Heel fijn.

Mijn ervaring was heel fijn, het personeel was lief en ik ben goed geholpen. Ik heb niks om over te klagen.

Fijn geholpen bij de implantoloog Dhr. Plooij

Vertrouwen blijven

Deze tandarts is de beste... Ze heeft veel ervaring in haar praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Houden zich prima aan de afspraak en zo gefikst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk welkom bij de receptie en deskundigheid mondhygiënist

Bovendien is de mondhygiënist behalve deskundig ook altijd zeer vriendelijk

Werd goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goed, deskundig en vriendelijk geholpen.

Verwarrende situatie

Ik kwam voor periodieke controle bij de tandarts, maar werd naar de mondhygiëniste gestuurd. Hierop was ik niet voorbereid. Daarnaast had ik bij het maken van een afspraak, al duidelijk gezegd dat ik geen transfer kan maken van rolstoel naar stoel i.v.m. een hernia, dit was, heel vreemd vind ik het, niet bekend bij de mondhygiëniste/tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer empathische, geduldige tandarts en assistente.

Echt goed

Vriendelijke, goed assistent en heel goed tandarts. Ik ben tevreden

Gehaast

Ik vond mijn bezoek erg gehaast Was erg zenuwachtig Voor dit bezoek maar alles ging zo snel

Fijne tandarts en assistente

Ik was er voor het eerst met mijn peuter, was een leuke ervaring voor hem. Veel geduld en hem mee nemen om een foto te maken van mama was een succes!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne ervaringen met het team

Altijd even aardig en vrolijk, bijna een pretje daar te zijn. Vandaar dat het er altijd zo druk is!

Snelle service

Altijd even vriendelijk en behulpzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

punctueel, beleefd, communicatie duidelijk. inhoudelijk vzvtb goed (veel afkortingen)

beleefde en kundige tandarts, onderzoek zelf als positief ervaren (in het verleden bij andere tandartspraktijken was dit wel eens pijnlijk zonder dat er daadwerkelijk iets was met mijn gebit). Mondhygieniste was extreem snel klaar in vergelijking met eerdere ervaringen, weet niet of ik dit positief of als negatief moet ervaren (kan zelf niet mijn gebit van binnen zien).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd netjes geholpen en te word gestaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals gewoonlijk prettig en duidelijk

Uitstekend!!

Nvt

Kundige en attente tandarts

Met een kaakontsteking werd ik snel gezien, antibiotica gekregen en volgende dag een wortelkanaal behandeling. Attente tandarts die rekening hield met mijn vakantie, steeds klaarstaat als er pijnklachten bleven. Behandeling in rust en vriendelijkheid deskundig uitgevoerd door zowel de tandarts en een heel vriendelijke assistente. Tandarts Pablo bedankt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De beste tandartspraktijk en vriendelijk

Bij elke afspraak word ik heel goed geholpen en de tandartsen zijn heel geduldig en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben erg bang voor de tandarts, maar hier wordt zo fijn rekening mee gehouden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen spijt van mijn overstap.

Ben nog niet zolang patiënt bij dit tandheelkundige centrum,maar bevalt erg goed. Vriendelijke ontvangst door balie personeel,fijne en kundige mondhygiëniste en ook de tandarts top! Heb er gewoon een goed gevoel bij was bij mijn vorige tandarts helaas anders de laatste jaren.

vriendelijk

weet helaas de naam niet van de tandarts ,maar hij is altijd vriendelijk en eerlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super vriendelijk personeel. Erg leuk met kinderen. Top!

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.