Gewoon zoals verwacht

Gewoon, zoals verwacht

Redelijk

Kut

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn tandarts stelt me op mijn gemak, is duidelijk, verteld wat ze gaat doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

keurig op tijd geholpen voor de controle. Altijd vriendelijke medewerkers.

Vriendelijk

Lieve en vriendelijke tandarts

Vanaf dag 1 stelde ze mij gerust, ik had best wel een angst

Prima behandeling

Grondige behandeling mondhygiënist.

Snel en vriendelijk

Buiten werktijd, in de avond, een afspraak wat ik al erg prettig vond. Het was rustig en ik werd meteen geholpen op de afgesproken tijd. De afspraak duurde niet lang en de tandarts was vriendelijk.

Slecht

Ben diverse malen uitgenodigd voor een controle uiteindelijk kom ik daar en werd ik onrespectabel behandeld door de tandarts die zij terplekke dat ik hier niet meer mag komen reden omdat ze een offerte heeft opgemaakt voor de gemeente en ik niet de behandeling bijhaar had gedaan mijn reden was de gemeente gaf een budget van 3700 euro en de tandarts had maar een offerte van 1500 euro gemaakt waardoor we niet door 1 deur konden zodoende had ik de behandeling niet gedaan terwijl er genoeg te doen was kwa mijn gebit bv implantaat om de brug goed te klemmen dan zit je al over de 1500 euro maar goed dit vertel ik even als beoordeling Mvg J.elouali

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Positief

Vlotte behandeling, prettig gesprek

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring is goed. Ik ben tevreden over de behandeling

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Vriendelijk en deskundig

Ik ben heel tevreden over Tandzorg Delft Centrum. De medewerkers zijn allen vriendelijk en doen hun werk met grote deskundigheid.

Goede behandeling

Goed en duidelijke uitleg

Snel en goed geholpen

Nadat een stukje kies was afgebroken in no-time vakkundig geholpen

Duidelijk

Heel tevreden

Ik ben zeer tevreden over mondhygiëniste en tandarts.

Vakkundige behandeling

Zeer tevreden over de vakkundige en vriendelijke behandeling bij Tandzorg Delft Centrum.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kundige tandartsen en vriendelijke baliemedewerkers!

Prettig!

Tevreden

Goede behandeling.

Always an easy experience

I've been a patient with Dr. Andrisani for several years. She is great.

Prima zoals altijd

Prima zoals altijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professionele en vriendelijke tandarts.

Goede kwaliteit behandeling. Tandarts is vriendelijk, communiceert duidelijk. Alles in overleg, alles wordt goed uitgelegd. Fijne sfeer. Op professionele manier wordt tand geboord en vulling gezet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en vakkundig geholpen. En ze is vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke mondhygiënist en tandarts, prettige behandeling

Ik word altijd vriendelijk ontvangen en men vraagt ook hoe het gaat en of er nog klachten zijn geweest. Ook tijdens de behandeling wordt goed in de gaten gehouden of ik pijn of ongemak ervaar en zo ja wordt er meteen iets aan gedaan.

Vriendelijk

Tandarts is zeer enthousiast en heeft plezier in haar werk.

Ezelsveldlaan 2 2611 RV Delft

Over Tandzorg Delft Centrum

Bij Tandzorg Delft Centrum werken de hoogst gekwalificeerde tandartsen. Al onze tandartsen zijn BIG-geregistreerd. Wij beschikken over een bijzonder enthousiast en gemotiveerd team van assistentes, tandartsen en baliemedewerkers dat op gezette tijden bij elkaar komt om te praten over manieren waarop we de zorg voor onze klanten verder kunnen verbeteren.