Fijn, goed en kundig tandarts centrum

Zoals altijd super geholpen, ik ben gewoon heel tevreden.

Tandartsassistente is hardhandig

Ik ben naar een andere praktijk gegaan omdat de vorige tandartsassistente hardhandig was met schoonmaken van het gebit. Deze praktijk is anders tot afgelopen maandag, het deed vreselijk veel zeer om alles schoon te maken,viel mij zo tegen. De tandarts is wel heel erg kundig en aardig.

Ik werd goed geholpen

Ik werd goed behandeld

Aardige en kundig geholpen

Op tijd en kundig geholpen. Gebit eerst gereinigd en daarna kwam de tandarts voor de controle.

Prettige, rustige omgeving.

Vriendelijke duidelijke uitleg van de behandeling. Werd goed om mijn gemak gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede begeleiding bij persoonlijke omstandigheden.

Blijf door gaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustig en goed behandeld.

Goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, professioneel en vriendelijk geholpen’

Alles was ok!

Vriendelijk geholpen

Controle behandeling prettig verlopen. Door de drukte (spoedgevallen begreep ik) wat langer moeten wachten. Soms ben ik hier zelf ook ‘schuldig’ aan…

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed alleen de baliemedewerkster is zeer klantonvriendelijk.

Voor het eerst bij de nieuwe tandarts geweest. Aardige en behulpzame vrouw, ook de assistente was top. Helaas liep het wel weer 25 min uit. Heel fijn dat er ook een nieuwe receptioniste Daniëlle is. Zij staat de mensen wel netjes en klantvriendelijk te woord zowel aan de telefoon als aan de balie. Daar kan de doorgewinterde collega die er al jaren zit nog wat van leren.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima zorg voor het gebit

De afspraak start mooi op de afgesproken tijd. Door de 2 nieuwe foto's kwamen verborgen gebreken naar voren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zorgvuldig en met aandacht!

Zorgvuldige behandeling!

Vriendelijk en deskundig

Al jaren tevreden met expertise

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vulling uit me tand .volgende dag gebeld een paar uurtjes later kon ik komen .netjes geholpen

Zeer over te spreken

Op je gemak gesteld, schoon, beleefd en vriendelijk

Goede zorg

Je wordt altijd goed geholpen. De assistenten en tandarts(en) zijn erg aardig en beleefd. Als je vragen hebt, worden die goed en netjes beantwoord. Wel vind ik het jammer dat ik minimaal 10 minuten te laat de kamer wordt binnen geroepen. Verder, erg tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

fijn geholpen met veel aandacht

mn man en ik samen voor controle geweest en bij een nieuwe fijne tandarts, na vertrek tandarts Bodaar. tandarts en assistenten hebben ons goed en netjes behandeld en goed advies gegeven.

Fijne tandarts

Kom hier al een aantal jaren met mijn zoon en wij zijn altijd erg tevreden. Vriendelijk personeel en altijd zonder angst de stoel in.

Prima geholpen

Goede uitleg en vriendelijk personeel

Super vriendelijk

Stellen je op je gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een hele aardige vervanging! Mw v Gent.

Geen bijzonderheden.

Prima tandarts

Al jaren klant, niets op aan te merken. Kundige tandarts.

Goed en professionele behandeling

Zie samenvatting

Tevreden met de expertise van Willemijn Ouwehand

Willemijn staat je vriendelijk en geduldig te woord en we hebben altijd vertrouwen in de controles en behandelingen.

Over Tandheelkundig Centrum Walburg

Onze moderne praktijk Tandheelkundig Centrum Walburg bevindt zich in Zwijndrecht, midden in de wijk Walburg. Onze enthousiaste en deskundige medewerkers helpen u graag aan een stralende lach. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Daarnaast hoeft u niet naar een andere locatie voor implantologie- en tandprothetische behandelingen, zo heeft u alle tandheelkundige zorg onder één dak!