Vriendelijk en deskundig

Ik ben heel tevreden over Tandzorg Delft Centrum. De medewerkers zijn allen vriendelijk en doen hun werk met grote deskundigheid.

Goede behandeling

Goed en duidelijke uitleg

Snel en goed geholpen

Nadat een stukje kies was afgebroken in no-time vakkundig geholpen

Duidelijk

Heel tevreden

Ik ben zeer tevreden over mondhygiëniste en tandarts.

Vakkundige behandeling

Zeer tevreden over de vakkundige en vriendelijke behandeling bij Tandzorg Delft Centrum.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kundige tandartsen en vriendelijke baliemedewerkers!

Prettig!

Tevreden

Goede behandeling.

Always an easy experience

I've been a patient with Dr. Andrisani for several years. She is great.

Prima zoals altijd

Prima zoals altijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professionele en vriendelijke tandarts.

Goede kwaliteit behandeling. Tandarts is vriendelijk, communiceert duidelijk. Alles in overleg, alles wordt goed uitgelegd. Fijne sfeer. Op professionele manier wordt tand geboord en vulling gezet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en vakkundig geholpen. En ze is vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke mondhygiënist en tandarts, prettige behandeling

Ik word altijd vriendelijk ontvangen en men vraagt ook hoe het gaat en of er nog klachten zijn geweest. Ook tijdens de behandeling wordt goed in de gaten gehouden of ik pijn of ongemak ervaar en zo ja wordt er meteen iets aan gedaan.

Vriendelijk

Tandarts is zeer enthousiast en heeft plezier in haar werk.

Goede er varing

Vriendelijk en zakelijk. Korte wachttijd

goed werk

goed geholpen.

Goede tandzorg

Korte wachttijden. Uitstekende behandeling.

Vriendelijk personeel en vlotte afhandeling

Vriendelijk personeel en vlotte afhandeling

Heel fijn en vertrouwd

Goed en enthousiast ontvangst bij de receptie. Kwam voor het eerst in deze praktijk. Tandarts is een geweldige fijne arts. Kwam al eerder bij haar toen zij in een andere praktijk werkte. Zij heeft nu een hele fijne assistente, die zij in de vorige praktijk niet had. Alles bij elkaar bij ik zeer tevreden en blij. En het voelt zo vertrouwd.

Prima en prettige behandeling

Controle volgens afspraak n goed overleg over de gebitssituatie en hledere afspraken over vervolg.

Duidelijk

Goede uitleg wat er staat te gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige begeleiders, duidelijke uitleg vd behandeling

Zie hierboven

Gewoon heel goed

Ik had een afspraak direct om acht uur ‘s ochtends, wat heel fijn was! Bij de aankomst was er geen receptioniste bij de balie, moest ik even zoeken (ik was al veel te lang niet geweest), maar bleek ik al geregistreerd te zijn en werd ik praktisch direct geholpen. De tandarts was voor mij nieuw en ik ben helaas haar naam vergeten, maar zeer behulpzaam, ontspannen en kundig. Ook mijn vragen over prijzen werden heel normaal en duidelijk beantwoord. Ook een afspraak voor de mondhygiëniste gepland, dat deed de tandarts meteen voor me en kon als ik wilde dezelfde dag. Dankjewel!

uitstekend

vriendelijk en hulpzaam

Prima controle

Cristina overlegt en legt evt verdere behandeling duidelijk 'n begrijpelijk uit.

Ezelsveldlaan 2

2611 RV Delft

Over Tandzorg Delft Centrum

Bij Tandzorg Delft Centrum werken de hoogst gekwalificeerde tandartsen. Al onze tandartsen zijn BIG-geregistreerd. Wij beschikken over een bijzonder enthousiast en gemotiveerd team van assistentes, tandartsen en baliemedewerkers dat op gezette tijden bij elkaar komt om te praten over manieren waarop we de zorg voor onze klanten verder kunnen verbeteren.