maar nog geen uitnodiging had ontvangen. Dat vond men niet goed, kon nu nog dezelfde dag komen.

Heel goed geholpen

Fijn dat er bij iedere handeling werd gezegd wat er ging gebeuren en wat ik zou kunnen voelen. Snelle en efficiënte behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zeer vakkundige tandartsen en assistentes.

onlangs een wortelkanaalbehandeling gehad, duidelijke uitleg van de tandarts die heel goed wordt geassisteerd door de assistentes, er word goed op de patient gelet en voor gezorgd.

Vakbekwame mensen

Er is ook altijd ruimte voor eventuele vragen en/of opmerkingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede vriendelijke bejegening en professionele hulp.

Vlug afspraak kunnen maken en pijnklachten verholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke ontvangst en omgang, goede service en zorg

Mijn ervaring is dat ik door de mevrouw/juffrouw die mij behandelt heeft, zeer vriendelijk ben ontvangen en met veel zorg een goede en nauwkeurig behandeling heeft gedaan. Dan mag gewaardeerd worden en daarom ben ik zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erminio de super tandarts!

Ongelooflijk goed geholpen door deze tandarts, mijn inziens was de behandelde tand afgeschreven. Tand is bijgewerkt en boven verwachting prachtig resultaat!.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke service en snel geholpen bij spoed

De ontvangst en service is supervriendelijk. Ze hebben duidelijke kennis van hun vak. Bij spoed wordt je zo snel mogelijk geholpen.

Lieve behandeling

Zeer professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg tijdens de behandeling.

Duidelijk uitleg tijdens de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke dames aan de balie,keurig op tijd geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd, vriendelijk en professioneel.

Fijn dat ik steeds dezelfde mondhygiëniste heb aangezien ik vroeger nogal angst had. Als ik binnenkom zie ik n vertrouwd gezicht en dat stelt mij gerust.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardige en leggen uit wat ze doen en waarom

Het zijn hele lieve mensen en vragen regelmatig of ik ergens pijn heb tijdens de behandeling. De behandeling zelf is ook geslaagd.

Toch een prettige ervaring

Ik heb een goede en duidelijke uitleg gekregen van de tandarts. Heel vriendelijk. Ben nu niet meer zo angstig om naar de tandarts te gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zoals steeds een correcte behandeling en advies. Reeds

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling verliep goed en rustig

Heel vakkundig.

excellent

alle aandacht gaat naar patiënt en behandeling

Tragel 5 4564 BC Sint Jansteen

Over Tandzorg DeSteenseBrug

Met trots stellen wij onze praktijk, Tandzorg DeSteenseBrug, aan u voor. Wij zijn een professioneel, patiënt- en kwaliteitsgericht team dat bestaat uit medewerkers die werken vanuit passie voor het vak. Bij ons staat de patiënt centraal en we gaan voor het beste eindresultaat. Ons team bestaat uit tandartsen en mondhygiënistes, ondersteund door het assisterend personeel. Uiteraard staan wij voor u klaar met de beste mondzorg!