Controle

Controle bezoek, aardige tandarts, weet dat ik angstig ben dus doet alles rustig.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Goed geholpen

Goed behandeld

Goede service.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd goed geholpen.

Heel snel

Snel en goed geholpen!

Ik ben erg tevreden

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een hele goede en vakkundige behandeling.

Ik voelde mij op mijn gemak. Uitgebreide uitleg.

Snel en vriendelijk

Ik ben snel en vriendelijk ontvangen aan de balie. De behandeling (controle) door tandarts en assistente idem dito. Ik heb goed advies meegekregen en liep (weer) met een goed gevoel naar buiten.

Erg vriendelijk ontvangen

Dat ik goed en op do tijd werd behandeld

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Goed geholpen goede uitleg

Alles goed verlopen

Goed en vriendelijk geholpen Altijd dezelfde mondhygiënist en tandarts Weet geen naam

Een zeer goede ervaring

De vriendelijke en kundige mondhygiënist heeft mij zeer goed geholpen en voorzien van goede adviezen.

Prima geholpen

Fijn tandarts Geeft ook goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

20 minuten lang wachten voor een controle van 5 minuten!!

Super slecht!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn tandarts heeft enorm goeie tips!

Prima ervaring.

Prima ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling in een prettige omgeving

Vooral met de mondhygiënist goed contact

Gewoon goed geregeld

Gewoon een prima praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een fijn ontvangs en behandeling

Tot nu toe altijd tevreden, zeer beleefd en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd keurig en netjes behandeld en alles werd netjes uit gelegd wat er ging gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima receptioniste en deskundige tandtechniker.

Mijn behandelaar was ziek en ik had pijn in mond na plaatsen kunstgebit. THC-ZHE gebeld en ik mocht langs komen. Ik ben erg tevreden over de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen door een vakkundig medewerker met een hoop humor.

Zie hier boven

g0e

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen pijn tijdens behandeling geen napijn dus prima gedaan

onderstaande

lang wachten, behandeling goed

Bedrijfsgegevens

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

0181 672 317

[email protected]

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.