een warm welkom

Een vriendelijke tand technieker die niet alleen zeer deskundig is, maar ook alle tijd voor mij nam. Gezien mijn ervaringen in het verleden was dit voor mij echt een warm welkom en ik blijf graag bij het T P B komen.

Goed en prettig behandeld

Goed en prettig ontvangen, afspraken werden zo gepland dat er rekening werd gehouden met de behandeling van de tandarts. Plaatje is optijd klaar, helaas nog niet kunnen passen ivm nog te volgen behandeling bij tandarts. Wel de garantie om altijd retour te komen als plaatje toch niet lekker zit

Goede servi

Goede uitleg wat er gedaan word

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Korte wachttijd in de wachtruimte. Vriendelijk welkom, toen ik terug liep dacht de dame aan de receptie dat ik iets was vergeten en bood aan het te willen ophalen voor me, superlief maar was nvt moest alleen naar toilet :)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed en vriendelijk geholpen

Mijn ervaring is dat ik alle keren goed en vriendelijk ben geholpen.

niet goed

Ik vind de voorlichting niet zo goed.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Prima geholpen en vriendelijk personeel

Prima geholpen en vriendelijk personeel

professioneel en klantvriendelijk

Zowel aan de balie en tandtechnici zeer klantvriendelijk en professioneel

Ontzettend goed!

Heel deskundige arts, heel erg vriendelijk en uitleg erg goed. Ben erg blij dat ik bij deze praktijk terecht ben gekomen.

Vakkundige reparatie

Vlak voor het weekend en in vakantietijd werd er toch tijd voor mij gemaakt en is mijn gebroken onderprothese vakkundig gerepareerd door dhr Ching. Fijn om zo vriendelijk geholpen te worden.

prettig

Goede ervaring

Prima geholpen

prettig ontvangst

?

Fijne specialisten

Goed geholpen, kundige mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede communicatie en voorlichting alsmede de behandeling.

Uitstekend geholpen

Geen klant maar direct geholpen

heel plezierig

je gaat met plezier hier naar toe

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer bekwaam en vriendelijk.

Ik ben hier in 1 dag geholpen en zeer goed behandeld. Een tand bijgeplaatst op frame welke af was gebroken. Uitmuntend!

gied

was goed

Heel kundig

Snelle afspraak en keurige behandeling

Top praktijk

Ja helemaal super vriendelijke mensen heel behulpzaam en transparant

Goede en snelle service.

Goede kwalitatieve service. Oplossend meedenken.

Snelle en uitstekende service

Snelle en uitstekende service

goed en snel

snel en heel goed geholpen.

goede behandeling

Telkens een duidelijke uitleg wat er ging gebeuren, vriendelijk en er was tijd voor vragen en alles werd beantwoord

Bernhardplein 75 A

1781 HK Den Helder

Over Tandprothetische Praktijk Bernhardplein

Wij zijn gespecialiseerd in het aanmeten en vervaardigen van alle uitneembare prothetische voorzieningen. Wij, als Tandprothetische Praktijk Tandprothetische Praktijk Bernhardplein hebben uitstekende technische en medische kennis in huis om een prothese voor u te maken die precies bij u past. Vanaf het eerste bezoek tot het plaatsen van de prothese werken wij als tandprotheticus zelfstandig aan uw kunstgebit. Wij bespreken uitgebreid uw huidige klachten én uw wensen met u door. Samen komen we tot het beste resultaat.