Zeer tevreden!

Als nieuwkomer een hele goede ervaring. Ik had snel een afspraak i.v.m. een aantal drukplekjes door een nieuw gebit wat niet hier gemaakt is, en dit werd vakkundig door Robin verholpen. Ik kan weer normaal eten gelukkig!

Uitstekend.

Een heel deskundig en vriendelijk team.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer ervaren tandartsen en personeel

voelde mijn op mijn gemak daar

Uitstekende zorg

De medewerkers zijn heel aardig en de zorg is uitstekend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima : qua diagnose, voorgestelde- en uitgevoerde vervaardiging en nazorg.

- De diagnose was snel gemaakt en de wijze waarop de vervaardiging van de prothese gemaakt diende te worden eveneens. De argumenten daarbij van de tandprotheticus, evenals het bijbehorende behandelvoorstel, kon ik geheel onderschrijven. en zijn empatische houding was een surplus bij de behandeling. - De planning voor de hele route werd meteen vastgesteld, zodat er geen ingewikkeld gedoe met nieuwe data na iedere behandeling nodig was. - Er werd prima op tijd gewerkt. Het optreden van alle medewerkers was vriendelijk, correct en functioneel. - Prettige bijkomstigheid was de hele ambiance en de smaakvolle inrichting van het geheel.

Top ervaring

Zins mijn twintigste jaar een prothese. Dit is de eerste die perfect zit. Robin dankje wel voor geduld je heb mij weer mijn glimlach en zelf vertrouwen teruggegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een prima vriendelijke binnenkomer door de receptioniste, Een vriendelijke behandeling door ,Dhr Ching Lui,met begrijpelijke uitleg over de behandeling,

De menselijke benadering.

Opvallend vriendelijk, behulpzaam, zachtaardig en op je gemak stellende mensen. Bloednerveus ga ik erheen, totaal onnodig, want ze zijn allemaal even vriendelijk en rustig. Kundige mensen, ze beheersen hun vak. Direkt bij binnenkomst zijn er de vriendelijke balie medewerkers, zij verdienen een aparte pluim, altijd opgewekt en behulpzaam. De behandelingen zijn niet leuk, anders zou je er echt voor de sfeer heen gaan!

Vriendelijke medewerkers

Zeer goed geholpen door kundige en ervaren medewerkers

Goed en snel

Goed en snel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tijd nemen om uit te leggen

Rustig blijven en oplossing gericht werken denken en luisteren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Súper snel & professioneel geholpen!

Per ongeluk mijn prothese laten vallen, en een stuk afgebroken)-: Binnen een paar uurtjes professioneel gerepareerd! Chapeau

Netjes op tijd geholpen

Precies volgens afspraak geholpen. In 1 keer goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed heel vriendelijk je wordt goed geholpen

Uistekend

Goed en erg vriendelijk

Professionele behandeling

Ik ben professioneel begeleid en behandeld door de tandtechnieker en balie personeel

geweldig

van af het eerste bezoek tot het laatste bezoek helemaal geweldig, heb 2 mooie en goed zittende/passende protheses, en allemaal hele vriendelijke en aardige mensen.

Goed behandeld

Aardige mensen Behandeling goed en ben heel tevreden.

Fijn en snel geholpen

Mooie nette wachtkamer, vriendelijk personeel. Makkelijk bereikbaar

een warm welkom

Een vriendelijke tand technieker die niet alleen zeer deskundig is, maar ook alle tijd voor mij nam. Gezien mijn ervaringen in het verleden was dit voor mij echt een warm welkom en ik blijf graag bij het T P B komen.

Goed en prettig behandeld

Goed en prettig ontvangen, afspraken werden zo gepland dat er rekening werd gehouden met de behandeling van de tandarts. Plaatje is optijd klaar, helaas nog niet kunnen passen ivm nog te volgen behandeling bij tandarts. Wel de garantie om altijd retour te komen als plaatje toch niet lekker zit

Goede servi

Goede uitleg wat er gedaan word

Bernhardplein 75 1781 HK Den Helder

Over Tandprothetische Praktijk Bernhardplein

Wij zijn gespecialiseerd in het aanmeten en vervaardigen van alle uitneembare prothetische voorzieningen. Wij, als Tandprothetische Praktijk Tandprothetische Praktijk Bernhardplein hebben uitstekende technische en medische kennis in huis om een prothese voor u te maken die precies bij u past. Vanaf het eerste bezoek tot het plaatsen van de prothese werken wij als tandprotheticus zelfstandig aan uw kunstgebit. Wij bespreken uitgebreid uw huidige klachten én uw wensen met u door. Samen komen we tot het beste resultaat.